SOS-bandje

@Suuus wrote:

Ik heb voor de kids hele fijne siliconenarmbandjes, kijk maar eens op mijnarmbandje. Echt leuk, toch? De kinderen vinden ze hier top :thumbup: .

Heb ook van die ‘soldaten id-plaatjes’ maar die vind ik ook altijd wat engig, als ze ergens aan blijven hangen of zo. Bovendien wordt het metaal erg warm in de zon.

Oh die zijn zeker leuk zeg!

Die soldaten kettingen die breken trouwens wel redelijk vlot als een kind ergens vol aan blijft hangen.

Maar die armbandjes vind ik wel een goed idee voor de komende zomer :thumbup:

@mamaMarije wrote:

@Suuus wrote:
Ik heb voor de kids hele fijne siliconenarmbandjes, kijk maar eens op mijnarmbandje. Echt leuk, toch? De kinderen vinden ze hier top :thumbup: .

Heb ook van die ‘soldaten id-plaatjes’ maar die vind ik ook altijd wat engig, als ze ergens aan blijven hangen of zo. Bovendien wordt het metaal erg warm in de zon.

Oh die zijn zeker leuk zeg!

Die soldaten kettingen die breken trouwens wel redelijk vlot als een kind ergens vol aan blijft hangen.

Maar die armbandjes vind ik wel een goed idee voor de komende zomer :thumbup:

Leuk dat je ze leuk vindt, ik ben er zelf ook enthousiast over. En de kids hebben ze graag om. Ik heb op de buitenkant hun voornaam gezet, en op de binnenkant mijn mobiel nr met 0031 ervoor. Zo zijn ze ‘decoratief en praktisch’ tegelijk :wink:

Wat een goede ideeen! Zoiets ga ik op vakantie ook maar gebruiken. Zo’n ketting vind ik eng, mijn vader heeft nog een groot litteken op zijn voorhoofd omdat hij als kind gevallen is en dat ellendige plaatje in zijn hoofd terecht kwam. Maar een zacht bandje om zijn arm, goed plan! Bedankt :smiley:

ik had er toevallig met mijn moeder over en die zei dat ik zo`n sleutel label om had met veiligheidspeld op t-shirt met toen die tijd het tent nummer.

ik maakte er toen ook een leuk spelletje van als ik me verveelde mezelf in verdwaling brengen en aan mensen vragen of ze me weer terug konden brengen want ik wist niet meer waar de tent stond.

@Suuus wrote:

.

Ziet er leuk uit, maar dan moeten kinderen ze wel om houden…en dat weet je met kinderen nooit. Lijkt mij dus niks deze bandjes.

@littlewonder wrote:

Wat een goede ideeen! Zoiets ga ik op vakantie ook maar gebruiken. Zo’n ketting vind ik eng, mijn vader heeft nog een groot litteken op zijn voorhoofd omdat hij als kind gevallen is en dat ellendige plaatje in zijn hoofd terecht kwam. Maar een zacht bandje om zijn arm, goed plan! Bedankt :smiley:
Daar kun je een gekleurd rubberen beschermrandje omheen krijgen :thumbup: Of je doet het plaatje aan de broek van je kind, dan heb je dat gevaar ook niet.

Ik heb voor B´Elanna een RVS SOS armband. Bij de juwelier gekocht. Daar zit standaard een plaatje in met ons adres en als ze gaat logeren komt het adres van opa of oma erin…

Ik vind hem ideaal, alleen is hij voor Benthe nog wat te groot. Daar moet ik dus wat voor verzinnen nog…