Spannend

probeer anders een digitale test, die geeft gewoon aan : zwanger of niet zwanger en idd probeer een ander merk. Heb ik de 1ste keer ook gedaan en die lijn was veel duidelijker :slight_smile: Met op dit moment een klein bibje van 13,5 week als resultaat :slight_smile:

Suc6!

Louise

Ja ik heb nu nog 1 dezelfde test liggen dus die doe ik morgen is het weer heel vaag koop in inderdaad even een andere!!

ben benieuwd, ik :thumbup: :thumbup: voor je!!!

EN??? Je bent vast al wakker!

Ik heb zelf goede ervaringen met Clear blue digitaal. (qua duidelijkheid)

Ik duim voor je! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Groetjes

carina

LIANNE WAAR BEN JE??? (ben helemaal niet nieuwsgierig) :lol: :lol:

Haha nou ik ben de halve nacht wakker geweest door de kleine man dus mama en papa sliepen even wat langer uit haha !!

Maaaaar net dus weer een test gedaan en de ‘‘vage’’ streep is net weer een klein beetje minder vaag :S lekker duidelijk he??

Ik denk toch eigenlijk dat we er wel van uit kunnen gaan dat ik zwanger ben maar toch kan ik nog niet helemaal op en top blij zijn want ik wil duidelijkheid dus ik ga inderdaad dalijk nog even een clear blue digitale test kopen gewoon voor mezelf om het zeker te weten !! AAAAAAAAAAAAA k word gek hihi

Need i say more :smiley:

Gefeliciteerd!!!

En een fijne zwangerschap gewenst!

Jaaaa dank je wel !!!

gefeliciteerd met je zwangerschap

ben zelf 6 dagen overtijd en negatieve test gehad (1 dag overtijd) en vaag streepje (5 dagen overtijd). we wachten nog een dag en dan doen we nieuwe test in de hoop dat het streepje dan wat duidelijker is.

JAAAAAAAAAA GEFELICITEERD LIANNE !!! :dance: :dance: :dance:

(ben net pas thuis,en gelijk nieuwsgierig,hihihihi)

Ohhh spannend !! Nou zo vaag was mijn streepje dus ook in het begin…dus wie weet !! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Heel erg gefeliciteerd!!!

groetjes,

Louise

yeah gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Dat is luid en duidelijk!! Gefeliciteerd! :thumbup: