SPOED!! ZWANGER!?!?!?!?!?

En en en en, heeft ze nog opnieuw getest?

tptaal niet nieuwsgierig :liar:

Ikke is eigenlijk ook wel nieuwsgierig…

Ik wel!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Volgens mij is ze zwanger… :mrgreen: . Een streep is een streep. Ik zou die digitest wegleggen en nog eens een gewone kruidvattest doen, of eentje van de apotheek.



Was het de bedoeling om zwanger te raken??

ik lees hier steeds dat je voor de digitest van de CB meer HCG nodig hebt dan andere testen, maar dat is niet waar hoor :naughty:

Hier in het ziekenhuis werken we alleen met digitesten van CB omdat die toch uit verschillende testen en ervaringen met artsen toch heeft meest betrouwbaar zijn geblekeken.



In Nederland is er een “wet” opgesteld waarin de eisen voor het verkoop van zwangerschapstesten in opgesteld is.

Een van die eisen is dat alle zwangerschapstesten die je in de winkel kan kopen allemaal positief moeten meten van af een bepaald percentage HCG die zich in de urine bevindt. Deze is voor alle testen gelijk gesteld.

Daarom kun je in de winkel geen testen vinden die al voor je NOD positief kunnen testen.

(tenzij de vrouw zelf al heel veel HCG aanmaakt)

je houd ons wel in spanning hoor

Ow sorry meiden!



Mijn dinnetjes is nog steeds niet ongie en de digi blijft negatief. Ik begrijp zelf haar twijfel wel, maar ja, ze hád nou eenmaal een duidelijk positieve thuistest, dus aan de andere kant snap ik de twijfel ook weer niet.



Morgen gaat ze de HA bellen.



Het was niet de bedoeling om zwanger te raken, maar een kindje was wel gewenst en uiteindelijk ook wel in de planning. Ze gebruikten ook niet de mest veilige manier van anticonceptie. Dinnetje wil het wel erg graag…

ze houdt de spanning erin…

hoe gaat het met je zelf ?



Spannend nog voor je vriendin iig ,

Is er al meer nieuws? Ik hoop dat ze meer duidelijkheid krijgt dmv een bloedonderzoek of iets dergelijks!

Wel laten weten hoe het afgelopen is, hoor!

Als het goed is gaat ze vandaag de HA bellen… Ik hoop het maar want ik wordt ook een beetje gek van de spanning… hihi… Ze is in ieder geval nog steeds niet ongesteld…

hier draaien de duimen alvast op volle toeren.



groetjes mieke

Grr…z e kan niet eerder dan MAANDAG langs… snif…

Gisteren begon het al met erge buikpijn en vandaag is het doorgebroken. Ze denkt zelf aan de, zoveelste, miskraam… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Dank voor het meeleven allemaal!

:hug: :hug:

Ah wat jammer…

Ik heb een idee over wie het gaat…erg jammer…toch een klein beetje hoop…maar helaas…

Sterkte voor je vriendin :-*

Balen, zeg… :frowning:

:hug: voor je vriendin

Ach wat sneu :frowning:

Dikke :hug: voor je vriendin en voor jou :hug: