ehmmm
is er iemand die deze nog ergens online heeft staan?
ik wil weer wat gaan doen, heb de lessen zelf op een externe harde schijf staan, maar ik kan er niet bij, er is iets mis mee :?
Nu ken ik mezelf, uitstel is afstel…
dus mocht iemand ze nog ergens weten. graag.
bedankt
Annette
Heb je al op de start to run hyves gekeken? Daar willen de linkjes nog wel eens staan van waar ze momenteel te downloaden zijn.
Ik heb de lessen hier op de pc staan, maar is een beetje veel om te mailen he :mrgreen:
nee, dat is indd niet te doen , ik ga even kijken…
eigenlijk mag het niet, maar ik weet dat er mensen zijn die zelf online hebben weggezet, niet publiek, dat dan wel.
ff zoeken, maar ik heb ze!
bedankt voor de tip!
nu maar hopen dat het vanavond niet al te hard regent 8)
Hey Netje!
Ik had trouwens ook een link Heb ze ook pas weer gedownload, nu nog de moed verzamelen om daadwerkelijk weer te beginnen met opbouwen.
Succes!
Doe maar mee Denise, ik ga vanavond van start, 3 sept gaan we een weekje op vakantie en dan ook dan wil ik mijn schoenen mee nemen 8)
hopelijk gaat het ook goed met de BV…
:thumbup: Veel succes! Ik heb het twee jaar terug gedaan (pfff tijd vliegt), maar ben moeten stoppen door blessures. Nu zou ik het weer kunnen, maar dan moet ik weer langzaam opbouwen om mijn spieren niet te gaan overbelasten. En daar heb ik geen zin in 8) Ik kan conditioneel makkelijk 3 kwartier lopen, maar mijn spieren in mijn schenen trekken dat niet. En opbouwen heb ik geen zin in, ik wil gewoon voluit kunnen gaan. Hier dus geen hardlopen meer.
ik ben gewoon te zwaar, heb 0 conditie… dus ik moet echt wat gaan doen van mezelf, na lys was ik na anderhalf jaar net zo zwaar, gaf de schuld aan BV, dan mag je niet lijnen, neeee, maar je hoeft ook niet telkens een pak koekjes open te trekken he :roll: :lol:
afijn, ik ga ervoor
succes met hardlopen Annette.
Ik ga in het nieuwe jaar weer beginnen.
He das toevallig hub en ik willen ook gaan beginnen.
hij had ook iets gedownload, dat zal dan wel hetzelfde programma zijn.
Moet wel eerst schoenen aanschaffen, iemand daar nog tips voor?
Wel goedkoop want we hebben 2 paar nodig.
@mamma van sharondenise wrote:
Moet wel eerst schoenen aanschaffen, iemand daar nog tips voor?
Bij een speciaalzaak (bijv. Runnersworld) kun je ze laten aanmeten. Klinkt sjieker en duurder dan het is hoor

Annette veel succes!!
Ben je je cd kwijt annette?? ik weet wel waar ie is hoor
@Mex wrote:
@mamma van sharondenise wrote:Moet wel eerst schoenen aanschaffen, iemand daar nog tips voor?
Bij een speciaalzaak (bijv. Runnersworld) kun je ze laten aanmeten. Klinkt sjieker en duurder dan het is hoor. Ze kijken dan naar je voetafdruk, de juiste maat en hoe je loopt. Veel vrouwen overproneren (kantelen teveel met de voet naar binnen) bijvoorbeeld en dan kun je met het juiste schoeisel blessures voorkomen. Niks ellendiger dan lekker op gang zijn met sporten en er dan weer mee moeten stoppen, zou er echt niet op bezuinigen hoor! Ik loop zelf trouwens ‘neutraal’ en kan met vrijwel alle schoenen toe :thumbup:
Annette veel succes!!
Het advies is trouwens gratis, kun je daarna altijd nog beslissen!
@groenelimo wrote:
Ben je je cd kwijt annette?? ik weet wel waar ie is hoor![]()
juist ja…
maarre ik had het wel op de schijf, maar ach…
ik heb gewoon hardloopschoenen van nike, vind ik fijn, heb ze eigenlijk nooit speciaal op laten meten.
Is wel een goede tip, maarre… als ik zoiets laat doen, kan ik het niet maken (voor mijn gevoel dan he) om zonder schoenen de deur uit te gaan.
1 tip…
ik had eerst bij Perry tennisschoenen gekocht, nouwwww daar kun je mooi niet op hardlopen

Door jou krijg ik ook weer zin om te beginnen,
maar niet vandaag, het waait me teveel :oops:
Een tip van mij; doe het echt heel rustig aan.
Toen Fedde 5 maanden was, was ik weer begonnen met hardlopen. Maar doordat ik “pas” bevallen was en ook nog bv gaf, waren mijn banden nog erg slap. Ik kreeg daardoor een peesontsteking onder mijn knie, want toch overbelast. Terwijl ik me keurig aan het schema hield van start to run.
Dus echt opletten hoor.
goeie tip! Dankjewel!
ik moet wel bekennen dat ik echt langggggzaaaaaam hardloop hoor, anders gaat mijn hartslag veel te snel veeel te hoog, dus hopelijk valt het mee.
ik heb er dus echt wel zin…
succes, ik ga denk ik morgen beginnen :shifty:
ja doen Denise
ik loop in gedachten al zoooo vaak hard he… nu nog in het echt
Hier ook te fanatiek begonnen na de geboorte. Dat voel je wel…
Schoenen gewoon bij een echte winkel aan laten meten. Ik heb leuke spullen Jammer dat het steeds regent
Anette, Succes! :thumbup: Hoe is het vanavond gegaan? Ik schrijf nooit meer op het andere forum waar jij ook geschreven heb, maar loop ook nog steeds.
En idd nooit op je hardloopschoenen bezuinigen, als ze niet goed zitten, loop je veel te snel blessures op. Juist als beginner is dat essentieel.