Nouww… het viel best een beetje tegen maar wel een heeeeel zelfvoldaan gevoel nadien!
Ook even er lekker tussenuit, even geen gedoe
Toppie! Ik ben er ook mee begonnen om er even lekker uit te zijn, even tijd voor mezelf. Ik had ook totaal geen conditie en je kon me opvegen na de eerste les. Ik ben nu bij les 25 en loop 2x 15 minuten, echt waar. Ik stond er zelf van te kijken hoe snel je conditie verbetert.
Ik ben begonnen op hardloopschoenen die ik in de opruiming had gekocht, zonder advies. Ik kreeg op den duur last van mijn onderbenen (schenen) en heb me toen laten adviseren bij een hardloopzaak waar ze goed naar je voeten kijken etc. en heb daar toen nieuwe schoenen gekocht. Nu gaat het goed en heb ik geen pijn meer.
Heeft iemand een linkje voor mij? Ik wil ook weer verder. Was al begonnen, maar toen bleek ik zwanger! Daarna alle smoesjes gebruikt
Nu wil ik er echt weer voor gaan, maar mijn harde schijf is kapot geweest, dus ik heb de podcast niet meer
ik stuur je wel een pbtje.
vandaag wel spierpijn
Hee grappig dat ik dit nu lees, ik ben ook begonnen met start to run! Heb twee lessen gedaan en moet vandaag het weer zien in te passen. Maar nu drie kids thuis, dus dat wordt vanavond. Ik loop nog op mijn wandelschoenen (er staat nordic walk op, dus daar zijn ze officieel voor bedoeld denk ik, maar ik gebruikte ze altijd voor gewoon wandelen) Het gaat op zich goed maar ik denk wel dat ik straks echt goede schoenen ga laten aanmeten als ik dit hier zo lees…ik moet alleen even een bak geld uit de lucht vissen, dat is het enige :mrgreen: