Hoera Silve krijgt een zusje!!! Leuk leuk, kunnen ze lekker samen met elkaar frummelen
Silve goed zo!!! Lopen heerlijk You Go Girl!!! Nadine dat ziet er inderdaad zo fantastisch uit. Ik zie het aan me neefje.
Van me been zo goed als geen last meer, maar dan moet je niet van je fiets afstappen en je trapper er tegen aan tikken, dan voel je het weer even.
Begin wel andere kwaaltjes te krijgen, het lopen gaat me niet zo fantastisch meer af zeker niet als ik een poosje gezeten heb. Onze buitendienst heeft de kruk per ongeluk in zijn bus laten staan en wanneer ie weer langskomt geen idee. Hij zou wel proberen te regelen dat ie door iemand wordt langs gebracht.
Tjee nadine gaat erg snel zeg bij jou, alweer dik 18 weken zwanger :shock: Wat leuk dat je weer een meisje krijgt. Net wat Mascha zegt dan kunnen ze lekker met elkaar frummelen. Wat goed van Silve dat ze loopt. Toch weer heel anders dan dat kruipen he.
Mascha, nog even en je bent de kruk niet eens meer nodig, omdat je dan al met zwangerschapsverlof bent
Super nadine,een zusje voor Silve.Geniet er leker van.Alles weer een beetje rustig thuis??
Vervelend Marscha,nog even joh en dan kan je leker met verlof.
Wij gaan lekker naar curacao na de carnaval.Heerlijk.Ik heb er zo’n zin in.
Leuk gezicht is dat he.als ze gaan lopen.Mats kruipt nog niet,maar al rollend en duwend verplaatst hij zich door de hele kamer.Roel is gelukkig opgeknapt ,maar nu is de oudste Loek ziek.Beter nu dan over een maand.Hopelijk is hij wel morgen een beetje opgeknapt.ik vier mijn verjaardag morgen dus komt er best wel wat visite en hij wil mee feesten natuurlijk.Hopeljk krijgt mats het niet.
Ik zal eens proberen een foto te plaatsen van Mats.
Fijne dag nog
lies Alexandra
Alexandra ik ga scheiden en heb me nieuwe man gevonden :inlove: Wat een schatje!!!
Ok hier weer een foto van mijn schatje, we hadden vandaag weer een pretecho!!! Hij is in 4D. Geen 2D deze keer.
De dame heeft nu al sterallures elke keer als we richting der gezichtje gingen, ging het handje mee en ervoor. Of ze duwde hem meteen in de placenta.
@Nadine, wat een nieuwtjes!
Een zusje, Gefeliciteerd :inlove:
Silve loopt, super!!!
Hoe gaat het verder? De rust al een beetje terug?
@Diana, wat gaaf zo’n pannoramafoto!! Zelf gemaakt? Ik vond het zo gezellig he, iedereen weer op het ijd :lol:
Las via hyves dat Meagan ook niet zo’n goede groenteeter is? Hier ook zo’n dame… fruit en toetje gaan er zo in, maar groente :think: Nou ja, vers werkt nu weer redelijk, dus houden we dat maar weer even vol :lol:
@Saskia, leuke foto’s van Eva! Las dat ze het super goed doet op je blog
@Alexandra, sterkte met je schoonvader! Succes in het vliegtuig! Ben heel benieuwd naar jullie ervaring Leuke foto van je kerels :mrgreen:
@Mascha, leuk weer een pretecho! Mooi hoor :inlove:
Wij gaan met hemelvaart en in de bouwvak (helaas), zoeken tegen die tijd wel een camping ergens in limburg of zo
Ow Henrieke dat is een schitterende omgeving!!! Hub en ik hebben daar op een camping onze huwelijksreis doorgebracht. Weet alleen even niet meer hoe deze heet :think:
Dankzij onze hulpkrachten ben ik dinsdag lekker de gehele dag vrij. Heb me dag wel volgepland staan hoor. S’morgens een meeting van het forum, met allemaal dames uit deze omgeving en s’middags heb ik hier in huis nog wel het 1 en ander te doen, maar ik hoef niet naar me werk :dance: Er moet hier ook wel gewerkt worden, want dinsdag over een week komt de mevrouw van de kraamzorg langs.
Btw is er al nieuws te bespeuren van Lenneke?
Wat een lekker ventje is Mats zeg, erg leuke foto’s
Ja, hoe zou het met Lenneke zijn :think:
Mascha, Eva deed ook steeds haar handje voor haar gezichtje met de 3d echo :mrgreen: Wel een hele leuke ervaring die echo’s.
Wij gaan alleen in de zomervakantie (onze zomervakantie dus dat is wel augustus/september) op vakantie. DSit keer of naar Duitsland of naar Texel.
Nog ff nieuwe spam van ons meisje :inlove:
oh wat een heerlijk foto’s weer…
Wat gaat het allemaal hard he?..zelfs de echo van Mascha…jeetje meis…nog even en dan heb je je kleine wonder in je armen…
@ henrieke…ja panorama foto zelf gemaakt…functie zit op het toestel…echt leuk hoor…
even spammen …
soooo cute dat staartje hahahha
hebben de vakantie geboekt…we gaan naar Frankrijk…wilde liever naar Italie…maar gaan met schoonzus en gezin en die wilde liever voor de eerste keer sleurhut niet te ver…
http://www.lesalicourts.com/
lijkt ons een leuke camping …voor de jongens in ieder geval…
oh nog even ego
Marvin moest gisteren naar de schoolarts…(had een heel boekwerk met vragen ingevuld) .vraagt die muts aan hem…“wanneer is je zusje geboren?”
-In 2008…" weet je dat wel zeker?" -ja…zeker weten
“zijn jullie daarom naar Heteren verhuisd?” -HUH? " nou om bij je stiefvader tegaan wonen?" …-eh nee! " maar je zusje is je halfzusje?" …- nee …gewoon mijn zusje " ja natuurlijk is het je zusje…maar als je moeder met een nieuwe man een baby zusje krijgt dan heet dat half-zusje"…-ja dat snap ik ook wel…maar mijn vader is ook de vader van mijn zusje en mijn broer!..
“oh…”
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Heb de school wel even gebeld met de mededeling dat als er vragen zijn omtrent ons gezin dat ze niet moeten gaan vissen bij Marv!..(mannetje voelde zich zo lullig dat hij zich moest verklaren/verweren ofzo dat hij een klein zusje heeft…zo sneu!)
Sorry hoor…word er even niet goed van…dit is de 4e die dat denkt… en er vragen over stelt …is het dan echt zo gek dat je na 11 jaar besluit om toch voor een 3e tegaan? :roll:
hey dames!
ja het weer rustig thuis, gelukkig maar… al die stress kan ik niet gebruiken tijdens een zwangerschap…
wat een mooie foto`s allemaal :inlove: ik ook spammen…
meer…
oh wat gaaf dat ze staat !!
Meagan kruipt alleen nog maar in z’n achteruit hahahha
oh enne prachtige buik meis !!
ze staat niet alleen hoor… ze loopt tegenwoordig al helemaal vzelfstandig de kamer rond :mrgreen:
wanneer gaan wij nou eens meeten eigenlijk???
Hoi meiden,
ik laat weer even van me horen… :oops:
Hier gaat alles goed, alweer 18 weken vandaag
Heb me alleen ziekgemeld op mijn werk, ik ben het helemaal zat met ze. Ik ben vorige week een weekie vrij geweest, en ik kan thuis op mijn werk-email inloggen. Toen zag ik allerlei mails over bepaalde zaken die anders afgesproken waren, waar ik het helemaaaaal niet mee eens ben. Daarnaast hebben we vorige week een afspraak gehad bij de boekhouder, en nu blijkt dat ik na mijn verlof kan stoppen met werken om fulltime mama te zijn. Daar ben ik erg blij mee, maar nu is de motivatie om nog terug te gaan erg ver te zoeken… slecht van mij he
Ik zou sowieso 6 weken van tevoren met verlof gaan, dat houdt in dat ik nog 16 weken zou moeten werken. Maar… :sick:
Ik kom echt ff wat vaker hier buurten hoor, maar al die topics… ik kan het haast niet bijhouden :oops:
even gequote uit de januari2009-mama’s:
@mamatally wrote:
smartygirl is om 15:05 bevallen van een zoon genaamd milo!!!
alles is vlot verlopen en hij doet t super smst ze
Toppie meid, gefeliciteerd!!! :inlove:
Lenneke gefeliciteerd!!!
Linda ook hier dilemma’s met de werkgever, weet dus precies wat je bedoelt en voelt, ga er niet te veel over uit wijden, wordt alleen maar vervelend, laten we het er op houden dat ze zich niet aan de regels houden.
Heb dan ook in overleg met hubbie besloten om per morgen de ziektewet in te gaan.
Wat een mooi buikkie Nadine en wat een schitterende foto’s van Silve.
Diana dat staartje bij Meagan fantastisch en wat een stomme vragen bij Marvin op school, dat soort dingen moeten ze niet via hem vragen.
@Lenneke, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje, Milo!!!
@Nadine, mooie foto’s van Silve en je buik! Hoop ik binnenkort ook te mogen showen :mrgreen:
@Mascha en Linda, succes met jullie werkgevers…
@Diana, wat zou je sommige mensen toch, arme Marvin… Die staartjes staan Meagen super!!! Onze dame heeft echt nog niet zoveel haar en ook nog steeds geen tandjes :lol:
Mascha, even nieuwsgierig, welke reden ga jij opgeven? Ik voel me ook weer zo schuldig he… ik vind het sneu voor m’n directe collega’s maar aan de andere kant denk ik… pffffffft zoek het maar uit.
Daarnaast: ik ben pas 18 weken… dan zou ik 16 weken in de ziektewet moeten, met als gevolg dat ze me ongetwijfeld uit gaan nodigen voor de bedrijfsarts. Das iets waar ik dus echt geen zin in heb :?
Henrieke iets te melden, gaan jullie nu toch voor een brusje?
Linda ik denk dat ik als reden stress ga opgeven, het overal zelf achteraan zitten en dingen zelf moeten regelen, ben het zat, ik zou moeten genieten van me zwangerschap en met de huidige stand van zaken gebeurd dat niet, daarbij komt dat stress gewoon niet goed is voor mij en de kleine. De reden dat ik het nog zo lang heb uitgehouden zijn me collega’s, wilde hun niet extra belasten. Mijn directe collega heeft vanmiddag nog gezegd, maak je om mij maar niet druk. Voor de bedrijfsarts ben ik ook wel bang ja, maar goed ik ga me daar niet groot zitten houden. Ik ga alles eruit gooien, zodat deze ook eens hoort hoe slecht het bedrijf voor zijn medewerkers zorgt.l
Jullie kunnen ook zelf een gesprek aanvragen met de bedrijfsarts en het voordeel wat je dan hebt is dat hij helpt om je situatie zo dragelijk mogelijk te maken.
Als werkgever zijnde zou ik er ook niet blij mee zijn als mijn werknemers 16 weken in de ziektewet zitten terwijl er misschien best mogelijkheden zijn om toch (halve) dagen te kunnen blijven werken in aangepaste omstandigheden.
Ik werk op een groot kantoor, dus zijn er wel meer mogelijkheden natuurlijk dan bijvoorbeeld in een winkel, maar toch… persoonlijk zou ik zelfs geen 16 weken thuis willen zitten als je toch nog vanalles kan, want in de ziektewet kan je niet allemaal leuke dingen gaan doen
@Mascha, afgelopen dinsdag was mijn strip op. Het is ook zoveel werk om naar de apotheek te gaan… :lol: