SPOED!! ZWANGER!?!?!?!?!?

Voor mijn dinnetje. Ze heeft getest en nu verschijnt er een dunne lijn in het test venster maar niets in het controle venster (Dus om te zien of de test nu goed is gedaan)



Wat zeggen jullie?

Als de controlestreep niet is verschenen, dan is de test niet goed gegaan. Deze streep moet sowieso zichtbaar zijn. De andere streep is dan dus ook niet echt betrouwbaar. Ik vind deze trouwens op de foto ook wat meer op een indrooglijntje lijken dan op een testlijn. Is de streep roze of grijs? Ik zou in elk geval nog een keer testen. Welke zwangerschapstest is dit?

@Jippie wrote:

Als de controlestreep niet is verschenen, dan is de test niet goed gegaan. Deze streep moet sowieso zichtbaar zijn. De andere streep is dan dus ook niet echt betrouwbaar. Ik vind deze trouwens op de foto ook wat meer op een indrooglijntje lijken dan op een testlijn. Is de streep roze of grijs? Ik zou in elk geval nog een keer testen. Welke zwangerschapstest is dit?




ik zou zeggen dat de strip misschien verkeerd om er in is gezet :think:

Ow dat weet ik allemaal niet eigenlijk, zal het eens vragen

Het lijntje is behoorlijk paars en het merk is predictor

Een test is alleen geldig als de controlestreep er ook staat. Als het andere lijntje paars is en duidelijk zichtbaar, dan zou dat op zich een goed teken zijn. Maar je kunt er niet 100% vanuit gaan en ik zou voor de zekerheid morgen nog eens testen met ochtendurine en bijvoorbeeld met een andere test, een gewone CB of die van het Kruidvat. Die zijn vrij gevoelig.

Ja dat gaat ze ook doen… Ze is wel al 2 weken over tijd…

Kan ze niet nú nog een keertje testen? Ik vind het wel spannend namelijk!!

En dan slaapt ze tenminste gerust… :mrgreen:



Hihi ik wil het gewoon weten…

Ik loop haar ook al aan haar kop te zeuren, ze kan nog tot tien uur. Maar ze wil niet… gigi…



Edit: Want ze heeft geen test meer en de drogist is tot tien uur open…

Harder Zeuren!!! :mrgreen: :snooty: :snooty:

ik zou zeggen; test is onbetrouwbaar, controle lijn MOET altijd verschijnen. Ongeacht of de andere lijn wel of niet verschijnt.

Morgen een nieuwe test halen lijk mij het duidelijkst :think: :wink:

Wordt vervolgd??? Neem ik aan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Nu willen wij het ook weten haha!

nou kom op! nu wil ik het weten!



dat staren naar die streepjes doet me weer terugdenken hihi… staat ie er nu wel of wíl ik streepje gewoon zien?? :mrgreen:

hihi, ik wil het ook weten!!

doet me erg denken aan de zwangerschap van mijn oudste ik had ook een test gedaan en de test was niet goed nat geworden het kwam maar halverwege de test zeg maar ik zag in de ene venster een dikke streep en de andere kant was dus maar een klein randje nat geworden daar dacht ik een stipje tezien.

ik dacht dat de dikke streep de controle kant was en het stipje de testkant maar omdat ik dus ook flinke buikpijn had en moeite met plassen had ben ik de volgende dag naar de ha gegaan ik had geen nieuwe test gedaan en ik vertelde dat ik dacht zwanger tezijn en ik de test liet zien zei de ha dat ik heb op zijn kop had gehouden de dikke streep was de test streep :shifty: :lol: hun hadden voor de zekerheid nog een test gedaan en een kweekje en ik kreeg tehoren mevrouw gefelicteerd je bent zwanger en je hebt een blaasonsteking :lol:



ben erg benieuwd of het idd een streepje was of niet heeft ze al opnieuw getest??

Marjonneke heeft ze al opnieuw getest?? Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor :liar:

Is het je ene vriendinnetje?

Nee, het is een ánder dinnetje. Van de musical…



En ze gaat vanmiddag met digi clear blue testen…

Oeh spannend :smiley:

en???