STOPPERS MEI 2007 - 5 - K1TT3N & Santos_05 GEFELICITEERD

De tijd vliegt… Psies 6 weken langer dan jij :slight_smile: Grappig… Maar je bent ook alweer over de helft, jeetje de tijd gaat echt snel.

Kreeg gisteravond commentaar van der… Hub en ik zaten nog even met een snack voor de televisie vloog me bordje opeens 2 a 3 cm de lucht in. De dame vond het geloof ik niet zo leuk dat ik me bordje op me buik had neergezet.

oh wat een mooie buikkies weer…denkt met weemoed aan haar eigen buik…nouja…heeft ze nog…alleen ligt de inhoud nu tekletsen op de grond hahaha

nog ff meiden !!!

Hier verder alles goed…Meagan groeit en groeit…is beweegelijk en kletst de oren van mijn kop af …Heerlijk !!!

Ze heeft 2 tanden onder en haar bovenste hoektandjes komen ook al door…

Het gaat lekker, geniet van elke dag !!

@alexandra…fijn dat alles goed gaat met Mats…lekker ding !!

ben er weer even, ben erg druk met 2 kids, het is even zoeken naar een ritme…

ik kolf nu 5 van de 7 voedingen, ben langzaam aan het afbouwen elke week 1 flesvoeding erbij! tot nu toe doet Milo het er prima op!

hij was nu in een week tijd 110 gram aangekomen! dus in totaal vanaf zijn geboort 182 gram aangekomen! het is een slanke tegenover kaja maar hij groeit en dat is het voornaamste!

ik zelf ben ziek geweest van het weekend, flinke koorts 1 dag en vreselijke hoofdpijn, waarschijnlijk van de vermoeidheid dagje slapen en zweten in bed en het was over!

maar goed er ligt er 1 wakker te worden en we moeten over 30 min door de regen grote broer ophalen! jeej leuk maar niet heus…

tot later

jaaa daar ben ik ook weer eens een keer.

Alexandra, veel plezier bij de fokker vandaag :dance: zoooo schattig he, weten dat je misschien binnenkort 2 puppies in huis hebt… jaloers, ik wil ook :lol:

Wat groeien de kleintjes allemaal hard zeg! En de buiken… Nadine :shock: mooooooooi :inlove: en Mascha :inlove: :inlove: :inlove: ook al zo’n mooie buik… nog ff en dan is het topic compleet he, hebben alle stoppers kindjes :mrgreen:

Alle zieken :hug: wat een ellende, het heerst ook verschrikkelijk… :frowning:

wat een mooie buiken zeg!!!Ik verlang er toch echt niet meer naar hahaha.Ik ben blij dat die van mij langzaam aan het slinken is.al bijna 12 kilo afgevallen.

Maar geniet ervan,in het begin ga je hem zeker missen,vooral het bewegen.

hier zijn we helemaal gelukkig.gisteren bij de fokker geweest en we krijgen in de week van 7 maart onze pup.

We hadden ons op de lijst laten zetten,maar ze hadden er een zitten van 4 maanden.zo’n lieverd.Ik was gelijk verliefd!!we hebben besloten om die te nemen,maar omdat we op vakantie gaan halen we hem daarna op.Zijn naam is Kabila en hij woog nu al 35 kilo.Een flinke beer dus hahaha.

Ik heb er zo’n zin!!

ik zal eens kijken of ze me een foto kunnen mailen.Dat ben ik helemaal vergeten.

ik ga nog eens wat doen.

liefs Alexandra

Alexandra gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst voor de familie, gauw een foto laten zien hoor, ben benieuwd naar Kabila

Owwwwwww wat gaaf een nieuwe pup…foto !!!

ff spammen…

ze is zooooooooooo ondeugend hahahahaa

AAAHHH Wat een lekker ondeugend koppie :inlove:

AAAAAHHH straald er inderaad vanaf hahaha.Wat een lekker ding.

Ik heb nog geen foto,maar die komt als het goed is eraan.

liefs Alexandra

Fijn weekend allemaal…

hoop dat het weer wat beter is in ieder geval, regent hier …bleghhhh!

Nou dames ik ben weer beter :smiley: Hubbie is nog steeds niet fit. Hij word elke dag wakker met koppijn. Eva is wat verkouden maar verder niks bijzonders. Ik ben donderdag weer begonnen met werken en Eefje kon lekker thuis blijven bij papa.

Mascha, Linda en Nadine wat gaat de tijd toch snel zeg. Allemaal al over de helft en wat een mooie buikfoto’s.

Wat een heerlijke spam van Meagan zeg en ik zit ook te wachten op een puppy foto hoor :wink:

Hier nog ff een spammetje van onze kleine meid.

ohhhh wat is ze al weer groot zeg…en wat een gaaf ding waar ze in ligt !!

Ja, ze groeit als kool. Ze word al lekker stevig :inlove: Vandaag heeft ze een spuugdag, nog meer dan de rest van afgelopen week. Blijkbaar is ze nog steeds niet helemaal fit. Eerst al moeilijk doen met drinken en dan ook wel wat spugen maar vandaag blijft ze maar spugen het arme kind.

Hier nog wat meer spam van onze meid. Dit keer foto´s die we deze maand hebben gemaakt. De vorige is nog van januari.

gekke bekken trekken;

daarna weer vrolijk lachen;

Ik heb zo’n enorme honger maar ik ben ook zoooo moe;

De hele hand er gewoon in;

ahhhhhh gossie…wat een lieverd!!

iedereen druk met genieten van hun beebjes of van hun prachtige buikjes??

Ja en nee… De nesteldrang heeft hier een beetje toegeslagen geloof ik. Alleen is mijn huis in orde, ben nu dus bij me ouders begonnen.

BTW, onder mijn www knop, staat een link naar de site van onze frummel. Hierop staan foto’s van der kamertje mocht men interesse hebben :slight_smile:

Op der kamertje moeten alleen nog gordijntjes worden opgehangen en deze zijn hetzelfde als het hemeltje die op de foto’s te zien is.

Wat is Eva toch een schatje :inlove:

wat een leuke site…ga ik zeker vaker bezoeken!!, kamertje ook lief hoor!!

iedereen een heel fijn weekend!, hier is de vakantie begonnen…geen stress, geen gedoe…heerlijk!

geniet van de vakantie Diana.

Mascha wat een leuk kamertje en leuke site.

Ja, ik heb het tegenwoordig te druk met voeden. Eva wil graag om de 2 uur eten en dan is ze ca. 1 uur bezig. Ik hou dus niet zo veel tijd over voor mezelf. Gelukkig komt dinsdag de wijkverpleegkundige ivm Eva haar eetgedrag, want zo af en toe kan ze behoorlijk gillen/krijsen als ze de fles krijgt. Hopelijk komen we er achter wat dat is en krijg ik nog wat tips om er meer uur tussen de voedingen te krijgen.

hoi meiden,

wat een poppies zeg, Eva en Meagan :inlove:

Alexandra, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst! Ben erg benieuwd naar Kabila :mrgreen:

Hier heeft de griep zijn weg gevonden, ik ben nooit ziek maar nu heb ik het goed te pakken helaas. Werd vanmorgen wakker met keelpijn, hoofdpijn, oorpijn, kriebelhoest (fijne combi met keelpijn :?) en een hoofd vol snot. :sick:

Gisteravond met m’n moeder naar de 9-maandenbeurs geweest, was best leuk maar heb veel te veel gelopen. Daar wordt ik nu voor gestraft, heb me toch een pijn in m’n bekken :frowning: woensdag weer fysio, hij verdenkt me van BI :frowning:

Mascha, je mag mijn huis ook wel even komen poetsen hoor :mrgreen: :wink: superleuk kamertje trouwens!

Diaantje, fijne vakantie thuis :dance: