Speciale topics, wat is het nut??

speelhoekje is erg gezellig hoor karin!! :wink:

Ik heb niet alles door gelezen :mrgreen: :eh:

Ik vind het wel flauw dat sommige mensen de modies mailen dat er teveel topics over 1 bepaald ding is :think: Dan sla je die toch lekker over ipv gaan mailen? Vind dat zo flauw :thumbdown: :thumbdown:

Als mij een topic niet aanstaat dan kijk/reageer ik niet. Er zijn genoeg topics die me wel interesseren.

Maar ik vind 1 sticky ook onoverzichtelijk. Ik heb óók geen zin om eerst tig pagina’s door te zoeken. En dan nog niets vinden, zonde van de tijd.

Dus ik hoop dat het weer gewoon onsticky word :thumbup:

@oessie wrote:

Ik zat op je te wachten :mrgreen: Jij woont in de speelhoek! :mrgreen:

@Karin2 wrote:

@oessie wrote:

Ik zat op je te wachten :mrgreen: Jij woont in de speelhoek! :mrgreen:

haha, ik kan je plaatje biiiijna niet zien, maar het is een erg herkenbaar beeld :mrgreen:

whahaha ja het is erg met me gesteld!! maarre ik en schoen staan hier om de beurt hoor!! :wink:

het speelhoekje is errug gezellig hoor heeeeeeeeel erg gezellig zelfs en niet alleen gezellig ook handig leerzaam behulpzaam mensen kennis op doen euhm wat nog meer? mwa alleen maar positief

niks niet opschonen dus hahaah

by the way ronnie zegt niks niet opschonen haah ik wil rustig mijn films kijken :mrgreen:

@oessie wrote:

whahaha ja het is erg met me gesteld!! maarre ik en schoen staan hier om de beurt hoor!! :wink:

ja dus zo errug is het niet hahaah

:lol:

ow mijn mening in sommige gevallen delen van kok snap ik een sticky wel, maar alle onderdelen als keuken of schoonmaak zou ik ook niet zien als ik een specifieke vraag heb zal ik gewoon een nieuw topic willen als ik mijn antwoord heb mag ie gesloten worden egn evt weggehaald ( geef altijd dan link aan modie door zelf) ik heb dan niet zoiets van als ik een vraag over de staafmixer heb vraag hem in keuken en als ik dan later trug kom dat ik in de keuen topic moet zoeken door de bladzijden om te zien waar mijn antword staat… of zelfs op meerdere paginas verdeeld en doorelkaar…( ivm andere vragen)

zoals bijv sticky bij zwanger worden ( zwanger worden na Miskraam) is algemeen wel erg duidelijk, maar ook daar is de mogelijkheid heb je een vraag op gebied van miskraam mag je gewoon ook "los"stellen met een aparte topic

Enkel om even te melden dat ik ook die sticky s niks vind en ze dus ook niet lees en het erg jammer zou vinden dat je vragen niet meer gewoon als persoon gesteld mogen worden, maar in een hoekje worden geplaatst, waar absoluut geen overzicht is. Dus hier nog een ontevreden persoon. Ik hoop dan ook dat snel blijkt dat die dingen niet werken en iedereen gewoon weer hun vragen of verhalen kunnen neerzetten in bv de huiskamer zonder dat het in een sticky verdwijnt.

Fiep, ik vind jouw idee wat betreft de indeling subliem!!! :thumbup: :clap: :smiley:

en dan hebben we nog de wc voor vragen over zieke kindjes en dergelijke

en de zolder voor te koop aangeboden/gevraagd.

de entreehal om je voor te stellen.

:angel:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :smiley:

En de lay-out word dan ook een huis :mrgreen:

En de tuin voor…?

Het schuurtje…de kelder…?

Ik vind Fiep’s idee helemaal LEUK!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@jewel wrote:

En de tuin voor…?

Alle weervragen natuurlijk! Ik zat nl al te wachten op een sticky" wat voor weer is het bij jou" ;)

ik vind fieps iedee eingelijk ook erug leuk :mrgreen:

Ik vind de sticky’s ook niet interressant om te openen, en als ik een topic zie in de huiskamer waarvan de titel mij niet aanspreekt zal ik die ook niet openen. Maarrrr snap vanuit modie’s oogpunt wel dat 86onderwerpen over vakantie, en 78 over games enz enz ook niet echt iets is wat je wilt.

En begrijp ook dat je niet over ieder onderwerp een subforum kan openen… Dat haalt het overzicht helemaal weg en dus ook de aantrekkelijkheid van dit forum

Eerlijk gezegd dacht ik ook van de week pfffffff weer een topic over de vakantie, maar meer dan dat ook niet. Die lees ik dan niet en thats it. Maar snap ook dat als je echt een vraag hebt over bv de vakantie dat dat in een sticky onderwerp al heel snel ondergesneeuwd met allerhande andere vragen en/of reacties.

Kortom, ik begrijp beide partijen helemaal en ben neutraal :smiley:

PS. vind het idee van fiep geniaal :clap:

@Maxime wrote:

Enne de pol waar Ruud het over had heb ik heel duidelijk

ook gemist. Jammer. [/color]

die hebben vele gemist want het topic om een keukenfora erbij te maken heb ik wel gezien de poll echter nooit :think:

krijgen we ook een speelkamer dan?

@oessie wrote:

krijgen we ook een speelkamer dan?

:inlove: :thumbup: geniaaaal idee