We wilden voor een kindje gaan en gestopt met de pil en de sigaretjes. Daarna meteen zwanger en met dit gedacht lukte het me. Maar … het was verdomd moeilijk.
Na de bevalling en het stoppen met de bv opnieuw begonnen. :wall: :wall:
Gevolg was dat ik in november 2007 opnieuw mocht gaan stoppen omdat we voor een tweede gingen.
En nu ben ik er ook niet meer mee begonnen, scheelt wel dat manlief voor de tweede zwangerschap ook gestopt is samen met mij.
ja het is echt moeilijk maar gewoon ff volhouden dus.
het is nu ook makkelijk want heb gisteren een echo gezien jeejj
had gisteren een roseachtig wc papiertje en ik wist wel dat het normaal was maar me vriend werd helemaal gek en ik moest gelijk naar het ziekehuis voor controle echo gemaakt en ben nu 6 weken en 4 dagen het hartje niet horen kloppen maar dat is niet erg. aangezien ik maar zo kort nog ben. en ookal zie je alleen een wit vlekje elke keer als ik nu naar de echo kijk word het makkelijker om van de sigarettjes af te blijven.
ja gaat wel goed eigelijk. merk er niet zoveel van ben of aan het slapen (ben echt helemaal kapot) of ik ben super misselijk en dus geen zin in een sigaret.
Voordat ik zwanger was rookte ik een pakje per dag.
Ik ben gestopt met roken toen ik met de pil ben gestopt.
Ik “persoonlijk” vind dat je gewoon MOET stoppen met roken als je zwanger bent.
Je gaat toch niet een extra risico nemen om gewoon door te roken.
Het is indd moeilijk maar voor je kindje heb je alles over toch, gewoon die sigaretten weggooien en nooit meer kopen.
1 sigaret per uur is nog veeel en veeel te veel als je toch van plan bent om te blijven roken.
helemaal met romata eens. :thumbup:
Hier ook … helemaal mee eens.
Gewoon stoppen :thumbup:
mee eens ik ben gestopt toen ik 6 weken was vanaf dan krijgt je baby het binnen ik weet dat het daarvoor ook niet slim was maar heb het afgebouwd en met 6 weken meteen niet meer aangeraakt een datum was voor mij een goeie motivatie