@Mascha, alweer op de helft, super!!! Sterkte met hubbie
@Diana, Fijn dat het met Meagan weer goed gaat!
Vandaag de jurkjes binnen, ongelovelijk hoeveel verschil er in zit! De een lijkt wel 68 en de ander 80!! Straks weer lekker maillotjes etc shoppen :mrgreen: Heb jij al jurkjes gevonden?
Ons dametje ligt heerlijk te slapen, alleen even vervelend dat het bij mn ouders is en ik eigenlijk nog naar de winkel wil… mn moeder is ziek, dus kan haar ook niet laten liggen :eh: Nou ja, verplicht even niets doen :lol:
nee nog niet echt iets kunnen vinden qua jurk…ach we hebben nog een paar dagen :shock: hahahaha
Vandaag ga ik de gang schilderen…heb ik net besloten…ziet er momenteel niet uit…
fijn weekend allemaal !!
liefs van ons xx
Gister heerlijk rondgesnuffeld in de V&D, C&A en alle goedkope (en dure) winkels met kinderkleding. Mezelf ingehouden en alleen een shirtje gekocht voor onder het jurkje, maar ontzettend veel leuke dingen gezien! Als je dus nog een jurkje wil, V&D is wel een aanrader :inlove:
Nog even de gang schilderen… echt de tijd van het jaar om dat er ook nog even bij te gaan doen :lol:
Mascha gefeliciteerd met de 20 weken en ja Eva is 3 november geboren :thumbup:
Diana fijn dat meagan weer beter is.
hey lieverds…even een meldingsplicht…
Het gaat niet echt heel lekker…Meagan is weer ziek en nou begint haar naveltje ook tebloeden…morgen even naar de HA…lekker…net voor de kerst…zucht…
Kom gauw weer buurten hoor!!
liefs en voor iedereen, hele fijne dagen !!
xxx
Diana, wat zei de huisarts? Alles goed met Meagan?
He Diana, wat vervelend zeg. Hopelijk knapt ze snel op.
Van deze kant ook hele fijne feestdagen gewenst.
ook vanaf deze kant fijne dagen!
ik vrees dat ze hier slapend worden doorgbracht, kaja heeft oorontsteking en hoest als een gek, hub stuurde een berichtje dat hij dacht dat hij griep kreeg en ik heb mega last van mijn schaambot…
even update…
zolang het niet rood is…niets aan doen…niet insmeren…gaat vanzelf dicht…hij verdenkt haar van zelf krabben…maar daar zijn de meningen over verdeeld :roll: …
voor de rest…( verkoudheid, koorts etc… )…gaat ook wel vanzelf over…zucht…, zetpil en neusspray…want omdat ze net ook al een AB heeft gehad wilde hij liever even wachten tot na de feestdagen als het aan blijft houden…
Het word een top kerst … :thumbdown: …en vandaag is jac ook nog jarig…heb zo mijn buik vol van die klote griep!..
Nouja…
Wens iedereen hele fijne feestdagen en een gezellig maar vooral een gezond 2009…maar met die kleine beebjes op komst word het vast een fantastisch jaar !
liefs van ons allemaal ! xxx
Gefeliciteerd met Jaq’s verjaardag!
Fijne feestdagen allemaal!!
Hebben we nog een beetje een leuke kerst gehad allemaal?
Wij wel, het begon hier al op kerstavond, met mijn ouders. Het grootste cadeau was voor iemand die er volgend jaar zelf pas echt bij kan zijn. Ze kreeg namelijk een wipstoeltje van der tante en oom, deze was helemaal gevuld met sokjes, truitjes, mutsjes en ga zo maar door. 1ste kerstdag was lekker voor mij en hubbie. 2de kerstdag hebben we bij mijn schoonzusje en zwagertje doorgebracht en daar heerlijk gegourmet.
Gisteren weer lekker geshopt bij babydump en prenatal en ow ja bij It’s, we hebben een digitale fotocamera gekocht. Dus tada buikfoto!!! Valt nog weinig te zien hoor het grootste gedeelte is toch echt van mij.
Dat maakt toch niet uit. Buik komt vanzelf wel hoor maar het ziet er in ieder geval nu al mooi uit
Wij hebben 1ste kerstdag thuis gevierd en heerlijk met ons 2 gegourmet. De 2e kerstdag zijn we naar mijn schoonouders geweest. De hele dag maar dat hebben we geweten. Eefje was s’avonds een heel ander kindje, behoorlijk aan het zeuren en het heeft wel een paar dagen geduurd voor ze weer een beetje haar zelf was. Ik ben benieuwd hoe oud en nieuw met haar gaat.
hi meiden, ik meld me weer even… alles goed hier, geen bijzondere dingen. Behoorlijk verwend met de kerst :inlove: zelfs van hubby een laptop gekregen. Heerlijk, lekker op de bank KOKken :mrgreen:
Mascha, gefeli met je 20 weken!! je vroeg ook nog wanneer ik uitgerekend ben… 24 juni.
Woensdag alweer 15 weken, de tijd vliegt echt…
Ja Linda de tijd vliegt voorbij, gaat heel erg hard allemaal. Ik ga je datum invullen, zodat het allemaal weer klopt Lekker hoor een laptop, heerlijk.
ik kom al vast even zwaaien in het oude jaar!
morgen moet ik naar de gyn voor liggingsecho, de kleine ligt vermoedelijk nog steeds in stuit, als dat zo is gaan ze proberen te draaien en anders zal het hoogstwaarschijnlijk een keizersnee worden (wat ik liever niet wil)
hierbij ook even mijn buikje:
Lenneke, hopelijk kunnen ze de kleine draaien en jeetje wat een buik :lol: Dat beloofd hier wat.
Lenneke das een mooi buikje hoor. Hopelijk ligt de kleine goed en anders hoop ik voor je dat de draaipoging goed gaat lukken. Een keizersnee lijkt mij ook niks. Succes met de laatste loodjes :thumbup:
JIPPIE we hebben geen stuitligger meer! kleine ligt er klaar voor!
dus nu kunnen we niets anders doen dan wachten! maar goed heb nog genoeg te doen! zoals nu een lekker babywasje weg strijken!
Lenneke dat is goed nieuws!!! Heerlijk