staat de boom al dit weekend?

Eergisteren begonnen, zelfs al wat kadootjes die ik in de loop van het jaar heb verzameld ingepakt voor eronder. :oops: Staat zo leuk. Kerststal erbij, treintje van LP dus laat de kerst maar komen! :lol:

Vind het ook zo lekker knus met al die lichtjes. Adventskrans mag het tweede kaarsje bij aan en elke ochtend gaat hier een chocolaatje uit de adventskalender… :shifty:

Hehehe,

hij stond vorig weekend al! :thumbup: :mrgreen:

Nog niet, mannetje vind het nog te vroeg.

Maar deze mama gaat morgen lekker de kamer soppen en dan de zolder op om kerstspullen te gaan pakken, en dan alvast beginnen met het gezellige sfeertje in huis maken.

Ik ga ook morgen beginnen net als Renee

Boom vanmiddag gehaald bij het tuincentrum en meteen versierd!

Gezellig !!

we hebben hem al wel in de schuur staan; donderdag gaan we hem binnen zetten en optuigen.



het is een nordmann spar geworden dit jaar ( :shock: de prijs ga ik maar niet in guldens omrekenen, maar we wilden per sé een echte boom die niet snel afvalt)



( :silenced: en hopelijk laat Yvan 'm links liggen… die is alleen wel erg van de bling bling :shifty: :pray: )



veel plezier allemaal met het versieren en genieten! :smiley:

groet, hazze

Daan zijn reactie was eerst sprakeloos, en vervolgens echt met de twinkel in zijn ogen kijken en ba ba roepen(bal, meneer heeft een tic met ballen) Ben hem nu mooi aan het leren, enhij komt al to moh!!(trots)



goddank kan hij er niet bij, hij staat ingebouwd tussen box bank en stoel… en dan nog eens goed op hoogte… dus die is veilig…

Hier de boom en versiering in huis op vrijdag gedaan…alleen vanmiddag pas de ballen in de boom.Brandon wilde helpen en die was uit logeren. :lol:

En hier ook al cadeautjes onder de boom :wink:



sneeuwitje

Ik wilde het nog niet maar mijn man wel. Ik had vrijdag een boom gekocht omdat ik een mooie zag, maar wilde 'm pas volgende week in huis zetten, maar ja, ben overgehaald :wall: :mrgreen:

Ja wij hebben hem gisteren opgezet :dance:

Wij hebben m afgelopen zaterdag gezet, en het is weer super gezellig.

Leuk dorpje erbij gezet, helemaal fout maar zooooo geweldig!!!

Zodra Sint het land uit was. :lol:

Mijn boom is zaterdag al gezet zal dalijk eens foto’s maken





als dochterlief naar school is

Ja… de boom staat, op de kast ligt een guirlande met lichtjes, en we hebben een grote waaier aan de muur hangen, en daar heb ik rode lampjes in de vorm van kerststerren omheen gefrutseld. En een lichtslang om het raam. Erg fout allemaal… maar zó gezellig :inlove:

Ik weet nu even niet wanneer ik mijn huis versier

mijn schoonvader is zondag morgen naar het ziekenhuis gegaan met een hele zware hersenbloeding