Sporten jullie?

@joseetje wrote:

@Vicky wrote:
@joseetje wrote:
Heel toevallig ga ik morgen mijn eerste les Zumba doen.

:mrgreen:




Ah toch :mrgreen: Veel plezier!!! :thumbup: :-*




Beetje dankzij jou zelfs :smiley:

Omdat jij vertelde dat het nu zo populair is dat het bijna overal gegeven word kwam ik op het idee om te kijken of dat hier ook zo was.

Eerst werd het alleen aan de andere kant van mijn woonplaats gegeven en nu dus ook om de hoek :dance: :mrgreen:



Dank vicky :wink:




Ha kijk eens… dat was dan weer mijn goede daad van deze week. Quotum weer gehaald :lol: :wink:



Ik ga vanavond voor t eerst body combat proberen. Hoop alleen dat het wil met mijn scheenbeen :frowning: Anders stop ik meteen en ga ik op de home- of crosstrainer. Even aankijken :think: (aaargh stiekem baal ik er dus echt heel erg van he).

@Karin2 wrote:

…Hoe gaat dat Joepie, hardlopen met je bekken enzo ?




Ik moet nog beginnen, maar het gaat sinds een maandje of 5 onwijs goed met mijn bekken (komt door Quantum Touch, waar ik zelf inmiddels ook een certificaat van heb behaald zodat ik dat op mezelf kan toepassen). Daarom ben ik ook weer begonnen met sporten. Wel met goede begeleiding. Ik ga naar een sportschool waar max. 6 mensen tegelijk sporten en op afspraak. Dus niet komen kan niet, tenzij je afbelt. Voor mij een hele goede stok achter de deur! Anders denk ik iedere dag: ach, morgen kan ook.



Maar sporten werkt gelukkig verslavend. Dus ik ben een echte fanatiekeling geworden en daar ben ik heel erg blij om!! Ik krijg ook van alle kanten complimenten over mijn figuur :mrgreen: :mrgreen: en ik merk gewoon dat ik echt veel lekkerder in mijn vel zit!

Normaal gesproken sport ik altijd 2x in de week, steps, latino, bbb en kracht training. Ik fiets ook altijd naar mijn werk en terug. Is ong half uur a 3 kwartier fietsen. Sporten doe ik nu even niet meer, maar kan niet wachten om weer te beginnen. Fietsen naar mijn werk doe ik nog wel.



Eerst deed ik ook nog aan hardlopen, maar dat is niet echt mijn ding dus ben daar mee gestopt nadat ik vorig jaar mee had gelopen met de Ladies Run.

sport :sick:







:mrgreen:

Een jaar geleden deed ik nog aan jiu jitsu, vond dit erg leuk maar gestopt zodra ik wist dat ik zwanger was vond het risico te groot. Nu is de kleine 4 weekjes oud en geef ik borstvoeding , dus denk dat het nog even zal duren voor ik weer jiu jitsu kan gaan doen.



Verder wandel ik wel veel maar meer ook niet.

Pfew.,… ik vind het lezen van dit topic al een sport op zich! :wink:

Onlangs ook weer begonnen, vind het heerlijk! Jammer dat tie nu 3 weken dichtzit, had net de smaak te pakken!

ja, wintersport 1x per jaar en soms nog een extra weekendje tussendoor 8)



heb eerder badminton gedaan en fanatiek paardgereden maar dat is allemaal niks meer sinds ik kinderen heb. Ik ben best lui aangelegd wat dat betreft…



oh ja, yoga heb ik een tijd gedaan, dat wil ik wel weer oppakken. heerlijk!

en er wordt op dit moment gebouwd aan een paardenstal achter het huis dus ooit ga ik weer paardrijden :inlove:

vanaf augtus begin ik bij de sportschool :angel:



Doel: 20kilo’s kwijt raken en mn conditie weer op peil krijgen! Hoop dat het met mn krakkemikkige gewrichten gaat lukken :shifty:

Ik ren vandaag al de hele dag achter mijn kids aan, buk voor rondvliegende voorwerpen, wring me in allerlei bochten, neem allerlei sprintjes om mijn dierbare spullen te redden van een slooppartij, probeer ze uit elkaar te halen, ren de trap op en af (wel slapen, niet slapen, natte broek, toch ook natte sokken, toch maar wasmand halen, wel slapen, niet slapen, alles ondergespuugd inclusief mama, paar keer extra heen en weer rennen omdat ik niet meer weet waarom ik naar boven moest of omdat ik wel erg rare geluiden beneden hoor) … pfff, als dat geen sport is …

Nu niet, voor de zwangerschap een paar trainingen van de handbal mee gedaan, maar weet niet of dat wel mijn ding is :think:

Vanaf volgend voorjaar ga ik 100% zeker weten starten met hardlopen, en thuis fitnessen, als in buikspieren, borstspieren, armspieren enzovoorts… Vind het alleen zo vreselijk ongezellig om alleen te gaan hardlopen :?

Hond uitlaten, overal op de fiets naar toe (tenzij het hard regent), eindje lopen met de wandelwagen…

Ik sport genoeg!

Geen lol aan zonder sport voor mij! Ik fitness 2 x per week, en wanneer ik weer helemaal op de been ben van alle narigheden, dan kan ik ook weer terug aan de softbal en tennis. :inlove:

Ach ja, en paardrijden, maar enkel ter ontspannning!

@Joepie! wrote:

@Karin2 wrote:
…Hoe gaat dat Joepie, hardlopen met je bekken enzo ?




Ik moet nog beginnen, maar het gaat sinds een maandje of 5 onwijs goed met mijn bekken (komt door Quantum Touch, waar ik zelf inmiddels ook een certificaat van heb behaald zodat ik dat op mezelf kan toepassen). Daarom ben ik ook weer begonnen met sporten. Wel met goede begeleiding. Ik ga naar een sportschool waar max. 6 mensen tegelijk sporten en op afspraak. Dus niet komen kan niet, tenzij je afbelt. Voor mij een hele goede stok achter de deur! Anders denk ik iedere dag: ach, morgen kan ook.



Maar sporten werkt gelukkig verslavend. Dus ik ben een echte fanatiekeling geworden en daar ben ik heel erg blij om!! Ik krijg ook van alle kanten complimenten over mijn figuur :mrgreen: :mrgreen: en ik merk gewoon dat ik echt veel lekkerder in mijn vel zit!




Nou toppie, go for it! :thumbup:

Ik heb een recalcitrante peuter rondlopen die zich als een ware Houdini overal uit weet te worstelen (tuin, buggy, kinderstoel) en daar ren ik dus veel achteraan. Sport genoeg dus. Verder fiets ik veel overal heen. Ik heb ook geen tijd en geen zin om nog naar een sportschool te gaan. Vroeger wel op korfbal gezeten.