spleet-probleem

…En dit bedoel ik in de netste zin van het woord, dus anders-soortige-spleetgooglelaars en oversexte KOKkers; jullie zullen verder moeten zoeken :wink: :mrgreen:

Wij hebben een spleetprobleem in onze slaapkamer namelijk.

2 Matrassen op een tweepersoonsbed en daartussenin; juist de bewuste spleet.

En wie ligt er altijd in met 'r ouwe kromme zere ruggetje? Juist ik. En zelfs als ik er op sta (lig dus) dat manlief nou 's mijn kant opschuift, gebeurt het nog. Op de een of andere manier weet hij me altijd weer in die @#&*!-spleet te manipuleren.

Mijn vraag is; bestaan er gevalletjes die je ertussen kan doen ofzo? En waar zou ik dan op moeten zoeken? Niet op spleet blijkbaar want dan kom ik op dubieuze sites terecht (of sinds vandaag op een rare post op een babyforum :mrgreen: )

Bedankt voor het meedenken en ik vergeef jullie vunzige doordenken bij het aanklikken van dit topic.

:thumbup:

ja hoor er bestaan gevalletjes die je tussen de spleet kan doen om die opte vullen

die zijn verkrijgbaar bij de betere beddenzaken

veel suc6 met zoeken

Wij hebben ook zo’n spleet, maar geen last. Blijf je dan niet automatisch

liggen op je eigen matras?

Ik weet wel dat er van die dingen zijn die op die spleet kan neerleggen.

Geen idee hoe ze heten, ze maken van 2 matrassen dan eigenlijk één.

Ikea? Beddenzaak?

misschien een opleg matras een id? die je ook bij boxsprings heb (weet alleen niet ofze los verkrijgbaar zijn)

maar weet uit ervaring het ligt heerlijk en geen last van spleet :thumbup: terwijl een week geleden op ons oude bed ik ook altijd op die rot spleet lag :twisted: :thumbdown:

Je hebt zo’n ding wat je er tussen kan leggen. Een soort lange t-vorm.

dit is wat je nodig hebt

Ja, zo’n ding heb je ook bij de ikea.

Succes met het vullen van je spleetje… :mrgreen:

Het is een matraswig of T-wig oid.

Edit…Waarom lukt de mijne niet…

@Liamama wrote:

dit is wat je nodig hebt

Ah, je was mij al voor :smiley:

Zo’n T-vorm-ding-kussen heb ik idd wel eens in de zorg gezien bij een echtpaartje… Ik weet alleen niet waar ze ze vandaan hebben…

nou heb f voor je gezocht voor onder de 10 euro heb je e al 1 bij ikea

@Liamama wrote:

Ja die heb ik ook wel eens geprobeerd, wij vonden het echt 10x niks. :silenced:

Wij hebben nu 1 groot 2 persoons laken over beide matrassen. Gaat prima, nergens last meer van. Ook geen kou.

o echt iets voor OM pfffffffff :mrgreen:

wij hebben boxspring en dan gewoon een top matras erover en voila probleem opgelost heelrijk en ook losverkrijbaar

maar je spleet kan dus ook gevuld worden :mrgreen:

en zo is je splet probleem opgelost :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Sis wrote:

@Liamama wrote:

Ja die heb ik ook wel eens geprobeerd, wij vonden het echt 10x niks. :silenced:

Wij hebben nu 1 groot 2 persoons laken over beide matrassen. Gaat prima, nergens last meer van. Ook geen kou.

wij hebben gewoon een 2 persoons matras hebben we ook nergens last van :wink:

Jaaaaaa :dance: Dank jullie wel! Ga vlug op pad om een liefdesbrug te halen! (nu er nog liefde is en nog geen ernstige problemen wegens ongevulde spleten :lol: )

Wij vonden zo’n wig 3 keer neits, verschuift en je voelt de “spleet” nog net zo goed, wij hebben een topdekmatras over de twee losse matrassen gelegd uit 1 stuk!

Gewéldig systeem want we hebben nu echt het gevoel dat we maar 1 matras hebben!

haha…

geen ervaring mee.

Maar succes met je spleet bed avontuur :mrgreen:

@mamy wrote:

Wij vonden zo’n wig 3 keer neits, verschuift en je voelt de “spleet” nog net zo goed, wij hebben een topdekmatras over de twee losse matrassen gelegd uit 1 stuk!

Gewéldig systeem want we hebben nu echt het gevoel dat we maar 1 matras hebben!

Dus dat is een 2-persoons dekmatras?

overigens zag die Liefdesbrug er wel goed uit, maar die verschuift dan ook? :think:

waarom eigenlijk 2 lossen matrassen? :think: