Spannend

Al 2 dagen overtijd en dat ben ik dus NOOIT !!!

Gister een testje gedaan maar was negatief… dus denk het niet maar je weet maar nooit…

We moeten gaan duimen dus…

:pray: :pray: :pray:

Liefs,

Noortje

zeker spannend meis… :thumbup:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik duim mee! :thumbup:

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Thanks !! Vandaag nog niet ongi als ik het morgen nog niet ben nog ff een testje doen !!

Gebeurt het vaak dat als je 1 dag overtijd bent een test negatief uitslaat als je toch zwanger bent??

dan kan ja, gewoonlijk adviseren ze dan om 3 dagen daarna nog een test te doen als je dan nog niet ongi bent

oh meid wat spannend!!

Het kan inderdaad dat een positieve test even op zich laat wachten. Persoonlijk heb ik hier geen ervaring mee, maar ik weet van meiden dat ze soms pas na 8 dagen of nog langer toch nog positief testen.

Ik ga :thumbup: draaien voor je.

:-*

:thumbup: :pray: :thumbup:

Hallo,

Ik hoop ontzettend voor je dat je zwanger bent!! Ik ben inmiddels 9 dagen overtijd en 3 negatieve testen verder, en dat s*cks!!

Ik ga morgen met mijn ochtend plasje naar de dokter en dan maar hopen dat de test daar wel positief is, ik heb wel hoofdpijn, ben moe en heb last van doorzichtige slijmerige :? afscheiding, dus positieve kwaaltjes genoeg, nu nog een test die ook positief is :pray:

Fijne valentijnsdag :inlove:

Liefs van Liesje

Ohhh wat spannend ja ik hoop het ook heel erg !! Succes morgen !!

Hele fijne valentijn haha :mrgreen: :inlove:

:pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

Nou mensen gister nog een testje gedaan maar nog niet echt duidelijkheid…

Er kwam na een minuut of 4/5 een hele vage lijn te staan die echt bijna niet te zien was.

Aan de ene kant denk ik: Ik ben overtijd en er staat een vage lijn dan moet het toch haast wel???

Aan de andere kant denk ik: Niet te snel blij zijn want dan is de terleurstellig te groot als het niet zo is…

Dus morgen maar weer een testje doen…AAAAAAAAAAAA spannend!!!

spannend joh

succes ,

zou je morgen wel weer doen en niet nog even 2 dgn wachten dus zondag? haha

moeilijk ook hoor ik herken het

nou :pray: :pray:

Ja maar ik heb hem gister gedaan en dan doe ik hem morgen dus das 2 dagen haha nee ik wil hem het liefst nu al doen kan niet meer wachten… gelukkig moet ik dalijk gaan werken tot 11 uur dus dat is een beetje afleiding, en is het snel morgen haha!!

Ehm maar een vaag lijntje is ook een lijntje, hoor! Wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar mijn lijntje was bijna niet te zien. Ben inmiddels meer dan 12 weken zwanger. Enneh, even de advocaat van de :twisted: spelen, koop een ander merk test en probeer het lekker nog eens :silenced:

Soannend!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Femke

:think: lijntje is een lijntje… Sterk of zwak…

Ik duim ff verder

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Maar klinkt goed

lianne: ik had na 6 dagen overtijd ook een vaag lijntje, en ben nu bijna 28 weken zwanger :lol: :lol: , ben echt benieuwd!!!

succes :thumbup: :thumbup: :thumbup: