:hug:
Hopelijk is het snel 9 juni voor jullie. Kan me voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent.
Ik kom je even een :hug: geven!
Wat vreselijk lijkt me dit. Geen keus…
Ik ken een zelfde verhaal en zij hebben voor abortus ‘gekozen’. Tot op de dag van vandaag is zij verbitterd dat zij voor deze moeilijke beslissing is komen te staan, terwijl zij dachten er alles gedaan te hebben om dat voorkomen.
Ik hoop dat je er zo over kunt denken dat dit kindje kennelijk echt bij jullie hoort te zijn.
Ik wens je een gezonde zwangerschap toe.
wat een verhaal zeg… :hug:
heel veel sterkte, en een heele goede zwangerschap gewenst :hug:
Lieve Hannah…
Ik denk aan je… kus… :hug:
Ik hoop voor je dat alles goed is! En dat je dan toch nog kan genieten!
Heb net eergisteren een Mirena laten plaatsen :?
Oh jeeeeetje, wat een schrik! Lijkt me echt een nachtmerrie.
Heel heel veel sterkte gewenst!
hoe gaat het nu met je…? :hug:
@ Amy, lief dat je het vraagt.
Hier gaat het redelijk, soms kan ik het nog steeds niet geloven.
We leven ook naar donderdag toe…
Ondertussen is mijn lichaam echt zwanger, ben zo ontzettend misselijk geef gemiddeld 6 keer per dag over. Mijn borsten doen pijn en ben niet te genieten.
Niemand in mijn omgeving weet dat ik zwanger ben. Een goede vriendin van mij is al jaren bezig met zwanger worden…en gisteren kreeg ik te horen dat ze 8 weken zwanger is :inlove: . Ben zo blij voor hun…en voor mij ik zag er zo tegen op om haar te vertellen dat ik " per ongeluk " zwanger ben van mijn derde kind…
Maar we wachten eerst de echo van donderdag af…
ik hou jullie op de hoogte.
XXX
gaat redelijk dus :hug: hoop dat je na deze eerste periode wat opknapt! :hug:
wat fijn dat je vriendin ook zwanger is! :inlove: ja zou wel lullig zijn, melden dat je zelfs door je spiraal heen zwanger bent geworden van de 3e, terwijl zij zoveel moeite moet doen voor de 1e :hug:
ben benieuwd donderdag!
Heel veel succes donderdag!!
Hannah, suc6 vandaag met de echo. Ben heel erg benieuwd.
'k Duim voor je! :-*
Jeetje wat een schrik…! Alles op zn kop.
Ben er ook altijd bang voor geweest, in de jaren dat ik een spiraal had.
Hoe is 't bij de echo gegaan?
En, ben je al geweest?
Ik ben echt heel benieuwd, denk aan je! :-*
Hallo dames,
pff wat een dag,vol spanning (dit was gelijk te zien aan mijn bloeddruk).
Ze hebben eerst een echo gemaakt, en ik ben inderdaad zwanger…ze zagen duidelijk een vruchtje zitten, ben ongeveer 5 weken zwanger.
Het spiraaltje zat wat lager dus ze hebben deze heel voorzichtig eruit kunnen halen…
Daarna weer een echo en het vruchtje zat er nog steeds, geen gekke dingen. Alleen nog geen hartactiviteit maar daar is het nog te vroeg voor.
Op 30 juni weer een echo om te kijken hoe het met het vruchtje gaat
( hartactiviteit ect)…
Ben dus echt zwanger en waarschijnlijk begin februari word ik voor de derde keer mama, geheel onverwacht.
Moet nog steeds aan het idee wennen maar heb het geaccepteerd.
dames bedankt voor jullie lieve reacties.
XX
Hannah, fijn dat jullie het een plekje hebben kunnen geven en dat jullie het nu accepteren! Kan me voorstellen dat het idee nog erg moet wennen! :hug: (heb ik ook gehad toen ik plots zwanger leek. Vond T toen nog zo jong… heb er toen ook om gehuild. Met 6w is deze zwangerschap toen mis gegaan. Maar omdat ik uiteindelijk zo aan het idee gewend was hebben we de natuur zijn/haar werk laten gaan en was ik 6 weken erna weer zwanger van Jesse :inlove: )
Wat goed dat het spiraaltje eruit kon worden gehaald en dat de echo tot dusver er goed uitzag.
Het spiraaltje zat wat lager, schreef je, betekend dat dat het eigenlijk niet helemaal goed zat of ben jij gewoon 1 van die <1% ?
Ik wens je toch een voorspoedige zwangerschap toe. :-* En natuurlijk niet te vergeten: Gefeliciteerd!
Oh wat fijn dat ze het spiraaltje eruit hebben kunnen halen! Dat is dan ondanks alle schrik toch wel een geruststelling.
Je hebt hiervoor heftige zwangerschappen gehad zei je…krijg je daar wel voldoende hulp bij nu?
Wow, als eerste gefeliciteerd! Maar wat heftig ook zeg, zeker omdat jullie er met een reden niet voor nog een kindje wilden gaan. Maar de keus niet krijgen, dat lijkt mij nog het moeilijkste van alles…
Natuurlijk zit er aan elke anticonceptie een nadeel of risico, maar toch denk je met bepaalde anticonceptie dat je er alles aan heb gedaan of dat het gewoon goed is. Als je een keer de pil vergeet, of het condoom scheurt, wéét je dat je een kans op een zwangerschap loopt… Nu was het toch wel heel onverwacht…
Ik hoop maar dat alles goed is, en dat je dit keer dan een voorspoedige zwangerschap én bevalling mag mee maken? Misschien helpt dit je dan ook bij het verwerken van je eerdere zwangerschappen/bevalling?
Veel succes!
Dames bedankt voor jullie super lieve reacties!
Ik heb de gyn niet eens gevraagd of ik bij die 1 procent hoor of dat de spiraal niet goed zag…wij (man en ik en de arts) waren zo bezig met het vruchtje/ embryo (moedergevoelens :inlove: ).
eigenlijk was ik best onzeker dat er geen hartslag was ik heb namelijk nog nooit met dit termijn een echo gehad meestal pas met 10 weken…maar volgens de arts zag het er goed uit vruchtzak met inhoud (dooierzak met een beginnende embryo).
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap HELLP gehad, in alle heftigheid…wekenlang ziekenhuis en was echt doodziek. Gelukkig hebben we dit toen overleefd zo ernstig was de situatie.
Tijdens mijn tweede zwangerschap ging alles perfect tot en met week 27, ik had nog maar 1.5 cm aan vruchtwater. Opeens maakte men zich zorgen, lag het aan de baby (syndroom van Potter) of aan mijn placenta. Uiteindelijk bleek mijn placenta niet goed te zijn, de flow in de navelstreng was minimaal. Ik moest toen twee keer per dag een CTG, echo en 1 keer per dag bloedonderzoek. Uiteindelijk kunnen rekken tot en met 37 weken. Wel was het een fijne bevalling snel en intiem (ondanks de saaie verloskamer).
Ik krijg gelukkig goede begeleiding van het ziekenhuis. Ik zit ook al een tijdje in therapie om alles te verwerken.
Het komt allemaal wel goed, hoop ik!
Wij gaan dit weekend (tot en met dinsdag) naar Parijs, om ff bij te komen en te genieten van elkaar als gezin. Ben echt blij dat mijn man dit heeft kunnen regelen.
Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties/ felicitaties!
Heb echt respect voor jullie hoe jullie hiermee omgaan! Er straalt zoveel liefde uit je berichtje, dat moet gewoon goedkomen deze zwangerschap! Geniet van jullie weekend, want die hebben jullie zeker wel verdiend!