stom..... maar duimen jullie mee?

Oh lieve Ellen, jij stiekemerd toch getest :naughty: :mrgreen:

Maar natuurlijk duim ik heel hard voor je mee :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

November moet op een helaas andere wijze toch ook jouw maand gaan worden!!!



Heppie foto van de test? :angel:

Je had bij mijn topic al gereageerd, dus misschien ben ik het bewijs dat er wel degelijk indrooglijntjes kunnen komen bij een test van Kruidvat. Was jouw test wel duidelijker? Was de 2e streep streep net zo breed als de controlestreep?



Ik ga duimen voor een indrooglijntje bij mij en een licht positieve test bij jou :lol:



Wanneer ga jij weer testen? :pray:

@sassie1980 wrote:

Je had bij mijn topic al gereageerd, dus misschien ben ik het bewijs dat er wel degelijk indrooglijntjes kunnen komen bij een test van Kruidvat. Was jouw test wel duidelijker? Was de 2e streep streep net zo breed als de controlestreep?



Ik ga duimen voor een indrooglijntje bij mij en een licht positieve test bij jou :lol:



Wanneer ga jij weer testen? :pray:




haha, laten we dat maar hopen, jij een indrooglijntje, en ikg ewoon een positieve test :slight_smile:

bij mij was het tweede streepje net ze breed als de eerste, maar of hij duidelijker was, weet ik niet…

Owowowow wat een spanning!!! Lieverd, ik duim me hartstikke suf voor je hoor! Het moet gewoon!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



:-*

:pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Hoi,



De duimen draaien hier. Ik hoop zo voor je dat het ‘raak’ is!



Groetjes Léonie

:pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray:

:pray::pray::pray: kun je niet morgen al testen ipv vrijdag? :angel:

@Sooki wrote:

:pray::pray::pray: kun je niet morgen al testen ipv vrijdag? :angel:




haha, nee, morgen wordt er niet getest. stel dat ik op zo mijn nod heb, dan is morgen misschien nog gewoon te vroeg om te testen

:think: hmmmm jij bent wel sterk hoor dat je tot vrijdag kunt wachten!! :mrgreen:

denk dat dat meer struisvogelpolitiek is… als ik op vrijdag nog niet ongi ben, en dus test, en hij is negatief, kan ik altijd nog denken dat ik zondag mijn nod pas heb.

maar als ik morgen test, ben ik bang meteen ongi te worden als hij negatief is. stomme gedchtengang miscshien maar tja…



en ik beloof niet dat ik het tot vrijdag vol houd hoor :slight_smile:

Ik zal voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Dan :pray: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: we nog ff voor je door!

ik ben vandaag heeeel goed wakker geworden :smiley:

aangezien ik gisteren mijn 6 testen die ik via internet besteld had binnen heb gekregen, dacht ik dat ik er vast wel eentje kon proberen

en ik zag al redelijk snel 2 streepjes!!! :inlove: :inlove:

nu dus hopen :pray: :pray: dat het deze keer ook goed zal gaan, en dat vind ik toch best eng. Hoop in elk geval dat mijn ongi gewoon wegblijft en dat het in elk geval geen vroege mk wordt. dat heb ik al te veel gehad…

:dance: :dance:

Ben zooooooó blij voor je :inlove:

ik zit ook al de hele morgen met een grote grijns op mijn gezicht :mrgreen: :mrgreen: laat alle kwaaltjes maar komen, hoe meer hoe liever, ik ben er klaar voor :mrgreen: :mrgreen:



heb alleen tijdens de zwangerschap van sophie flinke misselijkheid gekend. bij de ma, en de overige mk niets gemerkt. dus misschien onterecht, maar ik link dus kwaaltjes aan een goede zwangerschap…

:dance: Wat een goed bericht op de ochtend :dance:

Kom dan maar op met alle kwaaltjes.

Is november toch nog weer een goede maand geworden… :-*

Jaaaaaaaaaa :dance: :inlove: :dance:



doet een vreugdedansje, voor zover dat nog lukt als tientonner





Wat goed, wat gaaf, wat super :thumbup: :inlove: !



En wat heerlijk dat november toch nog jouw maand gaat zijn :-* !

Fijn om te horen dat jouw lichte streep geen indrooglijntje was :dance:



Gefeliciteerd :dance: