Spoedvraagje: :P Hoe laat iemand nog bellen die je niet zo

… goed kent en dus niet weet hoe laat hij/zij naar bed gaat?



(dus geen goede vrienden/familie van wie je weet tot hoe laat ze opblijven!)





Vraag spreekt verder voor zich denk ik…





Dit nav een meningsverschilletje dat ik hierover had met mijn vriend :mrgreen:



Ben benieuwd!

Ik denk dat ik niet later zou bellen dan 21.30 uur. Daarnet ging hier ook de telefoon en ik schrok me echt te pletter :hand: .

Niet later dan 21:00.

Want dan liggen de meeste volwassenen volgens mij nog niet op bed :wink:

niet later na half 10 hier

gisteren ging om half 11 nog hier de telefoon schrok ervan

maar was een vriend van ons moest mijn man wat vragen en die was net thuis van het werk

Niet later dan 20:00 :roll:

Ik heb niet later dan 21.00 gestemd :thumbup:

niet later dan 21.00 uur

maar ik weet eigenlijk niet waarom ik dat vind :mrgreen:

ik heb gestemd voor niet later dan een 21uur.

maar meestal bel ik die mensen alleen overdag die ik niet goed ken.

Ook 21.00 gekozen.



Maar hier kunnen ze gewoon bellen tot 23.00 :mrgreen:



Wat vind jij er dan van? en je vriend? :mrgreen:

ik heb gestemd op 21.00 uur, ik bel eigenlijk alleen met vrienden en famielie en die bel ik wel altijd laat omdat Cleo dan op bed is, maar als ik bijv mijn hoefsmid voor me paard moet bellen doe ik dat voor 2100



heb altijd het idee dat mensen na die tijd knus op de bank genesteld zitten :smiley:



maar mij mogen ze altijd bellen ik schrik nergens van en juist snachts en laat savonds heb ik tijd :lol:

Ben niet origineel. Heb ook 21:00 gestemd. Tot een paar jaar geleden was het 20:00, maar dat verschoof steeds een beetje :wink: .

ik bel niet later als 21:30

Ik heb voor 21.00u gestemd

@prinsjeJason wrote:





Wat vind jij er dan van? en je vriend? :mrgreen:




Het ziet er naar uit dat mijn vriend de meeste mensen achter zich heeft, hij vindt dat je na 21:00 niet meer kunt bellen, zelf vond ik 22:00… :mrgreen:



Maar ik heb niet meer gebeld (wilde eerst deze poll maken, maar toen ik die af had was het alweer na tienen, haha 8) ) Dus ik probeer morgen rond een uur of 8 te bellen :angel: :slight_smile:

Ik heb 21.30u. gestemd, maar 8.00u. vind ik weer wat te vroeg, ik zou dan na 9.00u. gaan bellen.

ik persoonlijk vind het nog kunnen als je rond 22.00 belt… maar heb dan ook nummermelding en zie dan meteen of ik het nummer herken. Herken ik het niet, beslis ik ter plekke of ik opneem. bekenden etc kunnen zelfs rond 23.30 nog wel bellen… (liefst na een sms, ofzo, want ik wil nog wel eens vroeger te bed gaan)



zelf bel ik eigenlijk onbekenden na 21.00 niet meer… gewoon uit principe niet… terwijl ik het zelf niet erg vind… :think:

Ik heb 22:00 uur gestemd. Dit is voor mij al jaren de grens en dat vind ik nog steeds een goede grens. Na tienen bellen vind ik onbeschoft. Zo laat zou ik zelf ook niet meer gebeld willen worden. Maar 21:00 uur vind ik nog wel heel vroeg hoor!

na 21.00 zou ik niet meer bellen tenzij het dringend is en/of in het weekend voor het stappen… :think:

Ik schrik nooit van de telefoon, vrienden en familie bellen zelfs wel eens later dan 22.00 uur maar als iemand mij niet kent vind ik het absurd om na 21.00 uur nog te bellen.

Ook al slaap ik niet, s’avonds is wel “mij tijd” en “mij/ruud tijd” Ik kan dan ook erg geirriteerd uit de hoek komen als ik opneem na 21.00 uur en het is een totaal vreemde… :oops:

Wat mij betreft heeft je man dus gelijk :wink:

HIer vinden we het al niet fijn als er na 20uur gebeld wordt. Anne ligt dan op bed en dan hebben we tijd voor onszelf. Als er vrienden of familie belt dan is er meestal nieuws (leuk of minder leuk). Als we iets te koop hebben op internet wordt er vaak later gebeld (zelf om 22uur) en dan zeggen we ook dat we dat niet fijn vinden.