STOPPERS MEI 2007 - 5 - K1TT3N & Santos_05 GEFELICITEERD

Lenneke balen dat hubbie geen verrassing voor je had toen je thuis kwam.

Alexandra jeetje dat is inderdaad geen leuk nieuws. Heel veel sterkte voor jouw en je gezin.

Alexandra :hug:

Lenneke wat schiet de tijd al op voor jou zeg. Nog even en dan is de kleine er al. Hopelijk is het draaien van de vk niet nodig :wink: Wel balen dat de ‘verrassing’ niet af was.

Henrieke zielig hoor zieke man en kindje

Hier vandaag voor controle naar het cb toe. Ik ben benieuwd hoe ze gegroeid is. Ik wil in ieder geval even naar het poepen/krampjes vragen, want ze heeft de laatste paar dagen zo’n ongelooflijke last van krampen en niet kunnen poepen. Met veel pijn en moeite heeft ze gisteren kunnen poepen. Ik had zelf al van alles geprobeerd maar niks hielp. Gelukkig heeft ze gisteravond dus weer wat geloost.

Hoi Hoi,vervelend dat ze niet kan poepen saskia.ze zal vast wel flink gegroeid zijn,dat gaat zo snel.

we zijn vanmorgen naar de dierenarts gereden en branco is rustig ingeslapen.Hij was zo weg.Morgenochtend gaan we hem met zijn alle begraven.Dat is voor de kids ook een goede afsluiting.Die moet ik straks gaan vertellen dat hij er niet meer is.Ze wisten dat hij erg ziek was en niet meer beter kon worden gemaakt.

Jeeh wat doet dat zeer zeg,erger dan ik dacht.maar ja,voor het beest is het beter.

Mats is gelukkig ver van zijn verkoudheid af,het is zo’n lekker ventje.Hij lacht altijd.Heerlijk.Hele verhalen verteld hij en sinds gisteren heeft hij ontdekt dat hij geluid kan maken.is zo leuk om te horen.die maakt me dan weer helemaal blij.

Al een flinke buik zeker Marscha??Alles klaar in het kamertje??En heb je al stiekem een jurkje gekocht??

liefs Alexandra

och alexandra, ja dat blijft moeilijk he zo’n huisdier laten inslapen!

onze kat is laatst ook overleden, je zou denken kaja is 2 en die heeft het er niet meer over maar hij begint nog regelmatig over de kat…

hier vanochtend samen met kaja de box weer neer gezet! ivm de katten zetten we hem al vroeg neer,zodat zij weer leren dat ze er niet in mogen! nou ja 1 kat weet het wel maar ons nieuwe katje nog niet natuurlijk! maar nu heb ik een hele grote baby die in de box wilt : Kaja!

verder begin ik wel erg moe te raken nu! heb niet zo goed geslapen van het weekend en ik krijg de schade maar niet ingehaald… nog 10 diensten en dan met verlof ben echt aan het aftellen! heb het niet zo meer naar mijn zin op mijn werk, veel collega’s vertrokken en nog steeds geen compleet team terug, dus moeten allemaal extra hard werken om alles rond te krijgen!

maar goed ik ga mijn grote baby in de box maar eens vermaken!

liefs Len

Hi ladies!

ik was dit topic al haast helemaal vergeten :oops: sorryyyyyy hihi.

Heb even niet bijgelezen, iig niet verder dan deze pagina.

Alexandra, :hug: een huisdier verliezen is nooit leuk :cry: hoe oud was ie?

Smartygirl spannend hoor, nog een paar weekjes :mrgreen:

Babymuisje vervelend dat ze zo lastig poept :hug: hoopt dat dat gauw over is!

Mascha, ondertussen alweer bijna op de helft… tijd vliegt zeg!!! Begint je buik al echt te groeien?? En leukleukleuk dus alles wordt lekker roze :wink: :lol:

Santos, hoop dat meisje en hubby gauw opknappen!!

hier gaat alles ok, buikje groeit al :inlove: en volgende week zijn de 12 spannende weken voorbij. Joepie :mrgreen:

Hoi Linda,leuk he zo’n buik,geniet er lekker van.Wil je ook weten wat het wordt en mogen wij het dan ook weten hahahah??

Hij was 8 jaar.Een Bull Mastif.Grote honden worden niet heel erg oud.Dit ras tussen de 8 en 10 jaar,hij was voor zijn ras dus al erg op leeftijd.

Voel je je verder goed?Niet meer zo misselijk??

Hoi Lenneke,leuk he al die spulletjes weer tevoorschijn halen.Nog maar even werken en dan zit het erop.En als het niet gaat dan ga je toch in de ziektewet.Denk aan je zelf hoor!!

Ik ga zo eens voor het eten zorgen.

we zijn net naar de film geweest over het grote boek van sinterklaas.Hartstikke leuk was hij.

liefs Alexandra

Heb persoonlijk nog niet echt het idee dat me buikje aan het groeien is, maar goed dat zal ook wel komen doordat ik wat flinker van me eigen ben. Van andere mensen hoor ik het wel hoor, zo van ow je begint het nu goed te zien.

Alexandra een dier moeten missen is inderdaad niet leuk, ik heb het zelf ondertussen nu 2x meegemaakt 1tje hebben we inderdaad laten inslapen, de ander is hier vlakbij huis aangereden, we hebben hem gelukkig niet zelf gevonden.

Lenneke nog even meid, alleen wel heel vervelend dat ze mensen te kort komen op je werk, dat probleem ken ik momenteel ook meer dan genoeg.

Nou wij zijn gisteren dus bij het cb geweest. Ze heeft haar eerste 2 prikken al gehad. Blijkbaar heerst er kinkhoest hier en of we haar daarvoor wilden inenten, ja doe dan maar he. Ze is ook flink gegroeid. Vorige week maandag was ze nog 3270 gram en gisteren was ze 5385 gram. Ze was ook wat in de lengte gegroeid. Bij de geboorte hebben ze haar geschat op 48 cm en nu is ze 52 cm. De arts heeft haar verder helemaal goedgekeurd. Dus wij zijn weer tevreden ouders :smiley:

Hey meiden, doe even een meld plicht, heb een ziekenboeg hier…allemaal aan de griep…verder alles lekker…kom gauw weer buurten…

liefsssssss

even wat spam van onze meid.

het haar rechtop het hoofd staan, tja slapen he :inlove:

zo slaapt ze het liefst, armen in de lucht, lekker relaxed

wachten tot mama terugkomt met de fles

@Diana, sterkte, hier net alles weer op de been

@Saskia, :inlove: wat een haar :inlove:

@Diana, beterschap voor jullie daarro…

@Saskia, jeetje wat heeft ze een boel haar wow, lekker hoor :inlove:

Ahh wat een schatje :inlove: en inderdaad flink gegroeid zeg, lekker hoor :smiley:

Diana, beterschappies voor jullie!!

Alexandra, nee we willen niet weten wat het wordt, ik blijf een surprise-ei :lol: dus jullie komen het ook pas over 6 maanden te weten :wink:

8 jaar is inderdaad een aardige leeftijd voor een Bull… maar toch, het is toch vreselijk. En het zijn ook van die ongelofelijke schatten he, ook met kids… :hug:

Verder voel ik me goed ja, misselijkheid is weg en nog wel veel moe. Maar dat gaat ook wel weer over :wink:

ooh wat een schatje babymuisje :inlove: en wat een haar idd… meer dan silve nu op dr koppie heeft :mrgreen:

en tadaaa!!!

mijn 12 weken buikie :dance:

zal later ff alles terug lezen, nu weinig tijd! ga zo naar mn oma en zit nog in mn joggingpak dus ff douchen en aankleden :mrgreen:

tot later!!! en fijne zondag iedereen!!!

Hey nadine, leuk buikje en volgens mij had je het koud of niet, ik zie kippevel :mrgreen:

Nadine heerlijk die buik!!! :slight_smile:

Eigenlijk verder heel weinig te melden, vandaag bij de vk geweest en weer goedgekeurd!!! Kleine lag helemaal goed, baarmoeder net onder me navel

Nog even wat spam van Eva in haar eerste jurkje :inlove: Een original fashion girl :mrgreen:

@Saskia, wauw :inlove:

Ben heerlijk op internet aan het shoppen, alvast maatje 80, want onze dame zit alweer ruim in de 74 :lol: Dan heb ik alvast wat in de kast liggen! Verder op zoek naar een mooi kerstjurkje, wat is dat moeilijk! Hubbie vind hele andere jurkjes leuk dan ik… Normaal koop ik de kleren en krijgt hij geen inspraak, maar nu hij mee kan kijken… :angel:

Saskia wat een lief jurkje!!! :inlove:

Jeetje alweer aan het shoppen voor maatje 80 Henrieke, wat gaat dat snel :slight_smile:

Ik krijg hier net bericht om me eerste doos te gaan ophalen, moet dat voor 8 december, krijg hem vandaag pas binnen, ik ga het toch gewoon proberen ik zie wel of het lukt.

Verder bezig me kerstspullen bij elkaar te zoeken, kan ik gewoon de helft niet vinden, ben een heleboel beeldjes en dat soort dingen kwijt. Ik hoop dat het in de kast ligt anders weet ik het ook niet meer :frowning: