Sporten jullie?

(ik zie af en toe een sport-topic voorbij komen, vandaar mijn nieuwsgierigheid!)



En zo ja, hoe vaak en wat doe je dan?



Ik ben ook weer fanatiek bezig! Ik fitness 2 keer in de week (nu sinds 4 maanden) en ik ga komend weekend beginnen met hardlopen. Heb een training op MP3 en dan zou ik in 28 lessen 5 km moeten kunnen rennen. Daarna heb ik nog een training van 28 lessen om tot 10 km te komen.



Uiteindelijk wil ik 2 keer blijven fitnessen en 2 of 3 keer in de week hardlopen.

nee.



ik vind het leven al een sport op zichzelf :slight_smile:

nee



maar heb me wel ingeschreven voor een curcus zumba bij de dansschool…

( dus of het dan onder sport valt :think: :mrgreen: )



zijn 10 lesjes…



daarna zal het wel weer nietsen worden :mrgreen:

ja natuurlijk sport ik. Ik kan mij een leven zonder sport niet eens voorstellen. Bizar he al die verschillende mensen…

Ja… sowieso hardlopen. Van november tot kort geleden ging ik steppen, maar nu heb ik me ingeschreven in de sportschool en doe ik zumba, body pump en vanavond voor het eerst body combat.



Hardlopen komt even op een lager pitje te staan en daar baal ik enorm van. Maar ik heb scheenbeenvliesontsteking op dit moment en dat moet eerst genezen.



Colle: Zumba is zo leuk, dat je misschien na die tien lesjes wel gewoon verder gaat :wink:



Ik sportte vroeger echt fanatiek, fitnessen en dan 5 keer / week twee uur lang in de sportschool. Met het samenwonen werd dat eerst drastisch minder, en toen vanaf de zwangerschap van Kaylee helemaal niets meer.

Na de zwangerschap van Jayden weer opnieuw begonnen en nu kan ik me gewoon weer niet meer voorstellen dat ik zo lang niet gesport heb… Het is zo leuk, ik word er vrolijk van en heb opeens weer bergen energie :inlove: :mrgreen:

Ik sport niet, maar fiets elke dag hahahaha!

Ja,

ik loop 2 keer in de week 5 km hard en ik ga 1 keer in de week naar een sportcomplex(je) cardio doen en zweten (het is daar heel warm).

En straks na de zomer ga ik weer volleyballen, maar dat is meer voor de lol dan dat je er iets mee op schiet (en daarna door naar de kroeg, dus het slaat qua sport niet echt ergens op)

Ik ben lichamelijk beperkt, maar zwem 1 keer per week, laat de hond uit en doe bijna alles op de fiets nu ik mn electrofiets heb :mrgreen:

Ik was begonnen met hardlopen hier in een opstartgroep. Helaas gaat er tijdens het rennen iets niet goed in mijn kuiten ofzo, en krijg ik echt enorme kramp in mijn kuiten ondanks goede warming-up. Daar ben ik dus mee gestopt.



Ik heb een poosje badminton gedaan, maar daar reageerde m’n bekken toen verkeerd op helaas. Was wel erg leuk om te doen. Nu zijn m’n bekken weer goed, dus wie weet in de toekomst.



Nu doe ik even helemaal niks, maar ik wil na de zwangerschap wel weer wat gaan sporten, maar ik weet nog niet helemaal wat. Maar ik merkte idd ook dat ik er flink energie van kreeg.



Voor mijn trouwen wel een lange tijd paardgereden, was ook erg leuk.

Maar nogal prijzig, vandaar dat ik gestopt ben. En nu ik kinderen heb vind ik het ineens zo’n enorme risicosport :roll: . Maf hè?

hier ook een fanatiek sporter! ik vind het heerlijk, kan er lekker mn energie op kwijt.



ik deed voorheen altijd pilates en bbb. maar de pilates werd ik een beetje zat. ik heb toen eerst Zumba geprobeerd, maar dat vond ik echt zo saai! er zat geen power in.

nu doe ik Bootcamp en ik vind het heerlijk! lekker op keiharde housemuziek uit mn dak! ben ook helemaal gesloopt als ik terugkom!

en dan ook nog de bbb, vind ik ook erg leuk!



oh, en ik heb een WII Fit, dus daar sta ik ook regelmatig op.

Heel toevallig ga ik morgen mijn eerste les Zumba doen.

:mrgreen:

Ik ga in de winter weer fitnessen. In de rest van het jaar ben ik bijna elke avond in de tuin te vinden om hem te onderhouden en anders fiets ik een stuk de velden in. In de winter ligt dat vrijwel stil en dan ga ik twee keer per week fitnessen.

@joseetje wrote:

Heel toevallig ga ik morgen mijn eerste les Zumba doen.

:mrgreen:




Ah toch :mrgreen: Veel plezier!!! :thumbup: :-*

ik loop hier twee tot drie keer in de week. geen rennen, maar stevig doorstappen! is beter voor me enkeltjes en knieen! en je krijgt er ook een gigantische conditie van! door de week altijd 5 kilometer en in het weekend 10.

Ook hier een hardloper. Ik doe het nu ruim 2 jaar.



Ik ben na de bevalling van E.va begonnen met hardlopen, dat is 4 jaar geleden en toen ik eenmaal wat vaart erin had, raakte ik weer in verwachting van C.hristan en ben toen gestopt. Een half jaar na zijn geboorte heb ik alles weer opgepakt met een tijdschema en toen ik langer dan 20 minuten achter elkaar kon lopen, ben ik gaan lopen met een MP3speler met muziek. Daardoor kon ik het langer volhouden en ik loop nu 3 keer in de week 45 minuten. Dit is 7-8 km. Dat is een lekkere afstand voor mij.

Mensen zeggen ook dat ik zoveel ben afgevallen en dat terwijl de weegschaal niets anders aangeeft. Ik baal daar best wel van, ik blijf mezelf dik voelen :wall:



Hoe gaat dat Joepie, hardlopen met je bekken enzo ?

Nu even niet, maar sponser de sportschool wel…

1 of 2 keer per week rennen en 1 keer naar Zumba. Heerlijk om te doen. Ik voel me fitter en beter door sporten.

Ik doe 2 x per week judo en jujitsu. en verder probeer ik na de vakantie weer te gaan hardlopen. Maar dan komt er ook een trainingsavond van het judo bij omdat ik eind volgend seizoen op wil gaan voor mijn zwarte band.



x

@Tamma wrote:

Voor mijn trouwen wel een lange tijd paardgereden, was ook erg leuk.

Maar nogal prijzig, vandaar dat ik gestopt ben. En nu ik kinderen heb vind ik het ineens zo’n enorme risicosport :roll: . Maf hè?


Hier ook een paardrijdster.

1x in de week een uurtje op de manege.

'Vroeger" stapte ik op elk paard, nu moet het vooral een rustig paardje zijn, hahaha :mrgreen:

@Vicky wrote:

@joseetje wrote:
Heel toevallig ga ik morgen mijn eerste les Zumba doen.

:mrgreen:




Ah toch :mrgreen: Veel plezier!!! :thumbup: :-*




Beetje dankzij jou zelfs :smiley:

Omdat jij vertelde dat het nu zo populair is dat het bijna overal gegeven word kwam ik op het idee om te kijken of dat hier ook zo was.

Eerst werd het alleen aan de andere kant van mijn woonplaats gegeven en nu dus ook om de hoek :dance: :mrgreen:



Dank vicky :wink: