stom..... maar duimen jullie mee?

gefeliciteerd :dance: :inlove:

Jaaa! :dance: GEFELICITEERD!

Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe!

dank jullie wel lieve dames! :-* :-*

Ellen, ik zie nu pas je topic hier :shifty: Maar ook hier nog een hele dikke gefeliciteerd :dance: :dance: :-* :-* :-* :inlove: :inlove: Dat het nu gewoon maar goed mag blijven plakken en lekker samen in juli 2011 met Deb een kindje baren :inlove: :pray: :pray: :pray: Probeer er tzoveel mogelijk als gaat van te genieten, ik weet hoe moeilijk het is/kan zijn :hug: :-*

dank je lieverdf! :-* :-* hopen dat jij ook op de valreep nog een julimama gaat worden!! :-* :-* :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



en genieten is idd nog wel beetje lastig… gisteren stond ik er redelijk ositief in, maar vandaag totaal niet… dus toch maar een banner aangemaakt in de hoop dat het me wat positiever maakt, maar vind het nog wel heel moeilijk… hoewel het natuurlijk niets uitmaakt, of je nu geniet van het zwanger zijn of niet, de klap als het mis gaat komt net zo hard aan bij beide, maar het blijft lastig…

Ik weet het lieverd :hug: :hug: Je doet er geen fluit aan en je kunt ook je gevoel niet sturen, het is makkelijk praten om te zeggen dat je moet genieten :shifty: Maar ik hoop oprecht dat je zoveel mogelijk momentjes vindt om er van te genieten :inlove: :hug: :-* :-*

Gefeliciteerd knipoogje :dance: , ik hoop dat je er van kunt genieten, want het is een heel bijzonder iets :inlove:

hier is het mis gegaan vannacht. na de hele nacht pijnlijke krampen vanmorgen een flinke stolsel verloren, dus ons kleintje is er niet meer helaas… :cry: :cry: :kaars:

:cry: :hug:

:cry: :cry: :hug: :hug:

:cry: :cry: :cry:



Nog steeds geen woorden, behalve dan dingen die ik hier niet mag zeggen…



:hug: :hug: :hug:

jullie zijn lief :-* :-*

och jeetje meis wat erg :hug: :kaars:

:cry: :hug: :kaars:

:cry: :cry: :hug: :hug: :kaars:

:hug:

He gatverdamme wijffie toch :cry: :cry: :cry: Ik wil ook een heleboel zeggen, maar dat zijn toch een hoop lelijke woorden die hier niet mogen. Ik vind het zo erg voor je/jullie :cry: :hug: Het wordt nu toch wel eens tijd dat het goed blijft gaan zeg!



:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

dank jullie wel meiden!!

ook ik heb er een hoop lelijke woorden voor, maar helaas helpt het allemaal niets…

nu maar hopen dat onze, vorige week gekochte boedha, doet waar hij voor staat, namelijk zorgen voor veel vruchtbaarheid…

net lekker met sophie door de regen naar buiten geweest. mezelf even helemaal nat laten regenen, en dus meteen alle muizenissen uit mijn hoofd laten spoelen…

nu hopen dat het vervelende gevoel in mijn buik snel stopt, want daar wordt ik ook niet vrolijker van. en dan helaas op naar de volgende ronde.

Weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik wil je wel even een heleboel :hug: :hug: :hug: :hug: geven.



:-*

Nee mop, het helpt ook allemaal helemaal niks en het wordt er niet beter van, maar soms lucht het even op om het van je af te schreeuwen ofzo. maar ja met Fie in de buurt is dat niet echt handig om te doen :shifty: Lekker dat je even buiten gelopen hebt in de regen :hug: :hug: Ik hoop ook dat Boeddha jullie bijstaat :pray: :-* En dat je buik snel herstelt, de pijn en het bloed confronteren je steeds met wat niet meer is :cry: :hug: :hug: :hug: