SOS-bandje

Vandaag waren we bij de vakantiedagen en tentenshow van de ANWB.

Het was echt een super dagje, heerlijk weer en lekker gekeken.

Maar…ik heb er hier één van 2 (bijna 3) die echt álle tenten van binnen heeft gezien, haha.

Hij vloog overal heen, gewoon van enthousiasme hoor.

Nu had ik met pen mijn mobiele nummer op hun handen geschreven. Ging voor vandaag prima, maar straks in de vakantie wil ik dat toch niet iedere dag hoeven doen.

Op wat voor manier hebben jouw kinderen je telefoonnummer bij zich als ze in een drukke aangelegenheid zijn?

Ik heb van die gekleurde "ziekenhuis"armbandjes bij prenatal gekocht die krijg je er dus alleen af als je ze doorknipt. ideaal!

de meeste apotheken en drogisterijen hebben ze volgens mij ook,

echt ideaal!

wij gebruiken ze vaak voor dagjes uit etc.

Ik heb een identiteitsplaatje voor beide.

Zo’n plaatje om de nek wordt niks, die ligt zo ergens anders ben ik bang. Justin houdt namelijk echt niet van iets om zijn nek.

Maar zo’n armbandje klinkt goed :thumbup: . Daar ga ik maar eens naar op zoek. In de meivakantie gaan we een dagje naar de julianatoren, kunnen we ze meteen gebruiken.

ik schrijf altijd gewoon mijn mobiele nummer op hun handjes met een dikke zwarte stift of met een pen.

werkt prima hier.

weet niet meer waar je ze kan kopen, maar je hebt ook van die polsbandjes die je kan hergebruiken.

Zit een sluiting op die kids niet open kunnen krijgen zelf.

Ga voor je zoeken.

Goedgemerkt en koterkado heeft die

Anders mss bandjes van Tyvek?

ik heb wel vaker bij de etos van die wegwerparmbandjes gehaald die dan een keer te gebruiken zijn. verder werkt stift hier ook vaak, en de laatste tijd vergeet ik soms uberhaubt iets te doen :shifty:

je hebt ook leuke kralenarmbandjes waar je dan je nummer in kunt ‘rijgen’. Ziet er erg leuk uit, maar m.i. pas geschikt als kinderen zelf kunnen aangeven dat hun nummer daar staat. Wij zijn nl vorig jaar op een festival kindje kwijt geraakt, had nummer op onderarm(of bovenarm, met hempje zonder mouwen) staan, maar de ‘vinders’ waren er niet opgekomen daar te kijken…dus zeker bij kindjes die zelf nog niks kunnen duidelijk maken, moet je vooral een voordehandliggende plek bedenken…

3 jaar geleden deden wij het zo :mrgreen:

Die is ook leuk fiep :thumbup: :lol: .

Bij Mischa heb ik er dus ook nooit over nagedacht om hem een bandje oid om te doen. Hij liep gewoon nooit bij ons weg.

Maar Justin is van een heel ander soort, haha. Het scheelt hem dus niets of je gewoon doorloopt of niet, als hij het naar z’n zin heeft is het prima, boefje.

Wij hebben een bandje van Kid sos (even op google kijken). Ik heb m toen gratis gekregen incl 1 jaar abonnement. Deze mei en zomervakantie gaat het bandje nog gewoon om, als het abonnement is afgelopen past het Anne geloof ik niet meer en zien we wel weer verder. Maar het is ideaal en werkt echt zoals beloofd wordt.

@Mama_jeanet wrote:

Ik heb van die gekleurde "ziekenhuis"armbandjes bij prenatal gekocht die krijg je er dus alleen af als je ze doorknipt. ideaal!

Yups geweldige dingen :thumbup:

Wij hebben voor beide meiden een naamplaatje… Kan als ketting op hun nek maar ook met een snaphook aan hun kleding…

http://www.tagcompany.nl/

@Mama_jeanet wrote:

die hebben wij hier ook. Werkt prima. Ik had ze bij de Hema vandaan.

wij zijn in de herfstvakantie naar disney geweest en toen hadden we van die herbruikbare bandjes gekocht bij de anwb winkel er zit een sluiting op die de kids niet zelf open kunnen krijgen ik vond ze erg handig

Hier ook een SOS Kid en ik ben er erg tevreden over al moet ik wel zeggen dat ik hem alleen in vakantie of festivals of iets gebruik :thumbup:

Hier ook de bandjes van de ANWB. Helemaal super. Zit standaard in mijn tas. Met Koninginnedag op de vrijmarkt… hopsa… bandje om.

Voel ik mij toch een stuk prettiger

ik had net als Fiep een tshirtje gedrukt en ik zag laatst dat je zelfs al zwembroekjes kunt laten maken met mobiel nummer erop! :thumbup:

Ik vind bandjes die alleen door te knippen zijn onveilig, net als naamplaat kettingen. Als ze ergens achter blijven hangen…

Ik heb het bandje van de Et0s met een sluiting. Zit standaard in mijn tas en gebruik het heel vaak.

Alleen ook weer opletten met wat voor stift je erop schrijft want sommige zonnebrandcremes vegen het er zo vanaf.

Toen hij vorige week voor het eerst op schoolreisje was heb ik zijn naam en ons telefoonnummer met strijketiketten op zijn kleding en tas gestreken, gewoon aan de buitenkant. Eenmaal terug van schoolreisje kan je het er ook weer afstrijken.

Ondanks dat wij ook wel een heel ondernemend mannetje hebben die gerust bij ons wegwandelt is het nog nooit nodig geweest.

Ik heb voor de kids hele fijne siliconenarmbandjes, kijk maar eens op mijnarmbandje. Echt leuk, toch? De kinderen vinden ze hier top :thumbup: .

Heb ook van die ‘soldaten id-plaatjes’ maar die vind ik ook altijd wat engig, als ze ergens aan blijven hangen of zo. Bovendien wordt het metaal erg warm in de zon.