staat jouw kerstboom al?

ergens deze week komt hij hier…een grote in de woonkamer en een kleine in mijn serre/eetkamer

ik heb wel al mooie glas in lood stickers op t raam, kerststerren( planten) in rode potten in de raamkozijnen en de adventster

over al kaarsjes…en een kerststalletje staan

en op tafelstaat de sneeuwbol met engel die mijn moeder mij gaf toen we voor het laatst een kerst samen mochten beleven…die is me toch wel erg dierbaar

Hier nog noooit een kerstboom in huis gehaald… misschien over een paar jaar? :oops: Wel wat kerstversieringen en een kerststalletje.

ivm mijn aankomende verhuizing zet ik even geen kerstboom…

normaal stond de boom nu al…

Tja…wij doen hier een estafette buikgriep, dus helaas zijn we nog hélemaal niet bezig met welke versiering dan ook.

Als we allemaal weer beter en fit zijn hoop ik dat we de boom snel op kunnen zetten.

Geen boom, vorig jaar wel een miniboompje in de vensterbank, maar een grote hoeft van mij niet. Als zoonlief er om gaat vragen zal ik er nog eens over denken :mrgreen:

De miniboom en de rest van de kerstversiering is wit/taupe en lichtroze, net als de rest in de woonkamer, en dat zal de eventuele kerstboom dan ook zijn.

Hier staat hij al> Nu de rest nog. de ramen enzo haha :mrgreen:

onze boom staat al

met een mooi rendier met kerstman brandend

hier staat die nu ook sinds vandaag

vanmiddag gekocht en hij staat al :oops: normaal ben ik nooit zo vroeg.ben zelfs zo van mijn geloof gevallen dat ik een kunst heb gekocht…

ella heeft de ballen met drie stuks per tak gehangen :lol:

@marloes vip wrote:

@mamaMarije wrote:
@marloes vip wrote:
Wij gaan hem vrijdag neerzetten. :dance:

Wat laat Marloes :angel: .
Tja mijn man krijgt helaas geen vrij om de boom eerder op te zetten. Oh bedenk me net dat hij ws donderdagmiddag al vrij is, hmm misschien toch dan doen.

Trouwens, mijn kersttheedoeken en keukendoeken liggen wel al gewassen in de keuken.

Ja dat maakt het niet goed hoor.

Jij bent normaliter om 00.01 uur op 6 december al startklaar om de kerstboom te gaan versieren. Dus ik vind alleen thee en keukendoeken niet genoeg :wink: .

Het is gewoon schandalig dat ik al verder ben als jij met het hele kerstgebeuren… moet niet gekker worden hoor :lol: .

Ik ben jaloers! Normaal had ik de kerstboom zeker al staan. Maar helaas… Hoop em uberhaupt dit jaar neer te kunnen zetten. Manlief is deze maand thuis en we hebben besloten de slaapkamer, gang en woonkamer te verven…

Ik was aan het twijfelen vanwege de kosten, maar ben net bij Ikea geweest en heb daar een kerstboom voor 20 euro gekocht. We kregen een kadobon van 19 euro erbij cadeau, dus een kerstboom voor 1 piek! De 19 euro kunnen we in januari uitgeven en dan ga ik wat spullen kopen om speelgoed in op te ruimen. Was toch al mijn plan, dus die is mooi in the pocket!!!

Vanmiddag gezellig de boom optuigen! Misschien eerst nog even naar intratuin om de sfeer te proeven. L mag elk jaar 1 ding voor in de boom uitkiezen!

Bij welke ikea ben je geweest meisje1974? Hadden ze mooie bomen? Ik wilde van middag gaan.

Mijn Ikea boom staaf sinds gisteren, heb hem wel meteen de 5e gehaald. Ik ben er erg tevreden mee, heb een boom van 2.30 meter gescoord!

hier komt hij na het weekend, even een weekje rust

Ik heb hem gisteravond opgezet :mrgreen:

Dit jaar voor ons even helemaal geen kerstboom. We hebben sinds 4-12 een kitten in huis en ik zit niet te wachten om hem om de 2 minuten uit de boom te moeten halen.

Bovendien… met een box in de woonkamer zou ik niet weten waar hij zou moeten staan. :lol:

Nog niet, meestal doe ik dat het weekend na Sinterklaas, dus waarschijnlijk aankomend weekend! Nog even in dubio of dat zaterdag of zondag wordt, aangezien ik zaterdag mijn verjaardag vier en de ruimte in de kamer nog wel ff goed gebruiken kan :smiley: . Aan de andere kant is de kerstboom ook wel weer sfeerverhogend tijdens zo’n feestje, dus misschien gaat ie zaterdag al wel de kamer in!

Ja, hij staat! Zwart / zilver en disneyballen onderin :mrgreen:

Binnenkort de box schoonmaken en neerzetten, dan kan daar de kerststal in :angel:

Jaaa bij ikea een boom gekocht :mrgreen: zaterdag gaan we hem optuigen.