stoomstrijkijzer

waar moet je op letten als je zo’n ding koopt?



Ik heb nog een ouderwetse en diegene die hem gebruikt is de schoonmaakster.

Nu vind zij het op deze manier nogal tijdrovend (en tijd is geld :wink: ) dus ik dacht misschien moet ik toch maar eens zo’n stoomding kopen.

Ik wil op den duur (als ik weer gezond ben) toch ook wel weer zelf gaan strijken dus het is ook in mijn belang.

Ik heb er alleen niet zoveel geld voorover :silenced: .

Tips??

:think: Je schrijft dat je er niet zoveel geld voor over hebt. Jammer, want ik heb zo’n Tefal Express, met een stoomtank… geweldig! Strijken kost nu véél minder tijd!

En wat kost dat dan?

En wat maakt die zo handig?



Ik ben echt een leek hoor! Heb nog nooit zo’n ding in handen gehad.

En heb tot nu toe ook nog nooit veel gestreken (wil ook wel zo houden :wink: ).

heb misschien max 5 dingentjes in de week (rokjes Maaike en wat blousjes) dus een heel duur ding kan niet uit.

Bij strijkijzers en stofzuigers merk ik altijd dat je geen goedkope moet kopen want die werken gewoon niet goed genoeg…

Goedkoop is duurkoop…



Ik heb een tefal nog wat…



Niet perse de nieuwste hoor…Maar rond de 100-130 ben je toch wel minstens kwijt…

okee dat dan misschien toch maar doen.

Ik zag ze wel in krantjes voor 60 enzo maar ik vroeg me dus inderdaad af of dat wat was.

Mijn schoonmaakster had het over kalkfilters enzo :eh: :think: .

Zijn er nog meer van dat soort dingen waar je op moet letten?

@Trying wrote:

:think: Je schrijft dat je er niet zoveel geld voor over hebt. Jammer, want ik heb zo’n Tefal Express, met een stoomtank… geweldig! Strijken kost nu véél minder tijd!




Die heb ik laatst ook gekocht. Mocht er even ervaring mee opdoen bij mn zus en was meteen verkocht!

Ze zijn wel duur!! Rond de 180 euro…

Maar scheelt heel veel tijd, ECHT reuze handig ding!

Neem een tefal!



Met zo’n galdde zool eronder!



Echt het bespaard je bakken met tijd, zelfs als je neit al te veel strijkt!

Ik heb een tefal ultra gliss, een geweldig strijkijzer door de gladde onderkant

Naar mijn idee zijn dingen die dingen allemaal glad aan de onderkant toch :lol: :eh: .

Maar daar zit dus toch nog verschil in…ik ga maar eens googlen geloof ik :angel: .

@Mamalien wrote:

Naar mijn idee zijn dingen die dingen allemaal glad aan de onderkant toch :lol: :eh: .

Maar daar zit dus toch nog verschil in…ik ga maar eens googlen geloof ik :angel: .


Nee zit een ultra gliss onderkant op, je merkt echt verschil met strijken.

Maar ik zie nu één bij de kijkshop voor 30 euro met zo’n onderkant… :think: beste getest consubond 06. Is dat dan wat?

@Mamalien wrote:

Maar ik zie nu één bij de kijkshop voor 30 euro met zo’n onderkant… :think: beste getest consubond 06. Is dat dan wat?


Ik zal wel verkeerd kijken maar bij kijkshop punt nl zie ik er een van 59,99 volgens mij heb ik die ook.

@Mama_jeanet wrote:

Ik heb een tefal ultra gliss, een geweldig strijkijzer door de gladde onderkant




Die heb ik ook :mrgreen: ik sta nu te strijken :roll: (ja ja tussendoor op kok :oops: )en ik ben er erg tevreden over :thumbup:

Dit is de onderkant van de strijkijzer wat ik heb.

Volgens de consumentenbond heb ik die voor 30 euro van tefal met zo’n onderkant (beste koop).

Bij bl*kker is er nu inderdaad 1 te koop voor 29.95 en nog een duurdere 59.95.



De folder staat ook online,op pagina 20 vind je hem.

Dat is wel een andere dan ik heb,ik heb met schuifknopjes.

@Mamalien wrote:

Volgens de consumentenbond heb ik die voor 30 euro van tefal met zo’n onderkant (beste koop).




zo tefaldinges heb ik al 5 jaar en ik strijk ongeveer 9 bloezen in de week!! en strijken als een trein met dat ding!!!



doe mij dus maar zo goedkope tefal van de blokker ofzow

ok… ik ga de strijd aan met Tefal :stuck_out_tongue:



Ik heb al ruim 6 jaar een Philips Elance… nog geen krasje op de zool, strijkt super snel, en de meeste prints blijven er ook niet aan hangen!!! echt super fijn ding, en ik strijk echt een ruime mand per week!!!

@mv2kids wrote:

ok… ik ga de strijd aan met Tefal :stuck_out_tongue:



nog geen krasje op de zool, strijkt super snel, en de meeste prints blijven er ook niet aan hangen!!!




we kunnen wel vertegenwoordigers gaan worden om die krengen te verkopen!!



die zool is volgens mij het belangrijkste!! als je na drie strijkbeurten er al krassen op heb zitten strijkt tie niet meer zo fijn en blijft er alllllles aan plakken!! dus nooooit over schepre zooi heen met je onderkantje! :smiley: :smiley:







ik vind strijken et leeeeeukste klusje van de week!!! :oops: :oops: