Soms ben je weer even kind..

Dat gevoel kregen wij gisteren toen we groeidino’s van de supermarkt kregen.

Ik had er 2 dus 1 voor mij en 1 voor hem :lol:

eerst moest je het ei laten bruisen en dan komt de dino eruit.

Daarna water verversen en de dino moet binnen 72 uur groeien.

Nu staan er dus 2 eieren op het aanrecht en telkens kijken we er even in :mrgreen: :oops:



Hebben jullie ook wel eens van die ‘kinder’ uitspattingen? :smiley:

Ik had het aleens geschreven

Als hier de grote speelgoedboeken binnnenkomen wordt erom gevochten.

Niet door de kindjes, maar door pappa en mamma :oops: :lol:

Ik blijf het geweldig vinden om ze helemaal uittepluizen, op zo’n moment voel ik me weer helemaal kind :inlove:



Hub vindt het geweldig om treintjes te kijken, wij hebben hier in de buurt een speciaalzaak met treintjes van Marklin enzo, en eens in de zoveeltijd moet 'ie even naar binnen om te kijken naar de treintjes.

Gisteren bij de AH staan mn man en ik af te rekenen, kids nog op de creche…zie ik een plaatje van het hertje van de Sneeuwwitje-poppetjes…zo lief…dus blablabla ik vertel aan mn man hoe schattig ik hertjes wel niet vindt… De gozer achter de kassa vond me blijkbaar zo aandoenlijk dat 2 poppetjes kreeg terwijl we maar voor 6 euro boodschappen hadden…hij zei nog dat ie hoopte dat ik een hertje had…ik was zoooo blij…en ik ben 37 whahaha…



Ik ga de zakjes wel aan mn meiden geven anders voel ik me echt een slechte mams

bij welke supermarkt kreeg je die dino’s



Ik wil oooooooookkkkkkkk

Ja hihi ik ook :mrgreen:



Heb dat trouwens ook met de speelgoedboeken :inlove: zit er kwijlend boven, wat een leuk speelgoed heb je dan he, kan niet wachten tot Dylan groot genoeg is voor al die dingen. Al is jongensspeelgoed minder interessant voor me, maar kan ‘levende’ speelgoedkatten die je moet verzorgen vast ook wel aan hem slijten :lol:

die dino;s klinken errgggg leuk!! Die wil ik ook :mrgreen:

Wij zijn zondag met de kinderen naar Legoworld geweest. Daarna sloeg het Legovirus toe. De grote curverbak tot de nok toe gevuld met Lego van manlief van vroeger is van zolder gehaald. Maandagavond waren de kinderen logeren bij opa en oma. En wie zaten er op de grond huisjes, treintjes en autootjes te bouwen van Lego?! Juist, manlief en ik :lol: :lol: :lol: Nu hebben we dus een heel Legodorp in de kamer staan :mrgreen:

hahah toen ik dit topic las meost ik al aan jou verhaaltje denken fleur, grappig.



Ik heb dat als ik met wendy bezig ben en met klei



of lego of verf of knex …

of



euhm in de speeltuin



( zit niet voor niets in de verenging ) hahah



EUhm kinds gedragen ik ? Nooit





:liar:

@Fleur wrote:

Wij zijn zondag met de kinderen naar Legoworld geweest. Daarna sloeg het Legovirus toe. De grote curverbak tot de nok toe gevuld met Lego van manlief van vroeger is van zolder gehaald. Maandagavond waren de kinderen logeren bij opa en oma. En wie zaten er op de grond huisjes, treintjes en autootjes te bouwen van Lego?! Juist, manlief en ik :lol: :lol: :lol: Nu hebben we dus een heel Legodorp in de kamer staan :mrgreen:




Dat hebben wij ook samen gedaan toen we de lego van C. van zolder hadden gehaald. En wat dacht je van Playmobil. Eens in de zoveel tijd zetten we alles neer in de kamer 's avonds en bouwen alles op zodat de kinderen er de volgende dag mee kunnen spelen :angel:

Haha, Noud en ik zijn gisteren naar legoworld geweest en raad eens waar we nu mee aan het spelen zijn 8) En ik heb egenlijk helemaal geen tijd, moet alles inpakken omdat we vanavond naar Zeeland gaan voor een paar dagen :oops:

haha wat leuk! De verhalen over de speelgoedboeken en de legosteentjes :mrgreen:



Mijn broer speelde tot zijn 22ste nog met elektrisch lego. Als wij weg waren, stiekem. Totdat we een keer thuiskwamen en hij had niets door :lol: :lol:



Die dino’s krijg je nu bij Deen. Bij sommige actieproducten. :smiley:

Maar ik heb ze ook al eens bij action zien liggen toen ik er nog werkte

@mamma van sharondenise wrote:

Ik had het aleens geschreven

Als hier de grote speelgoedboeken binnnenkomen wordt erom gevochten.

Niet door de kindjes, maar door pappa en mamma :oops: :lol:


:lol: :lol: herkenbaar alleen vechten Luna en ik er om :oops: :oops:


oh en ik zit ook vaak met Luna op de grond met de blokken te spelen vanalles bouwen :angel: (ben niet de enige mijn vader vind het ook nog steeds geweldig met blokken te bouwen hahahaha was gisteren Luna naar school brengen had m'n vader een paar dingen gebouwd voor Luna met de blokken :inlove: :thumbup: )
ik kijk ook al uit naar de dag dat Luna geintresseerd is in lego heb al een aantal dingen op het oog voor haar :wink:

Stiekem vond IK het heel leuk toen we laatst bij de Appie 2 poppetjes kregen (die ik natuurlijk wel gewoon aan de kids gaf he!)!

En die speelboeken; daar blader IK dus heel vaak door, net zolang tot ze echt kapot zijn (en de kinderen mogen ook eens bladeren en dan uiteindelijk plaatjes knippen). Ik neem ook altijd van die boekjes mee uit de houten-speelgoedwinkel, dat speelgoed is zo mooi kan ik uren naar zitten te kwijlen… :oops:

IK pas ook nog net op de glijbaan in het speeltuintje :stuck_out_tongue: .

En playmobiel is echt zoooooooooo leuk vind IK.



Gelukkig zijn mijn kinderen ook best tevreden met zo’n moeder :wink: !



Mijn beste vriendin en ik speelden op ons 18e nog samen met playmobiel bij mijn moeder 8) . En we schamen ons er niet voor :stuck_out_tongue: !

hihihihi leuke verhalen!



Onze kleine meid heeft ineens het huppelen ontdekt! Het is nog wel steeds met hetzelfde beentje eerst, maar toch. En ineens huppel ik dan mee en voel me helemaal geen 33 jarige mama die “volwassen wordt geachte te zijn”! :mrgreen: :mrgreen:



en de barbies… onze kleine meid vindt het gelukkig ook leuk om mee te spelen… :inlove: :inlove:



Ik vind onze dochter ook meestal “net iets te klein” :wink: :wink: voor grote glijbanen en mama moet dan mee. :mrgreen:

gooed hé dat er dan smoesjes kunnen zijn om toch even die leuke dingen te doen :lol:

:hand: dames dames toch, stelletje kleine kinderen, gelukkig ben ik super volwassen en doe ik niet mee aan die kinderachtige uitspattingen.



Zie je het al voor je een kaboutertje aan het met de kinderen zelfgemaakte gipsfiguren verven is en er helemaal in opgaand zodat ik niet door heb dat Vera helemaal onder verf zit omdat ze het als make up zag en het uitgebreid aan het proeven was ( :shifty: )



Of een kaboutertje die om de volledig door de huiskamer gebouwde houten treinbaan samen met Tim een heel dorp bouwt ( :shifty: )



Of heftig en wild dansend in de huiskamer staat omdat K3 lekker hard staat :hand: dat zien jullie toch niet echt voor je ( :shifty: )

hooguit die vele wandelaars die voor ons huis langs wandelen iedere dag :oops:



oké oké (diepe zucht) ik geef het toe, met zoveel kokker in mijn dorp en omgeving val ik natuurlijk een keer door de mand hahaha, dus ik biecht hie rop, ik ben inderdaad een groot kind als ik al dat leuks zie :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Lekker blijven genieten dames :thumbup: houd je JONG :mrgreen:

Ik bén nog kind :mrgreen:

Heb vanmorgen de boerderij van Fisher-Price Little people gekocht bij de kruidvat. Ik kan niet wachten tot Sinterklaasavond.

Zie me al helemaal met Marith op de grond zitten te spelen.



Gelukkig is ze morgen jarig :shifty: en kunnen we in het weekend alvast met de Ark van Noach spelen, is ook van Little People. :silenced:

@Anita-1982 wrote:

Heb vanmorgen de boerderij van Fisher-Price Little people gekocht bij de kruidvat. Ik kan niet wachten tot Sinterklaasavond.

Zie me al helemaal met Marith op de grond zitten te spelen.



Gelukkig is ze morgen jarig :shifty: en kunnen we in het weekend alvast met de Ark van Noach spelen, is ook van Little People. :silenced:




jááá die ark is leuk hè :mrgreen:

hahahah wat een leuke verhalen allemaal!! Lig echt in een deuk hier :stuck_out_tongue:



Ik ben 23 maar voel me soms ook nog 10 :stuck_out_tongue:

Mn vriend heeft er ook last van, die zegt nu al…als straks de kleine geboren is dan mag ik lego kopen…zogenaamd voor hem/haar :lol: maar dan gaat tie er gewoon zelf mee spelen.



Ik vind die poppen super als ik door de speelgoed winkel loop, wat die babypoppen allemaal wel niet kunnen tegenwoordig :shock: :inlove:



Ook vind ik sommige dingen voor kinderen helemaal leuk, bijvoorbeeld carnaval festival in de efteling :dance: ik helemaal lol daar binnen, en mn vriend kijkt me dan echt aan van… :eh: :think: verder alles goed?

En die valt meestal in slaap hahaha



Heerlijk al die dingen, en het is altijd goed om het kind in jezelf te blijven vinden :mrgreen: