Stoppen met roken

stoppen met roken jaaaaaaaaaaaaa het is super moeilijk man

ik rookte echt super veel wel 2/3 in het uur. nu rook ik nog maar 1 in het uur ik weet het het is niet goed. maar ik kan niet in 1 dag zo stoppen ik vind het al knap dat ik 2 peuken minder rook in een uur!!! yeahhhh ik had nooit gedacht dat ik dit kon…

voor de mensen die roken je moet bij de apotheek vragen naar kleine witte pilletjes die je per 3x onder je tong moet leggen als je zin heb om te roken.

ik heb nu stoppen met roken,sagerijnig,en zin hebben in eten. als je stopt met roken. ik neem elke keer drie kleine pilletjes onder me tong en echt waar je heb gewoon ff geen zin meer om te roken

echt aan te raden

de naam is Hom’eoConseil. geen idee of dat in nederland ook zo heet maar denk het wel .

succes allemaal

:-*

Beetje overdreven om 3 topics aan te maken in 2 dagen??

edit sorry 4 topics…

@Romi82 wrote:

Beetje overdreven om 3 topics aan te maken in 2 dagen??

edit sorry 4 topics…

beetje rare reactie

nou ja zeg wat is dit nou weer?

misschien ben ik wel super blij dat ik eindelijk zwanger ben

dat is dit toch voor ??

:hand: :hand: :hand: :hand: :hand: :hand:

Voordat ik zwanger was rookte ik een pakje per dag.

Ik ben gestopt met roken toen ik met de pil ben gestopt.

Ik “persoonlijk” vind dat je gewoon MOET stoppen met roken als je zwanger bent.

Je gaat toch niet een extra risico nemen om gewoon door te roken.

Het is indd moeilijk maar voor je kindje heb je alles over toch, gewoon die sigaretten weggooien en nooit meer kopen.

1 sigaret per uur is nog veeel en veeel te veel als je toch van plan bent om te blijven roken.

@romata wrote:

Het is indd moeilijk maar voor je kindje heb je alles over toch, gewoon die sigaretten weggooien en nooit meer kopen.

1 sigaret per uur is nog veeel en veeel te veel als je toch van plan bent om te blijven roken.

helemaal met romata eens. :thumbup:

@Jolanda24 wrote:

@romata wrote:

Hier ook … helemaal mee eens.

Gewoon stoppen :thumbup:

@victoria wrote:

@Jolanda24 wrote:
@romata wrote:

Hier ook … helemaal mee eens.

Gewoon stoppen :thumbup:

Ik ben het er ook helemaal mee eens, je bent het verplicht aan je kindje!

hoihoi

ookal wil iemand daar drie keer over schrijven wat maakt het uit?

Zelf rook ik niet maar ik heb altijd begrepen dat je niet in 1 keer mag stoppen omdat de stress dan ook erg kan zijn. Dus misschien is in 1 keertje stoppen niet een goed idee.

Sterkte met stoppen

groetjes

marlies

Laat iemand toch lekker zo veel topics aanmaken als hij/zij wil :eh: , als het er maar niet 10 over hetzelfde onderwerp zijn… :wink:

@marlies wrote:

Zelf rook ik niet maar ik heb altijd begrepen dat je niet in 1 keer mag stoppen omdat de stress dan ook erg kan zijn. Dus misschien is in 1 keertje stoppen niet een goed idee.

dat is idd een veelgehoord 'excuus' om nog een paar sigaretten per dag te mogen roken, maar ik heb begrepen dat de nikotine in de paar sigaretten die je dan rookt nog veeeeeeel schadelijker zijn dan de stress van 'coldturkey' stoppen :wink: , dus ook ik zou zeggen stop NU! Gewoon tegen jezelf blijven zeggen dat je NIET rookt ipv gestopt bent, schijnt veel mensen te helpen :think:

*stress is volgens een aantal vk's die ik ken pas gevaarlijk als het continue en heel heftig is. Uiteraard wil je jouw kindje liever niet te veel stress aandoen, maar roken is veel erger :wink:

@marlies wrote:

hoihoi

ookal wil iemand daar drie keer over schrijven wat maakt het uit?

Sterkte met stoppen

groetjes

marlies

Tuurlijk mag je in 1 keer stoppen.

Alle nicotine die je kindje binnen krijgt is teveel.

En over stress … dat heb ik weleens gevraagd … maar er zijn mensen die in oorlogsgebieden kinderen krijgen, zouden zij geen stress hebben :wink:

ik ben er ook mee bezig… vandaag nog niks gerookt 8) en ben het ook niet echt van plan!!!

thanks allemaal

hoihoi

dat zeg ik ik rook niet dus moet afgaan van wat anderen mij vertellen. En ik ging ervan uit dat dat klopte en niet dat het een smoesje was

Ik zag trouwens gisteren iemand roken met een baby in de buikdrager. Dus vlak boven haar kind. Echt belachelijk.

dat is wel heel erg asso!!!

even een vraagje waar heb je die baby ticker vandaag ik kan hem gewoon niet vinden

@annedaemen wrote:

ik ben er ook mee bezig… vandaag nog niks gerookt 8) en ben het ook niet echt van plan!!!

thanks allemaal

:clap: :clap:

Dit is de link voor een banner.

http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm

En dan scrollen en klikken op:

De uitgerekende datum indicator. :wink:

dank je wel!!!

graag gedaan en gefeliciteerd met je zwangerschap. :wink:

Ik zal nooit beweren dat het makkelijk is om te stoppen met roken maar ik heb wel ervaren dat minderen niet veel uithaalt. Ik wilde gestopt zijn voor ik zou proberen zwanger te worden maar het minderen maakte het echt niet beter. Je houdt die behoefte!

Toen ben ik gewoon in 1x gestopt en het feit dat ik snel zwanger was heeft het allemaal een stuk makkelijker gemaakt. Roken is slecht voor mijn gezondheid maar het is dan nog altijd mijn eigen keus, maar dit kleintje heeft geen keus. De gezondheid van mijn ongeboren kind is absoluut beinvleodbaar door mijn gedrag. Ik wil niet zeggen dat alle kindjes die geboren worden na een zwangerschap waarin gerookt wordt ongezond zijn maar als er ook maar iets is wat ik kan doen om te zorgen dat de kans op een gezond kindje groter wordt dan vind ik het mijn taak om daaraan mee te werken. Deze gedachte heeft ervoor gezorgd dat ik sinds mijn zwangerschap van Mats van het roken af ben en ik ben ervan overtuigd dat iedereen het kan!

Dus ik wil je met mijn verhaal duidelijk maken dat je het wel degelijk kunt. Het klinkt misschien “makkelijk” maar ik raad je aan om gewoon helemaal in 1x te stoppen. En wel zo snel mogelijk. Als ik het kan, kan jij het ook!

En wij kunnen je hier natuurlijk allemaal steunen. Want zeker diegene die gerookt hebben weten dat je moeilijke momenten zult krijgen. Maar steeds als je neigt naar een sigaret dan moet je je handen op je buik leggen en even tot 10 tellen. Tijdens het tellen denk je aan datgene waar je het allemaal voor doet… een klein kindje… jouw kindje!

Succes! :-*