Nou das lekker op tijd Mascha. Is het nog gelukt dan om die doos op te halen? Heb je inmiddels je kerstspulletjes ook weer gevonden?
Henrieke tjee zeg maatje 80 alweer. Ik moet zeggen dat ik ook al wat grotere kleren in de kast heb hangen zoals maatje 74 en 80 en volgens mij heb ik zelfs nog iets van maatje 86 in de kast hangen. Tja dat krijg je als je zusje al kindjes heeft en wat kleding heeft bewaart van haar laatste. Wat betreft verschillende smaak wat kleding betreft, dat is hier dus ook zo. Ik ga normaal ook over het shoppen van kleding maar meneer heeft wel altijd een mening over wat ik heb gekocht. Gelukkig vind hij het meestal wel leuk.
Ja heel erg op tijd inderdaad.
Ik heb inderdaad wel me kerstspullen terug gevonden in de kast waar ik ze al vermoedde. Nu me adressenboekje nog, voor de kerstkaarten.
Hey meiden…sorry dat ik al een tijdje neit geweest ben, maar Meagan is heel ziek geweest…het gaat nu beter maar we zijn er nog niet…
Ze heeft een middenoorontsteking gehad , die flinke hoge koorts gaf , natuurlijk veel pijn, met veel krijsen en slaapgebrek als resultaat
(volledig verhaal op hyvesblog)
Hoe dan ook…ben zelf ook een beetje opperdepop (had al vanaf vorige week vrijdag niet meer geslapen s’nachts…)
Verder niets teklagen
Mooie spam weer…en wat een prachtig jurkje…
Hier zit Meagan nu op mt 68…of een kleine 74…ben haar kast aan het uitzoeken , diva heeft zoveel kleertjes :oops: …sommige dingen maar een paar keer aangehad…maar nu veelste klein.
Denk dat ik ze maar op Marktplaats zet…
Mochten jullie een mooie kerstjurkje vinden ergens…laat het me weten…ook hier op zoek naar een pittig jurkje…(en net als bij Henrieke …hubbie en ik totaal verschil van smaak hahahah)
Ga er weer vandoor…
Gelukkig dat het weer wat beter met Meagan gaat, lijkt me niet leuk voor haar en gaf blijkbaar flink wat pijn, het arme kind.
Diana, heb het verhaal even gelezen op je hyves, jeetje wat moeten jullie geschrokken zijn zeg, maar goed dat jullie doorgezet hebben en dat het nu wat beter met Meagan gaat. Hopelijk kunnen jullie nu ook weer wat meer slapen.
Hier stond gisterochtend om 7.20 de man die de babykamer kwam brengen op me bel te duwen. Ik sliep nog We wisten dat ie kwam, alleen hadden we hem niet zo vroeg verwacht. Erg vonden we het gelukkig niet, al had het wat later gemogen om eerlijk te zijn. Op dit moment is alles in elkaar gezet en staat het redelijk op zijn plaats, wat zou ik er nu graag foto’s van maken en aan jullie laten zien. Heb helaas alleen nog steeds geen camera.
Het is echt nu tijd voor een camera hoor dan kan je de babykamer ff showen en je buikje ?Niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo hoor :liar:
Ik kan jullie wel onderstaande foto laten zien, deze heb ik even geleend bij de winkel waar we hem vandaan hebben. We hebben gekozen voor deze kamer. Zodra we een camera hebben zal ik een foto laten zien van hoe hij bij ons staat.
Wat me buik betreft, hubbie begint het nu te zien. Ik lag van de week op me rug op bed en normaal gaan me vetrolletjes dan opzij en nu bleef me buik opeens rechtop staan.
nou kom maar op met een mooie buikfoto dan :thumbup:
@Diana, arme Meagan… heb het gelezen op hyves
@Mascha, mooie kamer!! Die wilde ik eigenlijk ook Fijn dat je een buikje krijgt!
Yvette heeft nog geen 80 hoor, maar alvast veel leuke kleertjes gekocht!! Heb 2 leuke spijkerjurkjes erbij, volgens mij past ze 1tje wel al en in 74 twee jurkjes gekocht! Even foto’s zoeken wat het geworden is, deze en zo’n jurkje in het rood:
Leuk kamertje Mascha, het zal vast heel leuk bij jullie staan.
Hoi meiden, sinds gisteren ben ik dus ziek :sick: Ik hou helemaal niets binnen Het kan gelukkig geen kwaad voor de kleine.
Henrieke wat een schattig jurkje, ik loop dus momenteel echt te kijken voor specifieke kleren, maar ik vind dus allemaal winterkleding… Lijkt me niet handig aangezien de kleine in mei geboren gaat worden.
@Mascha, dat gaat rond, wij hebben ook al plat gelegen… :shifty:
Moeilijk he, idd heel veel winterkleertjes, maar aan de andere kant veel long sleeves etc, dat droeg onze dame ook in de zomer (Yvette is ook in mei geboren)
Ja en dat zijn nu net de kleertjes die ik niet meer nodig heb Ik wil graag rokjes en jurkjes
hoi hoi ben er ook weer even!
hier gaat het momenteel wel allemaal, heb een beetje een dipje, heb het zwanger zijn even gehad, de kleine is nog zo druk en dat voelt echt niet lekker meer! daarbija last van maagzuur en momenteel giga hoofdpijn, dus ik ga zo maar in mijn bed denk ik!
nog 6 diensten werken en dan heb ik verlof, laatste dienst is 28 december… dus nog even!
kamer van kaja begint nu eindelijk op te schieten en dan kan ik de babykamer ook weer gaan doen!
maar goed ik ga weer
liefs LEn
Lenneke vervelend dat je je zo voelt zeg. Wel heel erg herkenbaar dat je het gehad hebt. Dat heb ik zelf bijna de hele zwangerschap gehad Gelukkig duurt het nu niet zo heel lang meer :hug:
Mascha nog even en dan komt de lente/zomerkleding alweer in de winkels te liggen. Ik dacht trouwens dat ze nu ook wel rokjes en jurkjes hadden bij Prenatal (heb volgens mij vorige week ofzo zelf nog hier bij de Prenatal jurkjes zien hangen) en die kan je volgens mij ook best in de lente/zomer aan. Het wil trouwens ook niet zeggen dat we in mei al heel erg lekker weer hebben he
Saskia, zou kunnen hoor, moet gewoon eens bij Prenatal gaan kijken, momenteel kijk ik alleen maar op de website en daar staat weinig.
IK ZIT OP DE HELFT!!! Jullie willen niet weten hoe blij ik daarmee ben. Na alles van vorig jaar en de tijd dat het weer heeft geduurd, maar durf nog steeds niet te hard te schreeuwen, ik blijf zo bang.
zo kom ook weer even piepen hier!
mascha gefeliciteerd met je mijlpaal van20 weken! probeer er wel van te genieten he meid, snap je angst wel maar geniet er van hoor, het is zo voorbij! (zegt de gene die het even helemaal beu is…)
ik zal zaterdag eens bij de prenatal mijn ogen open houden voor jurkjes e.d.!! we gaan zaterdag de wagen namelijk ophalen!
kamertje van kaja begint schot in de komen, hopelijk snel klaar dat scheelt al weer een hoop stress!
Meiden ik heb trouwens de opening geupdate’d… Linda en Nadine, kunnen jullie mij jullie uitgerekende datums doorsturen? Ben het even helemaal kwijt hierro.
Saskia, Eva is toch van 3 november he? Ik dacht namelijk dat ze op mijn verjaardag was geboren
hey meiden, gelukkig is alles hier weer opgeknapt, Meagan is van haar ontstoken oren af en koortsvrij…pfffff…wat een opluchting zeg…
Ze eet weer goed en slaapt weer heerlijk door…wa wij ook wel lekker vinden hahahah
@ Mascha…gefeliciteerd meis met je 20 weken…probeer een beetje tegenieten …voor je het weet heb je je kleine wonder in je armen en mis je je zwangerschap …dikke buik etc…
(weet niet of het een girlie is natuurlijk…maar mocht het een girlie zijn…heb nog veel zomer spul van Meagan )
@henrieke…prachtige jurk…ben helemaal waus van jurkjes …niet altijd practisch…maar sooooo cute !
@ lenneke…ben benieuwd naar de wagen…lekker crossen door de winkel…hihihi
@ de rest…liefsssssss
Nu is het hier aan de gang. Ik begon van het weekend en voel me gelukkig weer helemaal beter, maar nu is hubbie de pineut, die ligt nu ziek op de bank
Diana wij weten inderdaad wat het wordt, heb het als het goed is hier ook gemeld in een eerder bericht en dan in een spoiler, rekening houdend met de mensen die het niet wilde weten.