Speciale topics, wat is het nut??

Ik bemoei me er ook even tegenaan; ik vind al die losse toppics nou net zo leuk! Ze zijn vaak niet zo ellenlang en je weet precies waar het over gaat. Als er iets staat (in toppictitel) waar ik niets vanaf weet, lees ik misschien alleen het eerste berichtje (van TS). Soms weet ik er weer wel wat vanaf en heb ik ook nog eens zinnige info te delen!

Dat vind ik dan weer leuk (zoals laatst in het toppic van Anne-marie over Tenerife en ik hoop van harte dat ze daar nog wat aan gehad heeft)

Als dit in een sticky/algemeen toppic had gestaan, had ik dat dus niet gelezen en zij geen tips van mij gehad. :wink:

Zelfde heb ik nu met gevraagde info over het spel Halli Galli. Ik heb daar één (1) reactie op gehad in het sticky toppic :frowning: , terwijl ik zeker weet dat er meer waren geweest als ik het in een los toppic had gezet.

Een huiskamer is toch een inloop waar iedereen zijn ‘ei’ kwijt moet kunnen? Het viel me ook op dat er ineens een hoop toppic waren over vakanties en campings. Maar omdat er in de titel precies stond waarover iets gevraagd werd, wist ik of ik het wel of niet wilde lezen!

Nu wil ik zelf iets vertellen over een leuke vakantie(verrassing) maar ik heb echt zoiets van: láát maar… In het sticky-toppic komen er weinig tot geen reacties op en als ik het in de huiskamer plaats, vallen er mensen over omdat het het zoveelste vakantie-toppic zou zijn :frowning:

Maar goed, voor alles is wat te zeggen en voor de mods is het ook moeilijk; je maakt het nooit iedereen naar de zin! 8)

EDIT: ik zie nu dat ik toppic met 2 p’s en met 1 heb geschreven :think: Hoe moet het eigenlijk? :oops:

ha, ik ga gewoon lekker onwijs offtopic (met 1 p), maar ik ben de koningin van halli galli, dus kom maar op met je vraag 8)

(ja, en had er in een topictitel gestaan halli galli dan had ik absoluut gereageerd, maar ik heb de vraag nu niet gezien).

ik vind trouwens dat kook-topic voor mij wel werken, maar dat komt omdat ik specifiek van koken hou, dus ik neem de moeite er in te lezen, maar de antwoorden van mensen die toevallig jusit wel iets weten over fetakaas, maar verder niks met koken hebben, loop je dus mis…

ik lees ook de onderwerpen die ik leuk vind en als ik bv zou zien

iets leuks op Koss als onderwerp dan zou ik reageren want daar ben ik geweest.

maar dat vakantietopic ga ik niet eens openen. veel te veel pagina’s

daar heb ik echt geen tijd voor.

mensen die misschien uren de tijd hebben om KOK door te spitten hebben dat wel. maar ik niet maar ik vind het wel leuk door een onderwerp te zien mensen tips te kunnen geven over een bepaald onderwerp.

de maand topics vind ik trouwens iets heel anders. je begint daar met een zooi maand mama’s en je verteld elke dag/elke week wat, dus als je het weer opent lees de laatste bladzijde wat iedereen weer heeft beleeft en neit zo’n heel topic in 1x.

maar das mijn mening :smiley:

ben nu trouwens met lezen ook tot blz 3 gekomen. toen vond ik het genoeg en heb op reageren geklikt…

Nu zien jullie het allemaal zelf! :stuck_out_tongue:

Binnen één middag 2 pagina’s met reacties op mijn topic (met 1 p :mrgreen: ) Halli Galli en na dagen pas één reactie (met dank Goudbezie :-* ) in het sticky-topic! :stuck_out_tongue:

En nu houd ik er over op…

Zo, dagje druk geweest, en er zijn er dus meer die het sticky maken van onderwerpen niet zien zitten.

Ik heb dus gisterenavond nog iets gevraagd over onze vakantie naar Tenerifem, maar zoals verwacht geen reactie, en er word doorgepraat over iemand anders haar vraag over de Waddeneilanden.

Ik ga over 2 weken, dus ik stel mijn vraag nu toch maar in de huiskamer…

@Crien, bedankt voor jouw reacties, wie weet kan je me nog eens helpen!

Ik vind het ook héél irritant met al die sticky topics… ellenlange lijsten voor ik eens bij de gewone topics kom… die sticky’s sla ik meestal over, geen tijd om door te lezen…

ik vind het ook echt heeeeeel jammer!

@Anne-marie wrote:

Zo, dagje druk geweest, en er zijn er dus meer die het sticky maken van onderwerpen niet zien zitten.

Ik heb dus gisterenavond nog iets gevraagd over onze vakantie naar Tenerifem, maar zoals verwacht geen reactie, en er word doorgepraat over iemand anders haar vraag over de Waddeneilanden.

Ik ga over 2 weken, dus ik stel mijn vraag nu toch maar in de huiskamer…

@Crien, bedankt voor jouw reacties, wie weet kan je me nog eens helpen!

en al 4 pagina’s met reactie… :silenced:

Nee, dat is een ouder topic wat ik omhoog heb gehaald. Maar inderdaad op mijn vrag over het weer op Tenerife, had ik binnen 2 dagen 4 pagina’s reacties!

Nou moe, is er ineens een slotje op gegooid…

dat is om de statistieken te spekken :silenced:

@Anne-marie wrote:

Nou moe, is er ineens een slotje op gegooid…

Ja en Hedwich antwoord als laatste in het topic :

“hier(in de sticky-link) kan men evt antwoorden plaatsen”

Nee dat is heeeel logisch :roll:

Je gaat toch geen losse antwoorden in een ander topic plaatsen ? Dan moet Annemarie de vraag opnieuw stellen dus. Je kunt mijns inziens niet ineens oude topics gaan sluiten als er een nieuwe regel is.

Ik zit dit topic met stijgende verbazing te lezen.

Wat een ontzettend infantiel gedrag zeg. Modie’s moeten toch uit de reactie’s hier op kunnen maken dat hun sticky niet zo slim was.

Echt niemand is er positief op. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een keer toe te geven dat deze "sticky-actie"niets toevoegt?

Waarom toch altijd zo volhardend? En dan Anne-marie’s topic sluiten ? :hand:

Ook ik begrijp niet waar mensen zich druk over maken; er staan altijd onderwerpen op een Forum (ditkeer de Huiskamer) welke je niet interesseert. Nou en? Daar is toch niks abnormaals aan? Zo gaat het toch al jaaaren? En dit hoort toch ook bij de Huiskamer?

DAT maakt de huiskamer juist gezellig!!!

Als we bepaalde onderwerpen nu ook weer in hokjes gaan plaatsen wordt er, naar mijn mening, wel erg geselecteerd op onderwerpen en dat vind ik gewoon erg jammer…en…ook niet nodig…:? En…onoverzichtelijk…

Ik kan me voorstellen dat als de modies hierover veel pb’s krijgen, zij naar een oplossing zoeken. Prima! :thumbup:

(eerlijk gezegd zou ik, wat genuanceerder dan hierboven beschreven, hetzelfde antwoord geven als ik modie zou zijn… :angel:

P.s. ik wist helemaal niet dat dit allemaal speelde, las net de topic heel toevallig over Tenerife van Anne-Marie en zie dat het onderwerp verplaatst is, ik was stomverbaasd!

Dit hoort toch gewoon in de Huiskamer, dacht ik… :think:

Ben ik dan de enige die het probleem echt niet iet van verzamel topics en sticky’s? Is het zo moeilijk om een vraag te kopieren en te plakken in quotes in het verzamel topic. als het originele topic is gesloten? Als je weet dat alle vakantie informatie in het vakantie topic zit, dan weet je toch waar je verschillende antwoorden kan plaatsen of vinden?

Ik zie geen beren op de weg…Maar goed, dat zal wel aan mij liggen… :think:

Dat is het probleem Nef…want straks moet je 22 pagina’s doorspitten, op zoek naar het juiste antwoord…of miss staat je vraag er al tussen…lijkt mij niet handig… :shifty:

Als je de zoekoptie gebruikt, krijg je namelijk ook niet de tekst die je zoekt direct te zien :wink:

Even mijn reactie over het topic over mij, wat net gesloten is.

Joepie, ik weet dat je het goed bedoelde, maar ik voel me absoluut niet boos of verdrietig hoor, ook al ben ik dit topic begonnen. Lijkt mij juist fijn voor de modies dat ze onze standpunten hierin zien!

Ik geef hierin de modies gelijk, dat dit topic ook niet nodig was. En het dus gesloten is

Ik vond het wel een geinige actie, maar dat terzijde! :wink:

@Anne-marie wrote:

Even mijn reactie over het topic over mij, wat net gesloten is.

Joepie, ik weet dat je het goed bedoelde, maar ik voel me absoluut niet boos of verdrietig hoor, ook al ben ik dit topic begonnen. Lijkt mij juist fijn voor de modies dat ze onze standpunten hierin zien!

Ik geef hierin de modies gelijk, dat dit topic ook niet nodig was. En het dus gesloten is

Ik vond het wel een geinige actie, maar dat terzijde! :wink:

Ik weet dat jij je niet boos of verdrietig voelde hoor! Daar ging het helemaal niet om! Het ging mij om de geinige actie!

@jewel wrote:

Dat is het probleem Nef…want straks moet je 22 pagina’s doorspitten, op zoek naar het juiste antwoord…of miss staat je vraag er al tussen…lijkt mij niet handig… :shifty:

En als er een dag niet op je topic is gereageerd moet je ook een pagina verder langs alle andere tpics spitten om jouw topic te vinden, zeker als er een stapel vakantie vragen apart gevraagt worden, of kook-vragen, of kado-vragen.

Same difference…