STOPPERS MEI 2007 - 5 - K1TT3N & Santos_05 GEFELICITEERD

@Diana, Wat een prachtige staartjes :inlove: Yvette doet het nog steeds met 3 sprieten 8)

Yvette kan ook liggen naar zitten en andersom, gelukkig gaat dat met beleid, want toen ze nog onbeholpen van zitten naar liggen ging heeft ze ook bulten opgelopen :frowning:

Succes met Marvin, als hij door komt heb jij geen tijd meer om te eten, want dan moet je elke keer rennen om hem op training te krijgen :mrgreen: Hier trouwens ook de kilo’s er nog niet af en mn kleren een maatje groter :cry:

@Nadine, ohhhhhh, wauw… je tweede buik al, supermooi :inlove:

Mogguh meiden…

week bijna om…heerlijk…ben nou al toe aan weekend hahahah

Oh even update…Marv is door naar de 2e ronde…spannend hoor…komen steeds een stapje dichterbij …maar hij blijft er gelukkig heel “cool” onder. 8) …

Oeps…moet er weer vandoor…Meagan brult…vast weer naar achteren geklapt :doh: …

tot laterrrrrrrrrr

Way to go Marvin, ga zo door.

Hup Marvin Hup :dance:

thanx meiden…

was weer een bultje bij Meagan…gelukkig nu op haar achterhoofd…heeft al een mega ei op haar voorhoofd…die nu groen/geel begint te worden :wink:

Ach ze al het ooit wel eens leren denk?

ga even wat doen…best leuk hoor internet…alleen het kost je zoveel tijd steeds hahahahah

laterrrrrrrrr

wat is het rustig hier?

alles goed met iedereen?

Lenneke alles goed hier hoor. We zijn inderdaad wel wat stil de laatste tijd.

We zijn vandaag weer bij de vk geweest me bovendruk was flink gedaald, was normaal voor het nette iets te hoog. Baby loopt ongeveer een week voor qua groei en is al aan de indaling begonnen.

Hier nog even 2 foto’s van de laatste pretecho deze is gemaakt met 30 weken en 4 dagen en zowaar zelfs foto’s zonder handje voor het gezichtje.

Mooie echo! Het schiet nu lekker op he!

@Diana, denk je dat ze de bulten af gaan leren? Denk dat ze er eerst nog heel veel gaan oplopen! Bij Yvette kan ik ze nog tellen, 2 op haar voorhoofd :mrgreen:

Ons dametje is niet fit… al 3e paar kleren aan vandaag en is nu in de wipstoel in slaap gevallen… zielig…

Verder hier alles zn gangetje. Mijn moeder is al sinds november ziek, dus heb het er druk mee.

Afgelopen weekend is Yvette trouwens uit logeren geweest en zijn wij uit eten en naar de kroeg geweest! Supergezellig :mrgreen:

Het schiet heel erg op inderdaad, ben hier dan ook lekker aan het aftellen. We kunnen eigenlijk niet meer wachten, we zijn veelste nieuwsgierig.

Henrieke beterschap voor Yvette en je moeder. Uit logeren spannend hoor, had je niet de neiging om elke keer te bellen en te vragen of het allemaal nog goed gaat?

wat een mooie echo! en inderdaad aftellen is al weer begonnen nog even meid!

henrieke beterschap voor yvette en je moeder! spannend he zo’n 1e keer uit logeren! (kaja was al bijna 2 toen hij voor het eerst een nachtje uitlogeren ging)

hier een klein ventje met moeizame ontlasting, kaja had dat ook en ik zelf ook, dus vrees het ergste! hij drinkt zijn flessen ook steeds niet leeg…

haha, zou willen dat Y moeite had met haar ontlasting… het loopt er af als water (en blijft dus niet in de luier :evil: )

Y is al vaker uit logeren geweest en zolang ik een smsje krijg dat ze slaapt ben ik gerust :mrgreen: Verder heb ik er nooit zo’n moeite mee :wink:

ah gossie…Y aan de kleffe luiers…moet zeggen Meagan ook al een paar gehad die ook allemaal doorlekte…ieuwww…zo vies…vooral met uitkleden…zit het in haar haar…weer bad in en nog geen paar uur later kunnen we weer…je ziet haar ook denken…alweer??

Mascha…gave echo zeg…

Lenneke…knuffie voor de kleine man…

ben weer weg…nog ff wat doen in huis…kapper komt vanmiddag…dus druk zat…vanmiddag hoort Marvin …als alles meezit …of hij geselecteerd is voor het regionaal elftal…een brok zenuwen die kleine man…want tja…hij is dan wel bijna 12…maar blijft mijn kleine man hahahah

Vanmorgen alweer zo’n heerlijke luier, fijn vlak voordat je aan het werk moet :lol:

Succes vanmiddag, ik ga voor Marvin duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

lekker die luiers…had marvinook altijd een handje van…net voor je weg ging een volle luier produceren hahahha

• helaas geen brief gehad vandaag…of de post moet later komen…nouja…jullie horen het wel…*

Ik duim mee Diana :thumbup:

Arme Yvette zeg en beterschap met je moeder.

Mascha wat een leuke echo zeg, Ik vind die met het handje ervoor zo lief :inlove: Dan moet ik weer helemaal aan Eefje denken, zij zat ook altijd met de handjes voor haar gezicht als we een echo hadden :mrgreen:

Ik had nog wat nieuwe kleertjes voor Eva gekocht bij de V&D allemaal van Nijntje, zo lief zeg. Vandaag hadden we een gratis fotosessie bij V&D, er zaten van die leuke bonnen in de babydoos van Prenatal. Ben erg nieuwsgierig hoe het geworden is. We krijgen 1 grote foto gratis en de rest kun je kopen, dat gaan we dus niet doen he.

Diana al nieuws? Ik blijf voor de zekerheid nog wel even doorduimen :slight_smile: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

hoi hoi,hier zijn we weer.Vakantie was hartstikke lekker,buiten het feit dat hubbie mega verbrand was en niet veel kon doen.hahahaha.Heb zo’n medelijden met hem gehad en het was nog niet eens echt zonnig.

verder uitleg komt nog.Heb weer super foto’s voorbij zien komen.wat een mooie buiken allemaal en wat een poepies zeg.

Ik reageer hopelijk vanavond nog even.We gaan zo ons hondje halen!!!

Marvin al iets gehoord.

fijne dag nog allemaal en tot straks

Mogguh!!

Welkom terug Alexandra…fijn dat alles goed is bevallen op je vakantie…op de verbranding van je man na…hoor vaak dat je daar super verbrand ook als je niet in de zon zit…hoge UV straling ofzo…

Ben benieuwd naar jullie “gezinsuitbreiding”…foto foto foto!!!

Nog niets gehoord…wellicht vandaag…ik hoop echt vandaag…want mannetje is op van de zenuwen…en daar worden wij dan ook weer zenuwachtig van hahahha…was weer een paar keer wakker…pfff…is eigenlijk niet meer leuk hoor…wat doet hij zich zelf toch aan he

Zo ben weer weg…liefs voor allemaal!!!

Alexandra welkom terug, fijn dat de vakantie goed bevallen is. Balen dat je man verbrand is. Ben benieuwd naar jullie gezinslid, zodra je tijd hebt willen we een foto zien hoor !!!

even snel…

Marvin is door !!.hij .is geselecteerd voor een plek in het KNVB elftal regio Arnhem voor jongens onder de 12…

Gaat begin April zijn eerste wedstrijd spelen tegen regio Nijmegen…daarna nog wat wedstrijden en toernooien…

En na een paar maanden word er gekeken of je het allemaal wel aan kan, qua niveau enzo …zo niet…vlieg je eruit…kei hard… maar dat is voor latere zorg…voorlopig is hij er bij…weer een ervaring rijker en dit pakken ze m niet meer af !!

We zijn zooooooooo trots op hem… :clap: :clap: