STOPPERS MEI 2007 - 5 - K1TT3N & Santos_05 GEFELICITEERD

hahaha…is haar lievelings eendje…heeft er ook tig…ook die van kleur veranderen als het warm word en een eend met afrokapsel en zonnebril hahahaha…

Henrieke…tuurlijk gaat alles goed op het CB…moet je kijken wat een prachtige meid…die zooooooooo hard groeit !!

MAscha…veel suc6 met de “kraamgestapo” …en mocht je een keuze hebben…liever een doorgewinterde kraamverzorgende…best leuk en gezellig dat jonge grut…maar kans is groot dat ze dingen over het hoofd zien wat niet in het boekje stond .

Buurvrouwtje hier achter heeft ook een jongere kraamverzorgende gehad…die zag dus niet dat haar zoontje aan het afvallen was…althans…ze vond het acceptabel …tot er een andere kwam…oudere…en ze dezelfde dag nog in het ziekenhuis zat met haar kleintje…

Ik had ook een jonge kraamverzorgster en een oudere stagiaire maar ik was erg tevreden over de jonge kraamhulp :wink: Ze had goeie tips en hield mij erg goed in de gaten. Succes met je gesprek Mascha.

Henrieke hoe was het op het cb?

Mooie spam hoor van Meagan :inlove:

ja je moet er ook niet 1 van de oude stempel hebben hahahah…ook niet grappig …weet nog wel dat Jac bij de geboorte van Marv op pad werd gestuurd voor allemaal vage middeltjes tegen buik krampjes hahahaha

zat net nog op je hyves tekijken…wat een lekker ding is Eva toch !!

zo hier ben ik ook weer even vandaag een zogeheette K dag: Kloven, Krampjes, Kraamtranen, Klagende peuter…

maar goed vandaag wel lekker naar buiten geweest, kaja opgehaald van de psz heerlijk om weer buiten te zijn, voelde me weer mens!

morgen is de kraam voor het laatst, we zullen haar missen ze is echt super!

maar goed ga snel mijn eten afmaken(heeft de kraam al klaargezet moest alleen spaghetti maken)

liefs Len

Dat gesprekje met die mevrouw van de kraamzorg stelde eigenlijk helemaal niets voor. Het was meer om te kijken of de gegevens klopte en om een kraamzorg boekje af te geven. Ook vroeg ze of het erg was als er eventueel een stagiaire meekwam, wij hebben aangegeven dat dat geen probleem is.

Lenneke fijn om te lezen dat alles goed gaat en die K dagen zullen er wel bijhoren ga ik vanuit.

Stelt ook niks voor zon gesprek. Ik kon mijn wensen aangeven en waar ik een hekel aan had en dat soort dingen, verder niks bijzonders.

Lenneke balen dat je k dag had, hopelijk heb je vandaag een betere dag.

Gelukkig keek ik nog even in het boekje voor de tijd… moet ik in Februari :oops: :lol:

Het gesprek van de kraamzorg vond ik idd ook weinig voorstellen… heb een extra kruik aangeschaft, dat was het enige waar ik 2 van moest hebben en nog niet had… al met al zijn allebei de kruiken nog niet gebruikt :think: Gelukkig ben ik de eerste in de familie en zijn er nog een heleboel die hem kunnen lenen :mrgreen:

@Lenneke, :hug: Gelukkig lekker dat je naar buiten kon en weer opknapte!

Yvette spam :inlove:

Ik moet ook weer inaar het cb in februari maar goed dat je nog even in het boekje keek :wink:

Leuke spam hoor Henrieke

Gave spam van Yvette…Meagan heeft het zelfde badzitje maar dan in het geel…vond wel dat er wat scherpe randjes aan zaten…heb ik allemaal afgeplakt met pleisters…hahahah…ze vind het geweldig !!!

fijn weekend allemaal…

He dames, hoe gaat het hier? Met Yvette is alles prima, we hebben alleen een poes die weggelopen is… :cry:

hier is nu alles weer goed, we hadden sinds vorige week woensdag een heel ontevrede mannetje, veel huilen niet willen slapen! tot afgelopen maandag de wijkverpleegkundige kwam om hem te wegen, meneer was maar 10 gram aangekomen in een ruime week! en zij maar pushen over de BV, maar toen ze weg was heb ik de kolf gepakt en wat bleek er kwam maar 20 ml uit terwijl hij volgens de berekening er 80 zou mogen krijgen!

ben als een gek gaan kolven om een voeding bij elkaar te krijgen, maar het is gelukt de productie iets op te voeren, nog steeds niet genoeg dus Milo krijgt nu 1 keer per dag flesvoeding en ik zit om de 2 uur te kolven om de andere voedingen bij elkaar te krijgen, maar we hebben wel ons rustige mannetje weer terug! hij slaapt van voeding tot voeding oke afgezien van krampjes dan, is weer lekker alert en de rust in ons gezin is ook weer terug! we gaan nu wel de BV afbouwen, want ik kan het bijna niet bij houden met kolven!

hier bij ook meteen nog even een mooi foto van ons fijne mannetje, hij valt telkens in slaap in de tummy! mijn heerlijke boedha :inlove:

aaaahhhhhhhhhh :inlove: Lenneke jammer dat het met de bv niet helemaal wil lukken. Blij dat jullie dat tevreden mannetje weer terug hebben.

Als ik die foto zie kan ik bijna niet meer wachten.

Henrieke, balen hopelijk komt ie snel terug.

Hier hebben we van het weekend de mc en kinderwagen gekocht.

De mc

De kinderwagen

mogguh meiden…

@ Lenneke…jammer dat het niet zo vlotjes loopt met de BV…tja…er word zo gehamerd op BV…maar soms kan het gewoon niet …dan is fles voeding de beste oplossing.

Heerlijke foto…hihihi…boedha…is een bijzonder kind… :wink:

@Mascha…gave MC en Kinderwagen…nog even en dan heb jij ook een kleine wonder in je armen… :inlove:

@ Henrieke…jeetje meis…kat weg…hoop dat ie gauw terug komt…echt lekker weer is het niet om buiten te jagen…

Knuffie aan Yvette…wat word ze al groot…

Hier niets te melden…ja genoeg…maar even geen tijd…Meagan heeft andere plannen voor me geloof ik…BRUL !!!

Fijn weekend meiden !!

goedemorgen

heb net alles even bij gelezen,van de week erg weinig tijd gehad,alles loopt lekker,maar super druk.

ik heb weer mooie foto’s voorbij zien komen,wat een schatjes toch alemaal zeg.

wat worden ze toch al groot.hebben jullie dat niet dat het zo verdomd snel gaat.Mats is ook al weer 7 maanden.hij heeft ook ontdekt hoe hij zich moet verplaatsen.Is wel weer even wennen hoor.niks is meer veilig.Dat vergeet je allemaal zo snel.hij kruipt nog niet echt,maar hij sleept zich vooruit,al zal het kruipen niet lang meer duren als je hem bezig zie.heerlijk.

Ik heb alles wel terug gelezen,maar ik weet het al niet meer hahahahaha.

zal nog de alcohol zijn van gisteren denk ik hahahaha.

Morgen moeten wij weer naar het cb,ik ben zooo benieuwd.Volgens mij is hij hartstikke gegroeid.

dinsdag gaan we trouwens bij een fokker kijken voor 2 nieuwe hondjes.als het goed is dan komen ze in april,mei.heb er zo zin in en de jongens ook.

we zijn ook alles bij elkaar aan het zoeken voor de vakantie.no maar 2 weken en dan zitten we in het vliegtuig.Heerlijk!!!

wij wonen trouwens in begen op zoom dat is in noord brabant.is het geen idee om in de buurt van amsterdam ergens af te spreken.dat is misschien voor iedereen centraal.

ik ga weer eens wat doen.de jongens zullen ook zo wel thuis komen.ze waren allemaal uit logeren,pa en ma moesten weer eens op stap hahaha.

ik hoop dat ze er zo zijn.het is zo stil in huis,bah.dat is soms wel even lekker,maar niet te lang hoor hahahha.

fijne dag nog

liefs Alexandra

Alexandra de tijd vliegt gewoon voorbij inderdaad. Kan er soms met me pet niet bij. Hub loopt hier elke ochtend van nog zoveel dagen, hij kan niet wachten tot zijn kleine meisje er is.

Wij zijn gisteren bij mijn tante geweest, die is helemaal hoteldebotel over het nieuws dat ik zwanger ben. Heb dan ook weer een lief pakje gekregen. Er kwam zelfs nog een tante van haar en me moeder langs die 2 truitjes had meegenomen voor der.

Hier is Eva de hele week (behalve donderdag) naar het kdv geweest en ik weer aan het werk geweest. Ik vond het heerlijk om weer aan het werk te zijn. Ik vond het wel moeilijk om Eva achter te laten op het kdv. Jammer genoeg heeft ze gelijk een of ander griepvirus meegenomen en zijn we vanaf vrijdag allemaal ziek. Ik begon s’middags al met overgeven en hubbie begon er vrijdagavond mee. Zaterdag was Eva op haar slechts. Ze heeft over de hele dag maar 495 cc gedronken terwijl ze normaal circa 900 cc drinkt. Ze heeft ook bijna de hele dag geslapen. Gelukkig was ze zondag al een stuk beter en dronk ze ook weer goed. Jammer genoeg zijn papa en mama nog steeds niet fit en zitten we nog steeds ziek thuis :frowning:

wat vervelend dat jullie nog steeds ziek zijn,maar ik heb zelf altijd zoiets van ,liever ik dan de kids hahahaha.

fijn dat het werken zo goed bevalt.

de tijd vliegt inderdaad Marscha.Je bent al dik over de helft.kamertje al klaar en kaartjes uitgezocht??Ben je het ook al over de naam eens??moeilijk he.

Mats is weer goed gekeurd.hij groeit super.Hij weegt al 9800 gram en was 70,5 cm lang.Een flinke vent dus hahahaha.Hij deed het erg goed zei ze.Het is een beweeglijk ventje,maar dat wisten wij al hahahaha.

hij is iets te zwaar,maar hij groeit mooi met zijn lijn mee en schiet niet omhoog.Het is ook een goede eter,niet uitgesproken veel.

Ik zal nog eens wat opruimen en klaar zetten voor morgen,we moeten al vroeg weg naar de fokker.Ik heb er zo’n zin in!!!

fijne avond nog,

liefs Alexandra

snackertje: fijn dat mats wqeer goed gekeurd is :thumbup: en wat voor hondjes gaan julle nemen??

babymuisje: hoe gaat t? nog ziek allemaal? beterschap :-*

lenneke: hoe gaat ie met de borstvoeding of ben je overgestapt op de flesvoeding??

ff foto showen van mn buik en dan duik ik mn bedje maar eens in…

Alexandra, fijn hoor Mats weer door de apk. Veel plezier bij de fokker vandaag.

Babymuisje, voelen jullie je al wat beter? Ik hoop het voor jullie, ziek zijn is niets en al helemaal niet voor zijn kleintje.

Nadine mooie buik, alleen kan ik nu niet achter blijven met de mijne he :stuck_out_tongue:

Deze is gemaakt met 27 weken en 5 dagen.

mooie buik mascha :inlove: t schiet nou al echt op he! alweer 28 weken zwanger :thumbup: