In mijn hoofd speelde er ook een meisje met kort zwart haar in mee. Alternatief gekleed in zwart met roze en lekker tegendraads. Altijd chag en een grote bek maar een klein hartje. Lijkt op mij van vroeger
Maar misschien ben ik in de war met een andere serie. :think:
Oh ja Fort Alpha… Hahaha die kleding… dat we dat cool vonden in die tijd.
Maar wij vonden HbH leuker, zoals we eigelijk alle Australische dingen leuker vonden en dan in 1e instantie alleen omdat het van Down Under was.
Op de middelbare school was het echt ons moment, om 17uur (?) HbH kijken, verder had ik niet heel veel met mn broer in die periode, maar dat was echt van ons samen!
Toen mijn broer in Australie was is hij zelfs nog voorbij die school gekomen. Ik was jaloers! Hahahaha! :lol:
Och jeetje wat erg van “Drazic”. :shock: Wow!
Wat een geluk heeft hij gehad.
Oh ja zo heet hij Callan Mulvey.
Hij is gelukkig wel weer/nog steeds aan het acteren.
Hahaha ik neus even wat op een forum waar ze het over Callan/Drazic hebben, en daar stond een reactie van iemand die nog altijd het stukje op tape heeft waar Drazic geen shirt draagt… whoehaha, ik heb dat echt zo vaak gezien :lol: :drool: . Maar ik denk dat ik het er niet meer heb op staan… Eens even mijn broer vragen of hij nog HbH heeft !
he? die lijkt meer op uh een ander, ik weet zijn naam niet meer, maar zeg maar de Ot van Haert break high Ow ik ga nu googelen, en ik zit verkeerd, deze heette idd dennis, ik was in de war met river
Spangas ken ik niet maar heartbreak high keek ik vroeger ook wel naar.
Er was in het begin een meisje en die raakte zwanger en ging weg, haar broer viel van een rots af en ging dood. Weet je wie ik bedoel. Ze doet me zo denken aan een persoon uit McLeods Daughters. De tweede vrouw van harry Ryan.
Dat is hetzelfde meisje! Nouja, nu vrouw natuurlijk :mrgreen: .
In mijn hoofd speelde er ook een meisje met kort zwart haar in mee. Alternatief gekleed in zwart met roze en lekker tegendraads. Altijd chag en een grote bek maar een klein hartje. Lijkt op mij van vroeger
Maar misschien ben ik in de war met een andere serie. :think:
tess.
en dan had je ook nog bolton
en was hij niet van het eerste seizoen, of een van de eerste?
Ik vond die Nick trouwens ook nooit helemaal leuk.
Jodie dan weer wel. Probeerde me ook een tijd zoals zij te kleden hahaha. :lol: Ik wou altijd Jodie of Abi heten… dat ik mn dochter niet zo genoemd heb…
Spangas ken ik niet maar heartbreak high keek ik vroeger ook wel naar.
Er was in het begin een meisje en die raakte zwanger en ging weg, haar broer viel van een rots af en ging dood. Weet je wie ik bedoel. Ze doet me zo denken aan een persoon uit McLeods Daughters. De tweede vrouw van harry Ryan.