Heartbreak High.
Oooh wat was ik verslaafd aan die serie.
Ik keek het altijd samen met mijn broer. We keken sowieso graag Australische programma’s omdat onze (mijn broers bio-)vader daar woont.
zucht…
ik was helemaal weg van Jodi (Abi Tucker),
verliefd op Drazic…
En vond Drazic en Anita echt het leukste stelletje ever!
Bestaan er dvd’s van?
Zou een leuk verjaardagscadeau voor mn broer en mij zijn :lol: !
Hij was vroeger lekkerder, vind ik persoonlijk.
ohh ja drazic!! smul smul haha!!
Ik vond dat ook een leuk stelletje, en jodi vond ik stoer!
Ik had pas eens op marktplaats gekeken, iemand bood wel dvd’s aan.
gebrande… voor 100 euro.
Laat maar zitten!! :thumbdown: :wall:
ja die keek ik ook altijd,
ja hij zag er vroeger inderdaad beter uit :lol:
Dat langere haar staat het idd beter :drool:
Ja! Die serie was leuk.
In eerste instantie dacht ik dat je ging zeggen; Fort Alpha. Dat vond ik ook een leuke serie.
@Nefarious wrote:
Hij was vroeger lekkerder, vind ik persoonlijk.
is dat ‘drazic’??? Brrrrr…wat is er met hem gebeurd joh?
En wijnande, ik dacht ook dat ze het over fort alpha ging hebben

Van beide bestaan overigens dvd’s :thumbup:
Blijkbaar heeft ie een enorm ongeluk gehad en heeft er een litteken aan over gehouden.
@Nefarious wrote:
Blijkbaar heeft ie een enorm ongeluk gehad en heeft er een litteken aan over gehouden.
is dat zo? dacht dat ie gewoon minder mooi was geworden met de jaren :oops:
@fiep klophout wrote:
@Nefarious wrote:Blijkbaar heeft ie een enorm ongeluk gehad en heeft er een litteken aan over gehouden.
:lol: :lol: :lol: :lol:
vast een combinatie van allebei!

@fiep klophout wrote:
@Nefarious wrote:Blijkbaar heeft ie een enorm ongeluk gehad en heeft er een litteken aan over gehouden.
Even van Wikipedia geplukt:
Mulvey was injured in a serious car accident in 2003,[1] in a head-on collision at 100 km/h. He was trapped in the vehicle for almost an hour until he could be freed from the wreckage. The mid section of his face collapsed, an incision was made from ear to ear over the top of his scalp, his face “pulled down” and 17 titanium plates were then inserted to repair the fractures to his face and jaw. His left knee and ankle were badly fractured and he lost vision in one eye
dat klopt ja want toen waren er herhalingen op tv en ik had ergens in een veronica gids gelezen dat hij een ongeluk heeft gehad en er zelfs voor zijn leven werd gevreesd,
ik vond anita en drezil ook zo,n leuke stel
:shock:
@Wijnanda wrote:
@fiep klophout wrote:@Nefarious wrote:Blijkbaar heeft ie een enorm ongeluk gehad en heeft er een litteken aan over gehouden.
Even van Wikipedia geplukt:
Mulvey was injured in a serious car accident in 2003,[1] in a head-on collision at 100 km/h. He was trapped in the vehicle for almost an hour until he could be freed from the wreckage. The mid section of his face collapsed, an incision was made from ear to ear over the top of his scalp, his face “pulled down” and 17 titanium plates were then inserted to repair the fractures to his face and jaw. His left knee and ankle were badly fractured and he lost vision in one eye
ok, dan was mijn 'brrrrrrr’opmerking vrij ongepast…
Ik dacht dus ook aan fort alpha! Dat was pas leuk!!! :thumbup:
Ik viel echt compleet voor de dude in de rok :inlove:
jaaaa mads wittermans, ot. dat was ook helemaal mijn ding!!!
Ik kwam ‘steffie’ laatst tegen in een amsterdamse kroeg. was erg grappig, ze is een erg mooie vrouw geworden :thumbup:
Waaaah lachen!!! Leuk he, ik word er weer helemaal blij van! ha ha :mrgreen:
Haha Drazic!
Ik keek ook altijd!
Je had ook altijd zo’n jongen (Dennis?) met lang blond haar. Volgens mij had hij dat meisje zwanger gemaakt…?
Maar ik zie bij ‘Drazic’ nergens een litteken, knap dat jullie dat wisten.
@#puk# wrote:
Waaaah lachen!!! Leuk he, ik word er weer helemaal blij van! ha ha :mrgreen:
ik heb laatst op werk aardig wat afleveringen zitten terug kijken, leuk hoor! Ik zat zelf in die tijd ook in Havo 4, en wij gingen vaak ook fort alpha imiteren. Dan gingen we met een hele groep ‘hummen’, zodat een leraar niet door had waar het geluid vandaan kwam. en zoenen in de klas was door fort alpha ook heel erg in :mrgreen: