stom..... maar duimen jullie mee?

ik heb gister een test gedaan, in de hoop een positieve test te krijgen :slight_smile:

stom natuurlijk, want met mijn korste cyclus wordt ik donderdag pas ongesteld, en met mijn langste zondag.

Er was ook niets te zien, dus hup in de prullenbak ermee.

Nu ging ik net de prullenbak boven legen, en kwam ik die test tegen, kon het niet nalaten om er op te kijken (automatisme?) en daar zag ike en heeeel klein tweede streepje.



Hoewel ik weet dat ik mezelf niet zo gek moet proberen te maken, is mijn hoop nu wel een heel ieniemiene beetje aangewakkerd omdat ik hier al vaak gelezen heb dat kv testen geen indrooglijntje hebben…



duimen jullie met me mee dat ik gewoon kan wachten met een nieuwe test tot vrijdag (ongeveer) en dat de streep er dan extra hard afknalt??? :pray: :pray: :pray:

natuurlijk duim ik met je mee :thumbup: :pray:

Ik duim heeeeeel hard mee :-*



:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

thanks lieverds!!

en tuurlijk, ergens probeer ik rationeel te blijven dat het niets te betekenen heeft, maar mijn hoop wordt wel iets aangewakkerd nu… :pray: :pray: :pray:

Wat denk jij nou? Natúúrlijk duim ik mee!! :-*

:pray: :pray: :pray: Dat het zo is!!! :pray: :pray: :pray:



Wanneer ga je weer een nieuwe test doen? Spannend hoor…Hoop zo voor je dat het zover is!!

ik wil eigenlijk wachten tot vrijdag. als mijn cyclus dan van donderdag zou zijn, dan zou er iets te zien moeten zijn (als ik zwanger zou zijn) en als mijn cyclus tot zondag zou zijn, dan hoop ik gewoon ook al iets te zien :smiley:

maar vind het wel lastig nu hoor… had liever die test helemaal niet meer bekeken… :oops: :think:

ik duim ook mee.



:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



volgens mij zijn indrooglijntjes nooit gekleurd… alleen wat wittig / grijzig…



Groetjes,

LaBruja

Oooooooooooooooooooooooooow boef :naughty: eigenlijk had je natuurlijk ook helemaal niet moeten kijken, maar ik had precies 'tzelfde gedaan indien ik jou was haha. :mrgreen:



Hoor hier ook telkens dat de kv test later niet een indrooglijntje laat zien, dus ik duimerdeduimduim heeeeeeeeeeul hard dat je vrijdag een positieve test in handen hebt!! duimduimduim

sook: :-*



Labruja: laten we hopen dat je spoiler gelijk heeft :slight_smile:

Je enneh, bij mijn eerste had ik de test al op de grond gemieterd en was weer gaan slapen. Werd ik wakker, toch een lijntje, liiiiichtroze. Huh, veelstelaat natuurlijk. Vandaar dat ik alles weet over opdrooglijntjes. Maar mooi wel dat ik zwanger was!



En nu hou ik met je hoop geven :wink:



Groetjes,

LaBruja

ach, meer als afwachten kan ik nu toch niet doen. dus als mijn gedachten er ook eens zo over gaan denken ben ik al lang tevreden :slight_smile:

gelukkig morgenavond afleiding, en dan is het alweer bijna vrijdag :slight_smile:

Ik ga ook heel hard voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

O extra spannend hier gaan de duimen ook draaien

Ik ga ook voor je duimen! Ik heb het in augustus ook gedaan en het resultaat was bij mij positief! (En ik heb bijna een hele dag lang terug gekeken in de prullenbak!) :thumbup: :thumbup: :thumbup:

jajaaaaaa ik ga verder en blijf ook duimen!!

hier ook ongeduldig geweest met een test 's nachts, had het koud :shifty: dus naar bed gegaan, was er toch nadat ik keek 2 dagen later een tweede streepje :eh:



Dus hopelijk geldt hetzelfde voor jou :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :-*

oh spannend! ik duim ook mee

oeh spannend!

Hier inmiddels bijna 26 weken zwanger van een vaag streepje op een maandag waar ik mijn NOD op donderdag had… op vrijdag knalde de streep ontzettend hard van de test.



Hoop voor jou van harte dat dit ook het geval mag zijn :thumbup:

Oh, meis, ik duimerdeduim hard door! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: