stom..... maar duimen jullie mee?

dat is het ook vooral hoor. dat die krampen en dat ongemakkelijke gvoel me er continu aan herinneren dat het mis is gegaan.

dat bloedverlies kan ik nog wel hendelen. juist omdat het lijkt alsof ik gewoon een heftige ongi heb. maar die buik… :? :?

en met fie in de buurt is schreeuwen niet zo handig, daarom hebben we maar voor de regen gekozen net. en heeft me ook echt goed gedaan. lekker met mijn meisje helemaal kletsnat worden en door de plassen stampen…

:hug: :hug: :hug:

Kruip vanavond maar lekker met een grote pot thee, een deken en een pak koekjes op de bank. Even jezelf een beetje verwennen.

Ik wou dat ik wat zinnigs voor je kon doen of tegen je kon zeggen…

al jullie lieve woorden doen al veel!

en heb net mijn aandacht goed verzet: sophie was met haar wenkbrauw op haar my little pony kasteel gevallen. flinke jaap die ondertussen al geplakt is door de dokter. mijn meisje had me dus even volop nodig en dat vond ik niet erg natuurlijk!

(Hhoewel ik het natuurlijk wel sneu voor haar vind, maar die is zo geobsedeerd door bloed en de dokter dat ze het allemaal nogal leuk vond…)

las het bij de juli mama’s…



jij dus ook weeral…

:hug:

Oh lieve meid, ik heb er geen woorden voor… :hug: :kaars: Ik wil je wel veel sterkte wensen!!



:-*

NEEEEE!!! …



Wat gemeen…



:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:



Groetjes,

Femke

thanks… en wat gemeen… dat vond ik nou ook!

Nog even een knuffel ook hier voor Fie (al lijkt het dat ze hem niet meer nodig heeft :lol: kleine bikkel ) :hug: :hug: En voor jou ook een dikke :hug: :hug: :hug: voor vandaag meis!

dank je wel lieve kim! :hug: :hug: :hug:

hey meid! hier een dikke knuffel voor je!