STOPPERS MEI 2007 - 5 - K1TT3N & Santos_05 GEFELICITEERD

Wauw, mooie buiken :inlove: Fijn dat de beeb goed ligt Lenneke!!

Hier ook een koortsig meisje… druk met van alles en nog niets, maar wilde toch even laten weten dat ik er nog ben :lol:

Lenneke gefeliciteerd met dat goeie nieuws.

Henrieke fijn om te weten dat je er ook nog bent :wink: Hopelijk voelt de kleine meid zich snel beter.

Hier begint Eva steeds vaker geluidjes te maken. Gisteravond had ze grote verhalen te vertellen aan papa, ik helemaal sneu want tegen mij babbelt ze wel maar lang niet zo veel als ze gister deed tegen papa :? Ze ziet ook steeds beter merken we. Ze volgt je nu met haar oogjes en ben je uit het gezichtsveld dan draait ze met haar hoofdje zodat ze je weer kan zien. Ze kijkt nu ook naar haar mobiel in bed en in de box. Ze lacht ook regelmatig maar ik ben er nog niet achter of ze het bewust doet of dat het nog steeds lachstuipjes zijn.

Fijne jaarwisseling vanavond.

Nog even een foto van Eva waar ze lachend op staat. Is de eerste foto waar ze lachend op staat :mrgreen:

ooh wat is eva toch een schatje zeg… :inlove: dat haar is echt helemaal geweldig… zoveel haar heeft silve echt nog niet…

iedereen trouwens nog de beste wensen voor het nieuwe jaar…

hier gaat het wat minder…

met niels (hubbie) en mij gaat het niet zo lekker, hij dacht er zelfs over om een punt achter onze relatie te zetten… :shock:

dat zou ff lekker wezen :wall:

we hebben veel gepraat en er moet gewoon het een en ander veranderen waar we samen aan moeten werken…

ik ben aan t werk dus ga weer ff verder…

:-*

@Nadine, oei, dat is schrikken :shock: Hoop dat jullie er samen uit komen, want dit is niet echt de situatie waar jij ook lekker in je vel zit…zwanger en een peuter in huis 8)

@Saskia, lachen :inlove: Idd een hoop haar hoor! Ga er vanuit dat Y het ook nog krijgt, alleen zal het nog wel een jaartje duren…

Wij gaan lekker een weekendje naar Scheveningen, even met zn tweetjes eruit :mrgreen:

Nadine das inderdaad schrikken zeg. Lijkt me een erg moeilijke situatie en helemaal als je zwanger bent met al die hormonen die door je lijf heen raast. Hopelijk komen jullie er samen uit.

heftig zeg nadine, hopelijk komen jullie er samen uit!

hier gaat het wel de laatste loodjes beginnen nu echt te wegen, slaap heel erg slecht 's nachts ivm pijn in mijn banden/ bekken, kan me niet meer draaien in bed en de hele nacht in 1 houding is ook niet ideaal! heb vannacht echt liggen janken van de pijn, zelfs hoesten doet zeer! overdag gaat het wel, maar 's nachts… ben normaal nooit zo’n zeur en baal al van mezelf dat ik alleen nog maar kan klagen!

maar goed ik ga nu dus op de bank liggen kaja naar bed, hopelijk een uurtje of 2 slapen!

liefs Len

Nadine hopelijk komen jullie er samen uit, zeker met Silve en nummer 2 onderweg.

Henrieke heerlijk genietse voor jullie 2tjes.

Lenneke hopelijk heb je vanmiddag nog wat kunnen slapen.

Hier zijn de hormonen ook toegeslagen. Heb vanmiddag ten eerste de naam van onze kleine verraden :wall: Gelukkig hoorde niemand me. Verder vergat ik de bouillonblokjes in de groentesoep. Na toevoeging smaakte deze toch een stuk lekkerder :oops:

Als eerste iedereen een gelukkig nieuwjaar.Ik kreeg weer geen melding omdat hubbie iets gewist had.

Ik dacht ik zal nu eens gaan kijken.Heb een stukje terug gelezen.

Jeetje Nadine,wat een nieuws zeg,hopelijk komen jullie er samen uit,hier zit je nu echt niet op te wachten.

Marscha gefeliciteerd met je 20 weken mijlpaal.Mooi buikje hoor.

Heb je ook een foto van het kamertje??

Geniet er lakker van hoor.Voel je jullie kleine al veel bewegen??Speciaal is dat he.

Hoe is het met alle zieken??Weer opgeknapt.Hier zijn er ook wat zieken geweest.Mats en ik waren erg verkouden.We bleven elkaar maar aansteken,maar nu gaat het beter.

Vorige week zijn we naar het bureau geweest.Hij weegt bijna 9 kilo.Flinke jonegn dus hahahaha.

Hij doet het super.Sinds een paar weken draait hij alle kanten op en dat was erg vroeg zei de wijkverpleegkundige.

En lachen dat hij doet een hele dag.heerlijk.Hubbie heeft ook een week vrij gehad.De kids en ik moeten weer helemaal afkicken nu hij weer aan het werk is.

maar we gaan nu aftellen naar onze vakantie.Op aswoensdag na de carnaval vertrekkken we voor dik 10 dagen heerlijk.Heb een aftel kalender gemaakt voor de jongens.

Het afvallen gaat goed.We zijn bijna 9 kilo kwijt en dik 45 cm over mijn hele lijf gemeten.Sommige oude broeken passen alweer.Heerlijk.

Volgende week gaan we bij een fokker kijken.We zouden na onze vakantie graag een puppy willen.misschien wel 2.Ikmis het zooo erg.

Komt ook wel weer goed.

we hebben net darts geken.Was weer erg spannend.Wordt een mooie finale morgen.

Fijn weekend nog allemaal en tot binnenkort,

liefs Alexandra

Zo Alexandra dat gaat dus lekker met dat afvallen. Wat voor puppy willen jullie dan? Ik zou ook zo graag een puppy willen maar we hebben al 3 katten en daar is het huis al te klein voor dus een hondje gaat nu nog echt niet lukken. Misschien dat we over een paar jaar een hondje nemen. Ik weet al helemaal wat voor soort ik wil. Ik zou graag een cavalier willen hebben, zien er leuk uit en zijn niet te groot en zijn echte gezinshonden.

Mascha, ik ben ook wel benieuwd naar de babykamer :mrgreen:

Hey lieverds…allemaal de beste wensen nog voor het nieuwe jaar!

Zijn weer een beetje opgeknapt …dus we gaan 2009 goed beginnen hopen we…

Heb maar gelijk de vakantie geboekt voor augustus…ben die kou nou wel zat…dus om alvast een beetje voor tegenieten , hebben we een vakantie geboekt naar Frankrijk…met de caravan…wilde eigenlijk Italie…maar schoonzus en zwager wilde liever voor de eerste keer caravan , niet tever…

Maakt niet uit…we hebben geweldige camping geboekt , voor eigenlijk een spot prijs (als je zag wat we altijd aan center parcs uitgaven…)

http://www.lesalicourts.com

We hebben er zin in hoor!!

Met meagan gat het dus ook wel weer lekker,ze heeft nu 2 tandjes en de 3e komt er ook aan zo tezien…zooooo lief om tezien hahahah

Zag weer mooie buikjes voorbij komen, goed nieuws over het beebje van Babymuisje, maar ook minder nieuws van Nadine…hoop dat jullie eruit komen meis…net nu de 2e er aan zit te komen…, wellicht een beetje spanning voor de bevalling en jouw hormonen…blijven communiceren lieverd…is het allerbelangrijkste …

Een puppy voor Alexandra…snap je meis…dat je jullie oude hond zo ontzettend mist…hoop dat jullie een mooie pup…of 2 kunnen uitkiezen…

Henrieke naar scheveningen…heerlijk meis…lekker genieten van elkaar…dat schiet er vaak toch wel weer een beetje bij nu met de kleine meis…

En de laatste loodjes voor Len…spannend meis…hopen dat je niet al telang meer hoeft tewachten…

zo…nou heb ik alles wel weer even gehad he?..

ff spammen…

en onze nieuwe buggy…

even voor het model en de kleur hihih

hij rijd zoooooo lekker…hadden eerst een quinny zapp gekocht…maar die kon niet plat…(volgens de verkoopster geen probleem want ze willen straks toch alleen maar zitten…)…maar na een proefzit thuis kreeg ik gelijk spijt …en heb m weer terug gebracht

Dit is de Titanium Snooze (maar dan in die knal fuchsia…zoooo gaaf!)

zo ga even mijn meisje knuffelen…tot laterrrrrr xxx

Helaas helaas nog geen foto van de babykamer, deze moet eerst helemaal af zijn, maar met de afgelopen feestdagen en hier en daar een zieke, zijn we er nog niet aan toe gekomen. Hij komt zo snel mogelijk.

Vandaag weer goed door de apk gekomen, mag volgende week naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken, dit om te kijken naar mijn suiker en ijzergehalte.

Zou zo graag lekker vrij willen zijn en hier in huis alles op me gemakkie in orde willen maken. Ik ben zelfs al zo erg dat ik smoesjes probeer te bedenken. :oops: Ik heb er nog niet aan toe gegeven, ben al zo’n lastpak in de ogen van me werkgever.

Ik ga wel steeds meer hinder ondervinden hoor. Sta ook nog steeds te wachten op een kruk voor bij de kassa, de hele dag staan lukt gewoon niet meer. Deze is in bestelling, ja al wel een week of 15. Nog even en ik ga er zelf 1 halen en declareren. Tegen de tijd dat ie komt ga ik met verlof. :roll:

Wat een lieve foto’s van Meagan en wat een gave kleur buggy, die ga ik onthouden :lol:

Ook de beste wensen :mrgreen:

@Diana, mooie buggy en heerlijk meisje!! Wij zijn voor een rode Koelstra gegaan :wink: (roze vind ik zo zielig voor een eventueel broertje :lol: )

@Mascha, fijn dat je weer door de APK bent!! De babykamer heeft gelukkig nog eventjes :wink: Zou idd zelf een kruk halen en niet meer blijven staan hoor!

@Alexandra, ik snap best dat het erg leeg is in huis… maar moet je eerlijk zeggen dat ik blij ben dat we op het moment geen hond hebben! Zou niet weten hoe ik 's morgen alles zou moeten doen 8)

@Lenneke, was Kaja te vroeg??

Wij hebben lekker van elkaar genoten en het gehad over evt brusje! Heerlijk even samen eruit zijn en echt kunnen praten!

hier vandaag de apk ook weer gehad!

bloeddruk 110/65, kleine lag weer eens flink te schoppen tijdens het onderzoek! verder was het hoofdje iets ingedaald, maar goed lag nog niet vast…maar dat doen 2e kindjes wel vaker niet!

bij kaja ben ik op de uitgerekende datum bevallen, dus wat we deze keer gaan doen… geen idee!

hier is alles eigenlijk wel klaar, alleen mijn bed moet nog omhoog, we hadden te weinig kratten maar nu hebben we er genoeg, dus morgen het bed omhoog!

kaja’s kamer is helemaal klaar, de babykamer is gesopt, ledikantje terug in elkaar en opgemaakt, kast ingericht! dus laat de kleine maar komen :lol:

Lenneke is er zo te horen helemaal klaar voor. Nou meid ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten.

@K1TT3N wrote:

Lenneke is er zo te horen helemaal klaar voor. Nou meid ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten.

klaar voor en klaar mee, ben normaal nooit zo’n zeur maar heb het echt helemaal gehad :oops: echt bij kaja kon ik tot de laatste dag alles nog maar nu! voel me zo bepertk in alles en wil weer gewoon van alles kunnen doen!

37 weken, je mag komen beeb!!!

hahahahahahaha, zie het al voor me! Hubbie nog even heel snel bier drinken :mrgreen:

mogguh meiden…

@ Lenneke…Kan me voorstellen hoor dat je er volledig klaar mee bent hoor…al dat vocht wat je vast gaat houden, het gewaggel,niet normaal om kunnen draaien (zonder"aanloop")…hmmmmm…nu ik er over na denk…mis het stiekem toch wel…hihihih :roll:

@Henrieke…fijn dat het gezellig was…dus weer aan de klus voor een brusje?

@mascha…ja hij is echt super die wagen…zaten eerst tetwijfelen tussen deze en een mutsy spider…(ook in vet roze verkrijgbaar) maar vond die vrij open…als je je beebje laat liggen komt het bijna onder de achterkant van de kap vandaan…lekker al die wind over het koppie …deze is echt heel gesloten…en als je m inklapt hou je maar een heel klein pakketje over…wel zo lekker in de auto…

Om over de kleur maar te zwijgen…iedereen kijkt even om om tezien wat voor Lean Mean Pink Machine eraan komt…LEUK !!!

hmmmmm…lijkt wel of ik reclame loop…

Maar mocht je overwegen…bij babypark kesteren hebben ze er nog een paar op voorraad liggen…bij de meeste winkels en online toko’s moesten ze m eerst bestellen…(ze kosten 149 euro)

voor de rest…liefsss…ga even Meagan voeden…

Zo zeg er is wel weer flink wat gebabbeld zeg.

Zo Henrieke, plannen voor een broertje of zusje?

Mascha hebben jullie geen stoelen in de kantine/lunchruimte staan ofzo. Ik zou daar dan gewoon een stoel wegpakken, want ik ging dus ook echt niet meer een hele dag staan he :wink:

Lenneke, nog even en je hebt de kleine in je armen. Hopelijk gaat het snel gebeuren en hoef je niet te wachten tot je uitgerekende datum :thumbup:

Echt een hele leuke kleur Diana en kan me voorstellen dat iedereen kijkt.

Wij gaan vanmiddag even naar de fotograaf toe om een leuke babyfoto te maken van Eefje. Mijn moeder is binnenkort jarig en ik wil haar graag een grote foto van Eva geven. Mijn schoonouders willen ook vast wel een foto en wij zelf willen natuurlijk ook een grote foto van haar hebben.

Leuk een foto van de fotograaf! Wij hebben er laatst ook een paar laten maken, echt supermooi :inlove:

Op dit moment wordt er alleen nog maar over een brusje gepraat en met praten alleen kom je er niet he :lol: Nog grote twijfel wat we doen, het advies van de VK is een jaar wachten na een KS, maar volgens de gyn maakt het niet uit… en daarbij… vorige keer duurde het ook 4 maand, dus we gaan er vanuit dat het deze keer niet sneller zal zijn :wink: We blijven nog even praten, wie weet duurt het dan vanzelf toch een jaar :angel: