SPOED!! ZWANGER!?!?!?!?!?

Ja en??? Hahaha, ze maakt het wel spannend zo! :mrgreen:

Nog niks gehoord???

Ja, ze had een huismerk met twee streepjes en een digi die zei ; NIET zwanger… En dat is we raar want ze is al 17 dagen over tijd!

Dus de ene test zegt wel zwanger en de andere niet? Raar :think:

Nu is ze nog niet veel wijzer.

Ja precies… das toch maf?

heel vreemd :think:

Das ook wat… misschien niet goed over het staafje van de cb digi gepiest? :mrgreen: Die andere test laat ook geen extra streepje zien als er geen hcg aantoonbaar is. Ik zou zeggen, nog een andere test er tegenaan gooien :thumbup: En gewoon zwanger. 17 dagen overtijd is wel duidelijk!

Ik zou er nog 1 doen als ik haar was… En dat moet dan de juiste uitslag geven… Spannend hoor… zie mezelf ook weer met al die testen klungelen…

Jeetje wat raar, ik zou er persoonlijk helemaal onzeker van worden! Is het niet een handig idee om de urine op te vangen en dan het staafje de aangegeven seconden in de urine te houden, dat doe ik namelijk ook altijd, want ik plas namelijk nooit zo lang…

Pfff spannnend! IK duim voor je dinnetje…

Ik zou haar aanraden om nog een keer te testen :think:

hey, we zeggen hier toch altijd een streepje is een streepje? Enne…ik ben niet zo voor die digitesten, vertrouw ze niet…lees er steeds rare verhalen over :shifty:

Zowel Predictor als de digitale test van CB hebben een hoge HCG-waarde nodig om positief aan te geven. Misschien een tip om eens met een gewone CB of de test van het Kruidvat te proberen. Deze zijn gevoeliger, dus misschien dat ze dan wel weer een streepje heeft?

@Mom2b wrote:

Das ook wat… misschien niet goed over het staafje van de cb digi gepiest? :mrgreen: Die andere test laat ook geen extra streepje zien als er geen hcg aantoonbaar is. Ik zou zeggen, nog een andere test er tegenaan gooien :thumbup: En gewoon zwanger. 17 dagen overtijd is wel duidelijk!




nou helaas zegt dat ook nog niks zoveel dagen overtijd ik ben wel eens 8 weken overtijd geweest :roll:

hoop natuurlijk dat je vriendin zwanger is hoor! erg spannend allemaal

@roosje83 wrote:

@Mom2b wrote:
Das ook wat… misschien niet goed over het staafje van de cb digi gepiest? :mrgreen: Die andere test laat ook geen extra streepje zien als er geen hcg aantoonbaar is. Ik zou zeggen, nog een andere test er tegenaan gooien :thumbup: En gewoon zwanger. 17 dagen overtijd is wel duidelijk!




nou helaas zegt dat ook nog niks zoveel dagen overtijd ik ben wel eens 8 weken overtijd geweest :roll:

hoop natuurlijk dat je vriendin zwanger is hoor! erg spannend allemaal




Nee, zo kort door de bocht bedoelde ik het niet :oops: maar in combinatie met 1 positieve test en 17 dagen overtijd lijkt het me wel dat ze zwanger kan zijn. Ik had het wat uitgebreider kunnen formuleren :wink: Maar zo bedoelde ik het dus.

:lol: :lol: oke wat zijn we weer lekker alert he :wink:

Haha idd!



Ben gewoon een beetje hyper, tik m’n zinnen wat te kort haha!



Maar goed, ~marion~, wat is het spannend! Pff, weet ze dat er zoveel op het forum op de uitslag zitten te wachten??? :lol: :mrgreen: :lol:

Sja het maffe is; de huismerk test was dus duidelijk positief, de digi CB vanmorgen weer negatief… Maar ze weet gewoon niet zo goed waar ze nu van uit moet gaan…





Ik hoor inderdaad ook vaak over de vals NEGATIEVE digitale testen. Die van mij was ook pas laat positief…



Maar ja een streep=een streep en dus zwanger, dat zou ik ook zeggen. Had haar gevraagd een foto van de test te maken die positief was, maar die heb ik nog niet…

kan ze niet een bloedtest laten doen dan weet ze het meteen!

@~Marion~ wrote:

Sja het maffe is; de huismerk test was dus duidelijk positief, de digi CB vanmorgen weer negatief… Maar ze weet gewoon niet zo goed waar ze nu van uit moet gaan…





Ik hoor inderdaad ook vaak over de vals NEGATIEVE digitale testen. Die van mij was ook pas laat positief…



Maar ja een streep=een streep en dus zwanger, dat zou ik ook zeggen. Had haar gevraagd een foto van de test te maken die positief was, maar die heb ik nog niet…




Ow dan is ze gewoon zwanger hoor! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar voor een digitale test heb je heel veel HCg nodig wel 3x zoveel als bij een huistest!! Dus het is heel goed te verklaren!!!