staat de boom al dit weekend?

Ik vroeg het me zo even af…ik wil de boom al in huis, maar mijn man vindt het nog te vroeg…

Ja heb hem gisteren opgezet…

hij stond hier de dag na sinterklaas

Yep, zijn er nu mee bezig !! :mrgreen:

Hier staat de boom ook al :dance:

Hier nog niet; alles van kerst zit (sinds onze verhuizing in febr.) in opslag. Dus ik hoop deze week steeds wat spullen hier te krijgen en dan eens kijken of we 'm komend weekend kunnen neerzetten



Dan wil ik meteen alle kerstspullen uitzoeken en dat wat oud is en we niet meer gebruiken, wegdoen

We hebben nu een klein nepboompje staan op de schouw.

We vinden het nog te vroeg voor een echte.

Volgend weekend staat ie er wel hoor en dan tot 1 januari !

Ja gisteren gezet!

Ik heb er nog geen zin :oops: . We zijn zo lang bezig geweest met sinterklaas, ik ben blij dat al die zooi nu is opgeruimd :oops: . Ik denk dat we hem volgend weekend gaan zetten, misschien deze week al de nepboom op Noud zijn kamer en zo langzamerhand haal ik steeds wat kerstspulletjes naar beneden, maar echt het kerstgevoel heb ik nog niet :think:

Hij staat maar nog niet aangekleed… kwam lampjes tekort dus op de valreep nog naar de action gereden (wat een drama op zaterdagnamiddag ) wilde de lampjes erin hangen en blijkt dat er een gedeelte van het snoer ontbreekt dus ik kan morgen weer terug :wall:

ja gisteren neergezet wilde het eigenlijk pas volgend weekend doen

Nee nog niet. We vieren vandaag nog Sinterklaas. Dus volgend weekend.

Ja ben er nu mee bezig :dance: :dance: :dance: :dance:

Ja, sinds vanmorgen… Een kleine nepperd… (ben eigenlijk meer van de echte, maar dit is even prima zo, volgend jaar weer een echt boompje! Dan zijn de kinderen ook bij mij met kerst)



En 2e kerstdag gaat íe naar zolder! :mrgreen:

Afgelopen vrijdag gezet.



Groetjes, Petri

Jep, gisteren gehaald en versierd. Dat laatste was niet zo veel werk, want het is maar een ukkie :mrgreen:

Ja, donderdag neergezet en lampjes erin, vrijdag samen met de kinderen versierd! (en extra ballen gekocht, want hij is wel errug groot!!)

We wilden 'm vandaag opzetten, maar hebben er eigenlijk geen puf meer voor… dus het wordt nu waarschijnlijk woensdag. Dan heeft hubbie 's middags ook vrij, omdat we naar het cb moeten met Arwen.

Hier staat hij ook hoor! Gisteren gedaan!

Gezellig weer!! Vooral zo 's avonds! Kaarsjes erbij aan, de ‘normale’ verlichting lekker uit!

Romantisch!! :inlove: :mrgreen:

yups, zojuist gezet… foto’s op het showforum