spiraal en zwangerschap

daar deze zwangerschap totaal anders begon dan die andere twee, hoop ik heel erg voor je, dat ie ook heel anders eindigt :hug: :hug: :-*

en 1 troost: kindjes van begin feb, die zijn dus echt heel erg leuk, wist je dat al? :angel:

@fiep klophout wrote:

en 1 troost: kindjes van begin feb, die zijn dus echt heel erg leuk, wist je dat al? :angel:

Ik geloof het gelijk :inlove: :inlove: :inlove: !

:hug: :hug:

Kindjes van begin februari zijn geweldig :inlove:

Heel veel succes en gefeliciteerd :-*

We gaan gewoon voor een heeeele mooie zwangerschap duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@Hannah25 wrote:

@fiep klophout wrote:

Ik geloof het gelijk :inlove: :inlove: :inlove: !

:hug: :hug:

Oh en nog iets, derde verrassingskindjes zijn ook heel erg lief!!

Kijk maar naar de mijne :inlove:

Hier ook alleen maar respect voor hoe jullie ermee omgaan.

Ik hoop dat je een mooie en vooral onbezorgde zwangerschap zult hebben.

Weet je misschien moest het wel gewoon zo zijn, en krijg je nu een top zwangerschap zonder medische indicaties en gedoe en zweef je vanaf nu 8 maanden op 1 grote roze wolk. Dat zou toch een mooie afsluiting zijn.

Ik hoop het zo voor je meis :hug:

Geniet van je weekend Parijs en ik ga je hier in da gaten houden hoor!

Groetjes Wendy

Even kijken hoe t met je is…

Ben blij dat dat stomme spiraal er iig uit is…

Take care jullie… en geniet… :pray:

@faizaa wrote:

Even kijken hoe t met je is…

Ben blij dat dat stomme spiraal er iig uit is…

Take care jullie… en geniet… :pray:

Lief!

Hier een zwangere lijf, ben extreem misselijk en geef zo veel over…

medicatie gekregen nu hopen dat ze beter gaan werken :? :?

Volgende week donderdag een echo, blijft toch wel spannend…

Fijne avond!

Ff een update:

vandaag een krachtig kloppend hartje gezien. Alles zag er top uit… :inlove:

Het is nu echt voor ons, heb gelijk het eerste pakje al gekocht (heb ik altijd gedaan bij de andere kids na een kloppend hartje).

Onze hele leven staat op zijn kop, maar ondanks de enorme shock zijn wij dolgelukkig… :inlove: :inlove:

Wauw wat super om te horen, gefeliciteerd met het kloppende hartje!!! :inlove:

Hoe gaat het nu met de misselijkheid?

Hannah… wat fijn voor jullie… :inlove:

wilde t al gelijk zeggen maar vond dat niet zo’n euh… handig moment… nu doe ik t toch… hihi… IK BEN ZOOOOO BENIEUWD NAAR DE NAAAAAM… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Geniet… ondanks je ziek zijn, van jullie 3e wondertje…

Hier zit t er niet meer in… en dat vind ik toch ook verdrietig soms… :frowning:

Boesa :-*

Wat fijn dat het kindje in orde is!

Ik lees dit topic nu pas, pff, kan me voorstellen dat je heel erg schrok zeg… maar ondanks de schrik gelukkig dus erg gelukkig ermee inmiddels… wat fijn zeg dat het hartje zo mooi klopte, gefeliciteerd! :slight_smile:

Ik hoop dat jullie gewoon als afsluiter nog eens een goede zwangerschap zonder problemen mogen doorlopen! :-*

He Hannah… how you doin’… :inlove:

Oooh dames,

Normaal krijg ik altijd een melding als er wat in een topic geschreven wordt nu niet…dus vandaar mijn late reactie.

Hier gaat het goed, ben nog wel heel misselijk maar kan gelukkig wel weer water binnenhouden. De kilo"s vliegen er vanaf (die ik wel kan missen). Verder sta ik onder strenge controle van de gyn oa vanwege mijn hartoperatie (maart 2011). Woensdag mogen we weer gaan kijken naar de baby…gisteren heb ik in 1 keer het hartje gehoord met de angelsound, blijft een bijzonder geluid.

Ik begin ook steeds meer aan het idee te wennen dat ik zwanger ben, heb net een positiebroek gekocht (uitverkoop H&M). We hebben het nog niet aan veel mensen verteld omdat we zelf nog moeten wennen aan het idee. Maar mijn buik begint langzaam aan te groeien dus binnenkort zou het toch moeten. Op 1 of andere manier ben ik vooral bang voor de reactie van mijn manager, mede omdat ik nog herstelende ben van mijn hartoperatie. Maar zoals mijn man ook zegt het is ons leven! Trek je niets aan van reacties van andere (met name negatieve reacties vanwege mijn moeilijke zwangerschappen en gezondheid).

Verder merk ik dat mijn hele leven op zijn kop staat, ik was voordat ik wist dat ik zwanger was erg gericht mijn carriere. Ik wilde in september weer gaan studeren (master bestuurskunde afmaken) en daarnaast blijven werken om door te kunnen groeien binnen mijn eigen werk.

Nu moeten er andere keuzes gemaakt worden, ik vraag me steeds meer af wat ik nu eigenlijk leuk vind? Vind ik werken wel leuk in combinatie met kinderen, spits, kinderdagverblijven, BSO ect…

Ik overweeg om te stoppen met werken en in deeltijd te gaan studeren en lekker zelf voor mijn eigen kinderen te zorgen. Ik heb een moeilijke periode achter de rug, hartoperatie, overlijden vriendin en plots zwanger…hierdoor heb ik veel tijd gehad (en heb ik nog) om goed na te denken over het leven…

kortom wij moeten nog veel keuzes maken…

@faizaa heb je nog leuke ideeen voor mooie namen :mrgreen: :mrgreen:

Ga weer snel!

jeetje lees dit nu pas! Gefeliciteerd zeg! En dit kindje is natuurlijk sowieso een wonder, maar nu helemaal als ie door de spiraal heen komt!!

(enne namen, heb je zulke bijzondere dan??)

Ik vroeg me eigenlijk af het het nu met je gaat?

tijdens het voeden moest ik denken aan deze topic, moest net ook een traan laten toen ik mijn eerste bericht las…

Op 10 februari 2012 zijn wij trotse ouders geworden van Adam, prachtig knulletje met veel zwart haar! Ik ben blij en dankbaar dat we hem hebben gekregen maar ook dat ik deze bevalling heb mogen mee maken. Ik heb altijd hele ellendige zwangerschappen/ bevallingen en wat was dit een mooie afsluiter. De bevalling zou ingeleid worden maar vanwege medische complicaties bij mij en het feit dat meneer weer hoog in mijn buik lag hadden ze alles weer gestopt. Ik werd opgenomen om de volgende dag verder te kijken eventueel een sectio maar het lot besloot anders, om 2 uur mijn eerste harde buik, 02.30 braken mijn vliezen en gelijk 10 CM ontsluiting…alleen was ik alleen…dus mijn man gebeld en gezegd nu KOMEN ik moet persen …heb een half uur lang persweeen weggezucht totdat hubbie er was…en toen na 3 minuten persen was daar ons wonder…ik heb hem zelf aangepakt…wat een geweldige ervaring. Ondanks dat hij een achtponder was ben ik niet ingescheurd. Vandaag hebben we de kraamweek afgesloten een mooie week met een lach en een traan…

Kortom wij zijn intens gelukkig met ons wonder!

Fijn dat jullie een gezonde jongen hebben gekregen en dat de bevalling zo goed ging.

Wauw, Hannah, wat een prachtige afsluiter idd :inlove: Bijzonder dat je hem zelf hebt aangepakt. Super dat hij toch uiteindelijk spontaan is gekomen en zo snel :shock:

Hartelijk Gefeliciteerd met jullie zoon ADAM. Heel veel geluk toegewenst!

:-*

Gefeliciteerd met jullie zoon Adam. Wat een prachtige afsluiter en wat mooi dat je hem zelf hebt aangepakt.

@zonnetje01 wrote:

Gefeliciteerd met jullie zoon Adam. Wat een prachtige afsluiter en wat mooi dat je hem zelf hebt aangepakt.
sluit ik me helemaal bij aan! Enne, straks op zoek naar andere anticonceptie? :wink: