Speciale topics, wat is het nut??

Ik vraag mij ook af wat je nu precies bedoeld?

Doel je met jeuken op mij of de modjes?

Ik heb namelijk net de modjes een pb gestuurd om te zeggen dat ik de sticky niet had gezien en met de vraag om evt een apprte subforum te openen zodat iedereen daar een topic kan openen met zijn/haar vraag

Deze vraag wordt nu in de groep gegooid en dus niet direct afgeketst

Het jeukt (ben lichtelijk ge-irriteerd) omdat het lijkt alsof het gewoon genegeerd word wat we hier allemaal roepen…

Dat een sticky topic niet werkt, heb het nu ook zelf ervaren, geen enkele reactie op mijn vraag die ik 24 uur geleden stelde!

Hoe lang duurt het beraden, we zitten nu namelijk met alle vakantievragen in onze maag, als er pas over een maand duidelijkheid is wat ze gaan doen als oplossing, dan is het toch allang te laat!

Laat dan gewoon die topics staan in de huiskamer ipv ze allemaal in dat sticky topic te gooien :thumbdown:

@Anne-marie wrote:

Het jeukt omdat het lijkt alsof het gewoon genegeerd word wat we hier allemaal roepen…

eens

@Madre wrote:

@Anne-marie wrote:
Het jeukt omdat het lijkt alsof het gewoon genegeerd word wat we hier allemaal roepen…

eens

Heb nog even een aanvulling gedaan daarnet! Maar je was al snel met het quoten :wink:

@Karin2 wrote:

en dan vind ik het wel logisch dat er tot dan toe topics verplaatst worden.

Toch ?

Ben ik het niet mee eens, tot nu toe vind iedereen op 1 na, en op de modies na, het helemaal niet werken, laat dan de vragen in de Huiskamer staan tot er een betere oplossing is.

Dus draai die redenering om!

Nou, het sticky vakantie topic is net 2 dagen oud.

@Anne-marie wrote:

@Madre wrote:
@Anne-marie wrote:

eens

Heb nog even een aanvulling gedaan daarnet! Maar je was al snel met het quoten :wink:

Jeuken is maar net wat jouw eigen definitie er van is.

Ik erger mij er niet aan, maar ik zit wel :eh: als ik dat nu zie...

Maar goed, ik wacht maar rustig af.

Vind wel dat kok een beetje te politie-achtig wordt tegenwoordig, niet zo leuk...

@Anne-marie wrote:

@Karin2 wrote:
en dan vind ik het wel logisch dat er tot dan toe topics verplaatst worden.

Toch ?

Ben ik het niet mee eens, tot nu toe vind iedereen op 1 na, en op de modies na, het helemaal niet werken, laat dan de vragen in de Huiskamer staan tot er een betere oplossing is.

Dus draai die redenering om!

Maar als het nu was blijven staan, dan word jij weer "kwaad" dat die van jou niet is blijven staan.

Zoals ik al gezegd heb een pagina of wat terug zal het ook nog wel iets ouder worden dan 2 dagen. We hebben duidelijk aangegeven dat we eerst deze oplossing gaan proberen en over een poosje evalueren we of het werkt of niet.

En dat poosje mag je gerust interpreteren als een week of 4.

Jammer, gezien de weerstand…

Hoe lang duurt het beraden, we zitten nu namelijk met alle vakantievragenin onze maag, als er pas over een maand duidelijkheid is wat ze gaan doen als oplossing, dan is het toch allang te laat!

uh relaxed, het is maar een forum he....je mag het er allemala niet mee eens zijn, maar misschien moet je het wel gewoon binnen de proporties blijven bekijken. ik wil toch hopen dat niemands leven helemaal in het honderd valt omdat er op een forum iets aan de indeling verandert...

om bob marley aan te halen: don't worry about a thing, cause every little thing is gonna be allright.... :wink:

@fiep klophout wrote:

Hoe lang duurt het beraden, we zitten nu namelijk met alle vakantievragenin onze maag, als er pas over een maand duidelijkheid is wat ze gaan doen als oplossing, dan is het toch allang te laat!

uh relaxed, het is maar een forum he…je mag het er allemala niet mee eens zijn, maar misschien moet je het wel gewoon binnen de proporties blijven bekijken. ik wil toch hopen dat niemands leven helemaal in het honderd valt omdat er op een forum iets aan de indeling verandert…

Dat hoop ik ook ;)

Ooit al eens bedacht dat er misschien wel mensen zijn die niet meteen met een grote mond en ongefundeerde krachttermen communiceren?

We vallen natuurlijk weer in herhaling maar de sticky topics komen niet uit de lucht vallen. Daar zijn voor we dit zijn gaan prberen onder andere ook al veel pb’s aan vooraf gegaan.

En helaas voor jullie is het op KoK nog niet zo dat wie de grootste mond heeft zijn zin krijgt.

Dus zullen jullie gewoon geduld moeten hebben en vertrouwen in het feit dat als wij constateren dat het niet werkt dat we dan niet te beroerd zijn om dat te accepteren en een andere oplossing proberen.

@ruud wrote:

Ooit al eens bedacht dat er misschien wel mensen zijn die niet meteen met een grote mond en ongefundeerde krachttermen communiceren?

Pardon??? :shock:

Ik weet niet of je het tegen mij hebt maar dat is toch echt niet iets wat ik pik…

Als jij geen krachttermen gebruikt hebt hoef je je toch ook niet aangesproken te voelen? Als je terug leest zul je vast wel kunnen vinden op wie ik doel. :-*

Jeetje Ruud, je komt ook wel een beetje boel bot uit de hoek zo zeg :eh: Sorry dat ik het zeg maar de schrijvers hier maken KOK tot een forum, die mogen zeer meer dan gehoord worden dacht ik zo! En niemand is aan het schelden of tieren geweest, laat staan een grote mond of heb ik iets gemist/over het hoofd gezien ?

Tvp 8)

Ik denk dat het wel meevalt Karin. We luisteren zelfs heel veel naar de posters, de posters moeten soms een wijziging ook eens een kans geven en als ik terug lees zie ik toch echt wel iets dat ik helaas niet eerder gezien heb…

Maar kan een topic over een dergelijk onderwerp (vakantie, koken enz) niet gewoon in de huiskamer blijven en dan voor een max. aantal dagen? En dan slotje erop of verwijderen? Dan blijft de huiskamer toch ook leeg? En dan heb je die sticky’s niet nodig.

Of een subforum evt bij contact, dan weet iedereen dat ze voor zulke dingen bij contact moeten zijn…