STOPPERS MEI 2007 - 5 - K1TT3N & Santos_05 GEFELICITEERD

ow super diaantje! :clap:

Marvin gefeliciteerd!!! Goed zo je kan het. Diana knappe jongen die Marvin, wordt zo te horen een drukke tijd voor jullie.

Alexandra welkom terug en wat fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad ondanks de verbranding :wink: Ikke ook erg nieuwsgierig naar hondje.

Diana gefeliciteerd zeg, wat goed van hem dat hij nu in ieder geval door is.

ff poepbroek verschonen :sick:

@Alexandra, welkom terug!!

@Diana, GEFELICITEERD!!!

Onze dame ligt net op bed, vandaag 7x schone kleren aan ivm diaree, overgeven… vanacht al begonnen, dus ga lekker bankhangen en duimen dat ze vanacht blijft slapen :sick:

ahhhhh gossie…wat zielig…knuffie voor Y…en voor haar mama die het heel hard kan gebruiken als ze zo’n nacht voor de boeg heeft…

edit: zag net dat je het gisteren had geschreven…beetje kunnen slapen?

allemaal een fijn weekend!!!

Ja, gelukkig goed geslapen, maar vanmorgen weer spugen en hangerig, dus even langs de HA en waarschijnlijk een combi van virus en beginnende oorontsteking… AB kuurtje en hoop dat het van het weekend beter wordt :wink:

En hoe is het nu met Yvette?

Marvin gefeliciteerd!!!Wat spannend zeg!

Hoe is het nu met yvette,Mats heeft het ook gehad.Het overgeven was maar 1 dag,maar sinds gisteren eet hij weer normaal en worden de luiers iets minder.ik hoef hem niet iedere keer meer te verschonen.Wordt je ook niet blij van.

de andere twee hebben gelukkig nergens last van.hopelijk blijft dat zo.

met Kabila gaat het super.het is een hele lieve rustige hond,Morgenavond naar de introductieavond van de basiscursus.dit is 3 keer in de week.volgens hun erg goed omdat je heel intensief met je hond bezig bent.ik ben benieuwd.

ik zal binnenkort een foto proberen te plaatsen.

liefs Alexandra

hoi allemaal hier even mijn kleine ventje

Yvette gaat weer een stuk beter, slaapt alleen erg veel :wink: Gelukkig is het spugen en diaree wel over!

@Alexandra, volgens mij hebben ontzettend veel kindjes last van diaree! Gelukkig knapt Mats al wat op, want een week in de shit zitten wordt je ook niet blij van :wink:

Succes op de cursus met Kabila vanavond!

@Lonneke, mooie foto van Milo! Wat wordt hij alweer groot he!

Zal even een foto uploaden van onze dame!

@Lenneke jeetje wat een kanjer, wat Henrieke zegt wat wordt ie al groot.

Maarre Henrieke, Yvette weet ook wat groeien is zie ik :slight_smile: Wat een heerlijk koppie heeft ze zeg :inlove:

Lenneke wat gaat dat toch snel met Milo, heerlijk ventje om te zien zeg :inlove:

Yvette ziet er ook al zo leuk uit op die foto’s.

Nog even een filmpje van het lachen van Eva;

Eva heeft gisteren een koekje gehad en vandaag een danoontje;

Ze ging me toch een partij krijsen toen ze het koekje kwijt was en ook toen het toetje op was :mrgreen: Het was blijkbaar erg lekker. Ze heeft trouwens alleen wat gesabbeld op het koekje hoor en niet echt wat gegeten maar ze heeft de smaak er wel van te pakken gekregen.

Ow jeetje wat wordt Eva al een grote meid, het gaat echt veel en veel te snel. Dat wil ik niet hoor, wil zo dadelijk lekker kunnen genieten van de kleine.

Ja Mascha het gaat heel erg snel. Het baby achtige is er al na een paar weken af, tenminste dat vonden wij heel snel gaan. Genieten doe ik elke dag van haar. Lekker knuffelen en zingen als ze op het aankleedkussen zit en lekker spelen op schoot na de fles, heerlijk gewoon.

wat een heerlijke foto’s weer…en wat groeien de dames en mannetje toch snel…

Hier gisteren naar het CB geweest…Meagan weegt nu 9110 en is 72 cm…

Blijkt voor te lopen op dingen…qua praten enzo…zegt al wat woordjes…

kietj (kindje) , toet toet (auto), bal , oeaaaaahhh (hoera…en dan met de armpjes in de lucht…) , Nintj (nijntje) …mama, papa,Keke (Kenneth) Siesin (marvin), dah dah (dag dag) en zwaaien … en als ze je knuffelt zegt ze heel lief …aaaaaahhhhhhhh (doen wij ook altijd…net een papagaai)

Maar dat doen toch alle beebjes van die leeftijd??(doet Yvette toch ook Henrieke?) …ze leert veel van de jongens…zijn veel met haar bezig

Leren lopen enzo…ja als je haar aan de handjes vasthoud doet ze het wel, alleen kan ze dat nog echt niet hoor…en zie het haar ook niet zo snel doen hoor…zo wiebelig alles nog is …

marvin liep met 9 maanden…ook niet normaal eigenlijk he?..zag er niet uit man…zo’n kleintje dat voorbij waggelt hahahah

Betrapte haar net dat ze zich omhoog trekt bij de box…maar weer een stukje laten zakken denk ik…(ben niet zo groot…en heb dan weer moeite om een kleintje eruit te tillen…ziet er niet uit…van die bungelende benen buiten de box , en niet handig met een rokje…hahahah)

wens iedereen een heel fijn en zonnig weekend…tjonge…word je gelijk een stuk vrolijker van he…zo’n heerlijk zonnetje…

Wat een leuke foto’s weer vanb alle kids,en wat worden ze snel groot he.Veselijk hahahaha.

mats ook hoor,hij loopt al rondjes in de box en van de week ging hij ineens van de tafel naar de bank.Ik had zoiets van hooo even,dat hoeven we nog niet te doen hoor hahahahha.Hij lacht een hele dag,alleen als er iets niet lukt.En als hij niet kan gaan staan dan wordt hij ook booshahahaha.

Wat een flinke meid al zeg Diaantje al zoveel woordjes.Super.Dat doet Mats nog niet.hij kletst wel een hele dag,maar dat is nog nit verstanbaar.Je mekt inderdaad wel dat heht veel sneller gaat dan bij de andere twee,maar ze zien daar veel van natuurlijk.Nou van mij mag het nog even duren hoor eer dat hij gaat lopen,maar ik vrees dat dat niet zo heel lang meer zal duren.

jullie ook allemaal een zonnig weekend,helaas zijn de voorspellingen voor volgende week niet zo goed.Ik vind dit ook veel egzelliger hoor.

hubbie en ik gaan morgen lekker uit eten met zijn twee.Dat is lang geleden.Ik heb er zooo zin in.

Maak er ook wat gezelligs van.

liefs Alexandra

Wat is het hier toch rustig zeg. Eva is heeeel erg verkouden. Ze zit zo vol met slijm/snot dat ze het niet weg krijgt. Ze drinkt daardoor heel erg slecht en heeft nu ineens de gewoonte om niet op schoot te drinken ontwikkeld. Ze wil dan gelukkig nog wel wat drinken in de wipstoel en alles wat er in zit is weer meegenomen denk ik dan maar. Ik heb haar vandaag maar thuis gehouden en zelf dus ook maar een dagje vrij, want ze is gewoon zooo enorm zielig en dan ook nog zo slecht drinken… Ik probeer zelf wel om er drinken in te krijgen, want op de opvang drinkt ze sowieso altijd al slechter en dat kunnen we nu met haar verkoudheid niet echt gebruiken.

Ik ben 2 weken terug ook bij het cb geweest, had ik dat ook al verteld :think: Ze was in ieder geval 62.5 cm en ca. 6,5 kilo. Al een hele flinke meid dus. Ze ligt mooi op schema, erg gemiddeld :mrgreen:

Het is inderdaad erg rustig hier. We zullen onze eigen bezigheden wel hebben denk ik. Ik probeer momenteel me huis bij te houden, al wil dat allemaal niet zo meer. Ben zo snel moe momenteel :zzz: Ook hard aan het aftellen hierro, ben zo benieuwd naar de jongedame. We zijn in principe wel klaar met alles, al bedenk ik me elke keer weer opeens van ow, ik moet dit nog hebben, zo bedacht ik me laatst dat ik helemaal geen lakentjes en dergelijke had voor in de wagen :doh: Meteen maar gehaald.

Ze is momenteel flink aan het indalen en dat voel ik toch best wel, vooral veel last van me onderbuik en lager.

Mascha gaat lekker snel nu zeg. Nog een paar weekjes en dan kan je haar vast houden. Straks als ze er is kom je ook vast nog wel wat tegen wat je nog moet kopen, tenminste dat had ik wel.