STOPPERS MEI 2007 - 5 - K1TT3N & Santos_05 GEFELICITEERD

Henrieke wat een schitterende foto :inlove: Had hem al even bekeken op je hyves, maar wat een schatje.

De stoelen op me werk zijn er wel, maar als ik deze achter het kassa blok neerzet, kan ik niet erover heen kijken en dus niet de winkel in de gaten houden, maar goed heb er vandaag achteraan gezeten en als alles meezit hebben we vanaf vrijdag een kruk bij de kassa.

Hoop voor je dat de kruk er snel is! De hele dag staan kan echt niet meer… dat ze dat niet snappen :evil:

De foto is idd supermooi, maar koste heeeeel veel moeite… madame was al op de groepsfoto’s geweest en wilde NIET meer… had haar hier boven mn hoofd, want vliegen vind ze wel weer een leuk spelletje :mrgreen:

Wauw wat een gave foto Henrieke…wat een plaatje is ze ook !!

(thanx voor de tik :wink: )

Echt een leuke foto van Yvette.

wat een leuke foto van yvette en mooie van meagan zeg.Ik zal proberen om van Mats ook een foto te plaatsen.Ik zit momenteel meer op de laptop en daar zit nog geen foto van hem in.

Ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft tewachten Lenneke,ik kan me dat heel goed herrineren,daarom komt er ook geen nr 4 hahahahaha.Ik voelde me tijdens zwangerschap nr 3 helemaal niet zo lekker.

Maar hopelijk komt de kleine zo.Geniet nog maar even van de rust.

Wat een mooie wagen diaantje,zou voor ons ook iets zijn voor vakantie.We gaan eind febrauari voor 10 dagen naar curacao!!Heerlijk,ik heb er zo’n zin in.we zijn 5 jaarniet geweest,dus wilde we nu ergens naar toe waar we zeker wisten dat we goed weer hebben.

Hier ook een zieke,ik heb een fikse keelontsteking.Lekker handig met 3 kleine kids,maar ja.De WII aan en ze v ermaken zich wel.Lekker pedagogisch verantwoord hahahahaha.

hopelijk komt je kruk snel marscha.en als het niet gaat dan gaat het niet he.Wat ze ook mogen denken op je werk.

Het pupje wat we willen is een bullmastiff.Wegen gemiddeld 70 kilo,maar zijn zooooo lief en ook echte gezinshonden.Ik heb het geluk dat hubby de hond 's ochtends en 's avonds het laatste rondje uitlaatAls we er 2 nemen dan wil ik onze oudste Loek mee nemen op cursus.Hij is dan bijna 7.Dat kan wel dan.Dat lijkt hem ook wel leuk.

Is de foto gelukt babymuisje??

Ik zal zo eens het eten maken.De jongens beginnen te zeuren tegen elkaar.Heerlijk met zo’n zieke kop,maar ja dat is he.Mama kan nooit ziek zijn hahahahaa.

liefs Alexandra

Ik kan zaterdag het proefboekje halen en van die foto’s kies ik dan 1 uit om uit te vergroten en aan mijn moeder te geven. Als het een beetje normaal formaat foto’s is zal ik eens kijken of ik daar een foto van kan maken en kan plaatsen :wink:

Balen dat je zo ziek bent zeg, beterschap.

Alexandra beterschap

Ik ben vandaag dus gevallen he… Wilde nog iets uit me fietstas pakken, maar er stonden wat dozen bij de achterdeur (voorbereiding tot balansen) en daar wilde ik overheen stappen, dat ging niet helemaal goed. Ben gelukkig niet op me buik gevallen en kleine is nog steeds actief. Heb alleen heel veel last van me rechter scheenbeen. Deze is ook een beetje dik en druk kan ik er niet op hebben, maar ik heb doorgezet en gewoon me dag afgemaakt.

Jeetje meis…dat is schrikken…hoop dat de pijn vandaag minder is…al is vaak de 2e dag het ergste na een val…knuffie voor jou meis!

Ben de winter ook al echt zat…die gladheid en dergelijke…de jongens zijn onderweg naar school ook regelmatig op hun plaatje gegaan…fijn…met de nieuwe fietsen :?

Vanmorgen wilde de schuifpui niet eens open en de voordeur was ook dichtgevroren…toen we uiteindelijk de voordeur open hadden bleek de poortdeur ook dicht tezitten…pfffffff…

WIL ZOMER !!!

Mascha, das behoorlijk schrikken zeg. Gelukkig ben je niet op je buik gevallen. Ik had tijdens mijn zwangerschap altijd “visioenen” dat ik de trap af zou vallen.

Nog even een grappige foto van Eefje.

Volgens Eva moest ik gaan douchen :wink:

hahha…prachtige foto…wat groeit ze hard!!! :shock:

Fantastische foto van Eva ben je ook maar meteen even onder de douche gestapt zodra je de tijd had? Of heb je niet naar je dochter geluisterd? :wink:

Zolang ik me laarzen niet draag heb ik zo goed als geen last van de plek op me scheenbeen, maar ja kan moeilijk vanmiddag op een verjaardag binnenkomen op me sokken, ik heb alleen maar laarzen staan. Dus denk erover om me sportschoenen maar aan te trekken en me pantoffels mee te nemen.

Haha, die foto van Eva :inlove:

@Mascha, wel even schrikken zeg! Heb je vanmiddag lekker je pantoffels aangehad :lol: Is je kruk er trouwens al??

@Alexandra, sterkte meis met je keelontsteking… Ik ben benieuwd naar een foto van Mats! Heerlijk een paar daagjes naar Curacao! Gaan jullie met de hele familie? Hoe gaat het met de zoektocht naar een pup?

Wij zijn gister met onze dame op het ijs geweest :inlove:

Geen pantoffels aangehad. Gewoon lekker op me laarzen rond gelopen, met een grote pleister over de wond. Deze zitten nu aan elkaar vast :eh:

Gisteren natuurlijk elke keer de vraag moeten beantwoorden hoe gaat het nu met de kleine, nou daar gaat het goed mee, die is lekker actief in mamma der buik. Begin die vraag wel een beetje zat te worden hoor.

Wat me kruk betreft, die staat dus in de auto van onze buitendienst, hij is hem er vergeten uit te halen :doh: Erg handig, maar goed, nog 8 weekjes werken en dan eerst 2 weken vakantie en dan begint me verlof. Na me verlof zie ik wel weer, ga er niet van uit dat me contract verlengd wordt.

Henrieke wat een schattig skipakje :inlove:

Hey meiden

Wat een mooie spam van Yvette zeg…en net wat Mascha zegt…lief ski pakje!!

@Mascha…besterschap met je been meis…(ben tig jaar terug ook gevallen in de douche…met mijn scheenbeen tegen de douche bak…nog steeds een gevoelige plek…zit ook een hele deuk in…had eigenlijk naar de HA gemoeten toen…maar ach…gaat vanzelf wel over…dacht ik…stom stom stom !)

Wij ook gisteren naar het ijs bij ons achter …wezen kijken bij de jongens…waag mezelf niet op de schaatsen hahahaha

Was erg gezellig, muziek, koek en zopie (zelfs de mc Donalds had 200 broodjes mc kroket gebracht en de plaatselijke pizza boer allemaal pizza’s …de opbrengsten gaan naar de voedsel bank )helemaal geregeld door buurtbewoners , was erg gezellig en op het laatst erg druk.

Straks op kraamvisite, is een hele vruchtbare wijk…in onze straat zijn er sinds vorig jaar al een stuk of 15 kindjes geboren…en een blok achter ons 7…en er staan er nog een paar op knappen…wel leuk straks als de kids groter zijn

even panorama foto van onze vijver

Ik heb alles wel gelezen maar zou niet meer weten wat er gezegd was. Eva kwam tussendoor nog even voor voeding en daarna aandacht. Dus sorry dat ik even niet reageer op wat er gezegd is.

Nog wel even wat foto’s van de fotosessie van afgelopen maandag. Het zijn foto’s van foto’s dus vandaar beetje slechte kwaliteit.

Vervelend Marscha,van die val,gelukkig heeft de kleine niks.Hopelijk geneest je been snel.

Wat een schattig skipakje zeg van Yvette.Kon ze al goed schaatsen hahahaha,nee hoor geintje.Mats vond het niet zo op het ijs.De andere wel hoor.We hebben het hele weekend geschaatst.Heerlijk.Jammer dat het is gaan dooien.

Ik ben gelukkig weer helemaal opgeknapt.Nu is de middelste ziek,vanaf gisteravond dik 40 graden koorts.HA kon niet veel doen.is viraal.paracetamol en goed drinken.Als hij woensdag nog zo veel koorts heeft weer even bellen.Hij is zooo zielig.Hopelijk wordt de rest nu niet ziek.

We gaan lekker met het hele gezin op vakantie.Wordt wel lang vliegen,maar ach er zitten dvd spelers in de hoofdsteunen en sommige gaan toch ook met de auto naar spanje.Die uren overleven we wel.We krijgen er iets supers voor terug.

Mijn man moest weer met mijn schoonvader nar het ziekenhuis.Hij heeft in 2007 4 omleidingen gehad en hij blijft kwakkelen.Hopelijk niks ernstigs.

Wat een mooie foto’s trouwens van Eva,zal ik het nog bijna vergeten.

Ik zal eens bij de zieke gaan kijken.

Fijne dag verder allemaal

liefs Alexandra

Wat een mooie foto’s van Eva en wat blijft die meid toch een mooie bos met haar hebben fantastisch.

Alexandra fijn dat je je weer beter voelt, hoe is het met de zieke is deze alweer een beetje opgeknapt?

Heerlijk op vakantie waarnaar toe? Wij hebben besloten om dit jaar niet te gaan, ja misschien tegen het einde even lekker weg naar een cp of iets dergelijks.

Wij zijn vorig jaar niet echt op vakantie geweest. We zijn een lang weekendje weg geweest naar Valkenburg. De echte vakantie doen we dit jaar wel weer. We gaan of naar Texel of naar CP in Duitsland.

hey ladies!

silve krijgt een zusje :dance: :dance: :inlove:

en silve LOOPT!!! ziet er echt supercool uit, zo n kleine hummel die de kamer door hobbelt 8)

wat een mooie foto`s van eva zeg :inlove:

wat een gezellige boel op jullie vijver Diaan :thumbup: toch wel jammer dat het nu weer dooit he? al vind ik dit zonnetje ook wel errug lekker hoor 8)

santos: wat een geweldige foto zeg :inlove:

mascha: hoe gaat het met je been??? nog veel last van??