Nou Henrieke ik duim voor je, hopelijk komt dat brusje er snel
Hier wordt er zo enzo vandaag thuis gebleven, geloof dat ik een griepje te pakken heb. Ik ren nu net voor de 3de keer in een uur naar de toilet.
LENNEKE EN HUBBIE EN KLEINE MANā¦VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON EN BROERTJE MILO !!!
geniet er lekker van meis, laat je maar goed verwennenā¦kraamtijd is zo voorbij !!
@henriekeā¦ohhhhh spannendā¦nou duimpjes draaien al weer !
even een filmpje van Meaganā¦krijgt ze de slappe lach van Marvinā¦
Is wel een beetje donkerā¦maar het is soooooooo cute om te horen
http://s10.photobucket.com/albums/a150/diaantje17/?action=view¤t=HPIM2731.flv
Zo ga even alle teklein kleertjes van Meagan op marktplaats zettenā¦komt geen brusje hierā¦dus even puinruimenā¦(kan je wel weer shoppen voor nieuwe kleertjes hahahahah)
Lenneke van harte gefeliciteerd met jullie zoon
Henrieke, hopelijk is het snel raak
Leuke fotoās van Meagan en Silve en je buik Nadine :thumbup:
Ik heb ca. 2 maand in de ziektewet gezeten. Ik moet zeggen dat het me wel goed deed maar op het laatst verveelde ik me enorm en was het alleen maar wachten tot de bevalling eindelijk begon.
yeah!!!
lenneke gefeliciteerd met Milo!!! :dance:
fotos!! foto
s!! :dance:
hoi lenneke,hubbie en grote broer,van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Milo.geniet er lekker van.
ik kom straks nog even terug om verder te reageren.
en een meeting lijkt me wel leuk als we een beetje centraal punt af kunnen spreken.
liefs Alexandra
Meeting?.. ik ben voor !!..wel lekker centraal als het even kanā¦enne ā¦mocht het nodig zijn stel ik mijn huis beschikbaarā¦
ff spammenā¦
wat is centraal :think: waar komen jullie allemaal vandaan eigenlijk :shifty:
misschien is het idd wel handig om gewoon bij iemand af te spreken, dus diaantje ik ga voor jou huis! :mrgreen:
ik heb mn rijbewijs dus cross trouwens overal wel heen hoor⦠mij maakt t allemaal niet uit!
allemaal welkom hoor !
(ik woon in Heteren Gelderland )ā¦wel lekker aan de A50ā¦dus makkelijk bereikbaar :thumbup:
Geen idee centraal? Zelf woon ik in Lāstad. Helaas nog geen rijbewijs, maar met de vooruitzichten die ik heb, met me werk, denk ik ook niet dat het er voorlopig van komt.
mijn bevallingsverhaal en een update:
in de nacht van 21 januari heb ik de hele nacht kramp en moet ik constant naar de wc om mijn darmen te legen. ik baal en denk dat ik buikgriep aan het krijgen benā¦
's ochtends lekker samen met kaja opgestaan en als we om 9 uur aan het ontbijt zitten krijg ik kramp die op onregelmatige tijden terug komt.
ik hou de tijd een beetje bij en merk toch dat het weeen zijn. om 10.30 ga ik maar even onder de douche en komen de weeen korter op elkaar. na het douchen de vk gebeld en even overlegd dat het toch verstandiger is om naar het ziekenhuis te komen.
ik bel hans dat hij naar huis moet komen en mijn schoonmoeder dat we kaja komen brengen.
om 11.45 zijn we in het ziekenhuis en bij de controle van de vk heb ik 8 cm ontsluiting en mag ik meteen door naar kraamsuite 7. met een beetje spoed wordt de kraamzorg verzocht naar het ziekenhuis te komen en al snel verschijnt de 1e kraamverzorgster in de suite, (een bekende van ons) vlak daarna komt er nog een 2e kraamverzorgster want de 1e is nog in opleiding. het is inmiddels 1 uur. de weeen worden heftiger en komen sneller op elkaar, maar tussen de weeen door zit ik nog gezellig te kletsen met de kraam en hans.
tegen 14.00 komt de vk terug van een andere bevalling en zegt doodleuk dat ze nog even gaat eten en zo terug komt, tegen die tijd zitten er nog maar 2-3 min. tussen de weeen en kan ik er niet meer zo mee lachen.
om 14.40 komt de vk terug en wil ze de vliezen nog niet breken want ze wil de natuur haar beloop laten doen⦠maar uiteindelijk 10 min later breekt ze ze als nog en 5 min. later krijg ik persdrang⦠omdat ik dreig in te scheuren zet ze een kleine knip en meteen bij de volgende wee is hij daar: Milo Martijn Boudewijn!
het vruchtwater schiet door de kamer en iedereen is super natā¦
milo wordt meteen bij me gelegd en huilt maar heel even. omdat hij wat grauw ziet wordt hij even onder de lamp gelegd, maar daar wordt hij binnen 2 min mooi rose en mag terug bij mij liggen.
terwijl ik gehecht wordt ligt de kleine Milo lekker te drinken, want hij weet de borst meteen te vinden! (helaas was de verdoving niet helemaal goed gezet bij het hechten dus heb er wel wat van gevoeldā¦)
nu 4 dagen later gaat het super hier! Milo drinkt geweldig waardoor ik sinds gister al flinke stuwing heb, maar het is vol te houden! vannacht had hij zijn eerste krampjes, maar tot die tijd sliep hij van voeding naar voeding en ook nu ligt hij heerlijk te slapen! het is echt een super rustig kindje en echt huilen doet hij niet eens, als hij honger heeft ligt hij gewoon als een gek op zijn knuistjes te smakken!
Kaja vind het allemaal erg wennen, vind zijn broertje wel leuk,maar is wel erg emotioneel en huilerig! maar moet wel steeds kijken en helpen!
ook met mij gaat het top, de hechtingen zijn bijna opgelost en ik loop al vanaf de dag na de bevalling beneden! ik vloei nog minimaal, dus dat is ook lekker! (en van de 12 kg die ik was aangekomen zijn er al 6 afā¦)
ook met papa gaat het goed al heeft hij meer last van vermoeidheid dan mama :lol:
ik zal vanmiddag nog eens fotoās maken en dan vandaag of morgen plaatsen!
maar hier zit dus een hele super blije en trotse mama in huis: ik voel me super rijk!
en fotoās
Ahhhh wat een lieffie!!! :inlove: wow daar mag je zeker trots op zijn zeg. 2 knappe jochies :inlove:
Meeting lijkt mij ook leuk! Ik kom uit zuid-holland, Delft, vlak naast Den Haag⦠Gelderland is voor mij wel een beetje ver weg :shifty:
Ik ga trouwens maandag weer werken. Maar heb wel bepaalde afspraken gemaakt met mān werkgever. Ik heb alles uitgelegd aan mān manager en hij snapt mijn standpunt, maarja, hij is āmaarā een Interim Manager en over een week of wat is hij weer weg. Krijgen we dus wĆĀ©ĆĀ©r een nieuwe manager, wĆĀ©ĆĀ©r verandering van werkwijze etc. Maarja. Ik ga nu voorlopig halve dagen werken, en daarna zien we wel verder. Was zijn eigen idee overigens, en ik kan me daar wel in vinden⦠Ik had een paar weken terug al heel duidelijk gemaakt dat ik helemaal gek werd van al dat gezeik iedere keer, dat er wat moest gaan veranderen en snel ook. Mān collegaās dachten er precies hetzelfde over maar niemand die er wat van zei⦠:eh: dus heb ik het maar gedaan. Hij vond het een goed statement wat ik had gemaakt, en ze zijn er wel van geschrokken. Heb het misschien niet op de juiste manier gedaan, maar de boodschap is iig overgekomen en daar ging het me om.
Heb overigens nog niet gemeld dat ik na mān verlof en een paar weken ouderschapsverlof ga stoppen⦠ben benieuwd hoe ze daarop reagerenā¦
Spannend Henrieke, een brusje⦠ik ga duimen dat 't snel mag lukken :dance:
Oiiii⦠lenneke wat een mooi mannetje!!
(herken het kleurtje van Marvinā¦die was ook zo grauw bij de geboorte )ā¦fijn dat alles lekker gaatā¦en dat zelfs de vermoeidheid minder lijktā¦(heel gekā¦ik heb het eigenlijk ook niet echtā¦Jac heeft daar meer ook meer last vanā¦zit nog steeds op de roze wolkā¦en elke dag is een feestjeā¦wellicht daardoorā¦)
Geniet er lekker van meis, als ik zie hoe hard het gaat met Meaganā¦teveel te genieten en te weinig lijkt het welā¦
Laat je lekker verwennen hoor in je kraamtijdā¦is zo voorbij
heb een prachtig mannetje op de wereld gezet!! :inlove:
Wat een mooi mannetje :inlove:
Mooi kereltje, gefeliciteerd!!
Druk aan het werk, lees morgen bij
Lenneke een mooi mannetje hoor.
ff spammenā¦
GAAF BADEENDJE!!!
Yvette heeft er 7 en het liefst allemaal tegelijk in bad :inlove: Tot nu toe alleen gele, dus deze zou supercool zijn :lol:
Wat een lieve fotoās van Meagan :inlove:, dat badeendje gave kleur. Geloof dat wij ze ook verkopen, dus Henrieke als er een Euroland in de buurt zit bij je.
Vandaag komt de mevrouw van de kraamzorg hier langs, voor een kennismakingsgesprek. Ben benieuwd.
mmmm, Emmen denk ik⦠zal eens kijken :mrgreen:
Succes met de mevrouw van de kraamzorg! Ben benieuwd of je controle krijgt van het kamertje :lol:
Ons dametje ligt gewoon nog te slapen, ongelovelijk 8) Straks naar het CB, ben heel benieuwd hoe het gaat :lol: