STOPPERS MEI 2007 - 5 - K1TT3N & Santos_05 GEFELICITEERD

Ow Linda, ik ben vandaag geweest!!! Ben helemaal kapot en ik moet zeggen de bank slaapt heerlijk, maar heb uiteindelijk maar erg weinig gekocht op de beurs om eerlijk te zijn. Doe je wel rustig aan?

Jep, ik doe het zeker rustig aan, heb gister en vandaag alleen maar op de bank en in bed gelegen, beetje tv gekeken… huishouden komt wel weer als ik er weer energie voor heb. Gelukkig denkt hubby daar hetzelfde over :mrgreen:

Ik heb ook weinig gekocht hoor op de beurs, alleen een slaapzakje voor maar 1 euro :mrgreen:, een leuk shirt voor mezelf en voor de rest alleen een hoop gratis dingetjes gescoord. Vond de broodjes ook overdreven duur, mijn moeder en ik kochten samen 4 broodjes kaas en allebei een flesje cola, moesten we 27 euro afrekenen :shock: broodjes alleen al waren 5 euro (!!!) per stuk…

Hoi Hoi,wat is Eva toch een schatje en wat een leuk kamertje Marscha.

Ik vond de negen maanden beurs erg gezellig.Ik ben er met aaledrie mijn zwangerschappen naar toe geweest.Samen met een vriendin en 1 keer met mijn zusje,maar het is inderdaad erg duur en erg vermoeiend.

ik zal eens kijken of ik de foto die ik van kabila heb kan plaatsen,alleen is hij daar 8 weken en hij is er intussen al 4 maanden en weegt 34 kilohahahah.

ik ga er even tussen uit.morgen vertrekken we naar curacao na een gezellige 'maar slopende carnaval.we hebben er erg veel zin in.De koffers zijn gepakt.Straks alles in de auto zetten en dan kunnen we morgen op tijd weg.

op 7 maart vliegen we weer terug en op 8 maart zijn we dan weer in nederland.

ik zal aan jullie denken als ik met een cocktail op het strand lig op een hemelbedje hahahahaha.

Ik ga heerlijk genieten van hubbie en de kids

Ohhhh meid geniet ervan!!!ik = jaloers haha :shifty:

Lekker hoor, zo’n vooruitzicht!!! Lekker genieten met je man en je kindjes!!

Beetje te laat maar toch een fijne vakantie en ikke is ook jaloers.

@Alexandra, hoop dat je een fijne vakantie hebt!

Mooie foto’s heb ik gezien! Verder gaat hier alles prima :wink: Erg druk op werk en thuis, maar ik lees vaak wel bij! Zal weer eens wat vaker posten, zo druk is het toch niet dat ik het niet kan volgen :lol:

Even een Pipi spam :inlove:

:inlove: wat een poepie zeg!!! :mrgreen:

Wat een lieve pippi :slight_smile: :inlove:

Zag m al op hyves…zooooo sweet!!..en wat word ze al groot he?

• denkt even aan Alexandra…die met een cocktail lekker op het strand ligt te genieten van al dat moois om haar heen…ben toe aan vakantie…nouja…een echte vakantie :mrgreen: *

Had trouwens helemaal niet verteld dat we naar het CB geweest zijn gister! Onze dame is al bijna 10kg!!! Gaat harstikke goed :dance:

Jeetje Henrieke wat gaat het hard.

Hier vorige week vrijdag weer een pret echo gehad, ook helemaal vergeten te vertellen. Tijdens deze echo is onze dame weer gemeten en ze loopt qua groei een week voor. :dance:

Dat is een mooie foto van pippi zeg :inlove: en wat een grote dame ward het al, 10 kilo :shock: Dan moeten wij nog even zeg.

Mascha wat doet die kleine wurm het goed bij jou zeg dat ze nu al 1 week voor ligt :thumbup:

Volgens mij heb ik ook niks verteld over onze voedingsperikelen met Eva. Ze kan zo af en toe zooooo erg schreeuwen/krijsen/gillen aan de fles dat het cb denkt dat ze misschien een allergie heeft. We moeten nu de Nutrilon pepti eens gaan proberen of dat verschil maakt. Als het goed is gaan we daar morgen of overmorgen mee beginnen. Eefje had ook de gewoonte aangeleerd om om de 2 uur een flesje te drinken. Ik werd er gek van op het laatst. Het cb heeft nu dan ook maar gezegd dat ik een voedingsschema moest gaan maken met 5 flesjes. Ik heb een schema gemaakt en daar zijn we gisteren mee begonnen. Het ging harstikke goed en ik heb niet eens tijd hoeven te rekken ofzo. Ze heeft grotere flesjes gehad (van 200 cc, normaal kreeg ze 165 cc) en dan was het nog even spelen en dan was het weer tijd voor bed. Ze heeft er s’middags zelfs meer dan 3,5 uur tussen gelaten. Hopelijk gaat ze dat zo door doen en hopelijk doet ze het maandag ook zo goed op het kdv.

ohhhhhhhhhh wat een schatje… :inlove:

Zo ik ben me daar net toch even geschrokken.

30 weken en 5 dagen

Van boven naar beneden kijkend lijkt ie niet zo groot.

Ow enne voor ik het vergeet, weet niet of me weegschaal echt te vertrouwen is, maar hij zegt dat ik pas 1 kilo ben aangekomen. Volgende week maandag maar eventjes weer bij de vk erop. Schijnt tegenwoordig niet meer verplicht te zijn namelijk.

Mooie buik hoor Mascha!!! :inlove: En 1 kilo aangekomen, das niet verkeerd. Ik ga woensdag weer eens wegen… iets teveel verjaardagen gehad, vorige week stond de teller op +6 :cry:

oh… maar 1 kg… ik wel 27 in totaal :shifty: Prachtige buik!!

@Saskia, wat een supermooie haarkleur heeft Eva :inlove:

mogguhhhhhhhh…

WOW…hele mooie buik joh!!..en maar 1 kg ??..hier ook bijna 30 kg…en nog steeds niet terug op oude gewicht…grrrr…moet ook zeggen dat ik me er ook niet streng aanhoud…nouja…

Gisterenavond hadden we een selectie wedstrijd van Marvin, hij was gescout door de KNVB en gisteren was dus ronde 1…waren ook allemaal scouts van de grote clubs…dus extra spannend …deze week hoort hij of hij door is naar de volgende ronde…ben benieuwd…

Met Meagan gaat het ook super…ze kan zelf nu gaan zitten (niet altijd met suc6…heeft een ei op haar koppie en gisteren een bloedlip :roll: )

zal gauw even spammen…

en even een filmpje…

https://s10.photobucket.com/user/diaantje17/library?action=view&current=HPIM3012.flv

ooh dames wat een heerlijke foto`s komen voorbij :inlove:

mooie buik hoor mascha…en maar 1 kilo aangekomen…doe je goed :thumbup:

Ja, maar ik moet wel over de 1 kilo zeggen dat ik me eigen weegschaal niet helemaal vertrouw, dus ik ga volgende week voor de zekerheid ook even bij de vk op de weegschaal staan, die hebben mijn begin gewicht ook genoteerd staan.

Nadine heerlijk buikkie hoor.

Die staartjes van Meagan :inlove:

Mooie buik Mascha en ik ben in totaal maar 6 kilo aangekomen en die zijn er ook allemaal al weer af en zit al onder mijn start gewicht :mrgreen: Ikke is helemaal blij.

Nadine wat gaat jou buik ook lekker zeg, heel mooi.