stoomstrijkijzer

waar moet je op letten als je zo’n ding koopt?



Ik heb nog een ouderwetse en diegene die hem gebruikt is de schoonmaakster.

Nu vind zij het op deze manier nogal tijdrovend (en tijd is geld :wink: ) dus ik dacht misschien moet ik toch maar eens zo’n stoomding kopen.

Ik wil op den duur (als ik weer gezond ben) toch ook wel weer zelf gaan strijken dus het is ook in mijn belang.

Ik heb er alleen niet zoveel geld voorover :silenced: .

Tips??

:think: Je schrijft dat je er niet zoveel geld voor over hebt. Jammer, want ik heb zo’n Tefal Express, met een stoomtank… geweldig! Strijken kost nu véél minder tijd!

En wat kost dat dan?

En wat maakt die zo handig?



Ik ben echt een leek hoor! Heb nog nooit zo’n ding in handen gehad.

En heb tot nu toe ook nog nooit veel gestreken (wil ook wel zo houden :wink: ).

heb misschien max 5 dingentjes in de week (rokjes Maaike en wat blousjes) dus een heel duur ding kan niet uit.

Bij strijkijzers en stofzuigers merk ik altijd dat je geen goedkope moet kopen want die werken gewoon niet goed genoeg…

Goedkoop is duurkoop…



Ik heb een tefal nog wat…



Niet perse de nieuwste hoor…Maar rond de 100-130 ben je toch wel minstens kwijt…

okee dat dan misschien toch maar doen.

Ik zag ze wel in krantjes voor 60 enzo maar ik vroeg me dus inderdaad af of dat wat was.

Mijn schoonmaakster had het over kalkfilters enzo :eh: :think: .

Zijn er nog meer van dat soort dingen waar je op moet letten?

@Trying wrote:

:think: Je schrijft dat je er niet zoveel geld voor over hebt. Jammer, want ik heb zo’n Tefal Express, met een stoomtank… geweldig! Strijken kost nu véél minder tijd!




Die heb ik laatst ook gekocht. Mocht er even ervaring mee opdoen bij mn zus en was meteen verkocht!

Ze zijn wel duur!! Rond de 180 euro…

Maar scheelt heel veel tijd, ECHT reuze handig ding!

Neem een tefal!



Met zo’n galdde zool eronder!



Echt het bespaard je bakken met tijd, zelfs als je neit al te veel strijkt!