ESPAÑA!!!
hier ook voor spanje
viva espana
:shock: Wauw…Madre…wat worden je knullen groot!!
Spanje?? Duitsland…Hmmm… :think:
Ik heb geen idee wie er zal gaan winnen… :mrgreen:
@Madre wrote:
ESPAÑA!!!
Waarschijnlijk heb je voor deze wadsterijd meer aanhangers voor Spanje
Ik ben ook voor Spanje hoor! maar ik ben bang dat de Duitsers het weer gaan flikken.
Alleen de naam Schweinsteiger staat me al zooooo ongelooflijk tegen…(erg he? Kan die man ook niks aan doen… :oops: )Nee, niet voor Duitsland, dus voor Spanje vanavond!
Hier ook Spanje!
Idem Dito… :mrgreen: :dance:
nu nederland is uitgeschakeld ben ik maar voor Spanje. Alles is goed als die Duitsers maar niet winnen :mrgreen:
spanje
Hahahahaha.
Ik ben voor Spanje. Ze spelen technisch heel mooi en goed en echt aanvallend voetbal. Echt mooi om te zien.
Maar Duitsland zal wel weer winnen. Ze hebben wel een paar goeie spelers.
Op zich hen ik nu geen echte tegenstander. De beste moet winnen.
ik ben voor :think: :eh: :eh: :think: uhhh geen idee. :mrgreen:
Oke, hier dan de eerste Duitsland-aanhanger :mrgreen: Ik heb eigenlijk niks met voetbal, maar nu ze zover gekomen zijn, vind ik het stiekem wel interessant worden
Jammer trouwens dat er toch nog best veel mensen tegen Duitsland zijn, en dan dus automatisch voor diens tegenstander, maakt niet uit wie dat is… Dat hoor ik elk EK/WK weer overal om me heen. Waar die houding nou (nog steeds) vandaan komt… :think: Kijk, als je voor de tegenstander bent, omdat je nou eenmaal meer/iets hebt met dat land, oke, maar alleen maar tegen de Duitsers, omdat het de Duitsers zijn… Dat vind ik zo jammer en ben ik zo zat… :silenced:
Enniewee: Hup Duitsland! :mrgreen:
Spanje wint (en als ze echt winnen, ben ik stom geweest dat ik niet geld heb ingezet, want ik heb tot nu toe alle wedstrijden goed voorspelt :wall: :inlove: )
Spanje…
hmmm, woon 150 meter van de grens… Denk ik maar voor Duitsland ga zijn…
Ik ben voor Duitsland .
Voor Spanje, maar eigenlijk maakt het me niet zoveel meer uit. Ik ga in elk geval gewoon op tijd naar bedje en niet kijken.
Ik ben voor Spanje!!
Spanje!!!
(als spanje wint, heeft mijn man 100 euri verdient in de EK-poule van zijn werk :mrgreen:)
en ik heb een hekel aan de Duitse manier van voetballen…dus de keuze was niet zo moeilijk 8)
van mij Spanje ook winnen…
Het beloof in in ieder geval een leuke voetbal avond met lekker versnaperingen :mrgreen: