Soms ben je weer even kind..

whahah anita



veeel plezier morgen een fijne dag en alvast gefeliciteerd met marith :thumbup: :dance:

oh jaaaaaa en de dino’s hebben ze nu ook bij deka

ik had niks aan actie produkten maar mocht er toch een meenemen hahaa was zo blij als een klein kind



en maar stug zeggen mmm ik denk dat de kleine het wel erg leuk zal vinden

:oops:

mama vind t minstens even leuk!!!

@Maxime wrote:

@Fleur wrote:
Wij zijn zondag met de kinderen naar Legoworld geweest. Daarna sloeg het Legovirus toe. De grote curverbak tot de nok toe gevuld met Lego van manlief van vroeger is van zolder gehaald. Maandagavond waren de kinderen logeren bij opa en oma. En wie zaten er op de grond huisjes, treintjes en autootjes te bouwen van Lego?! Juist, manlief en ik :lol: :lol: :lol: Nu hebben we dus een heel Legodorp in de kamer staan :mrgreen:




Dat hebben wij ook samen gedaan toen we de lego van C. van zolder hadden gehaald. En wat dacht je van Playmobil. Eens in de zoveel tijd zetten we alles neer in de kamer 's avonds en bouwen alles op zodat de kinderen er de volgende dag mee kunnen spelen :angel:




En dan eigenlijk een beetje boos worden als ze alles kapot of door elkaar gooien :oops: :oops:

Ik had met een vriendin hetzelfde toen we voor ons en natuurlijk onze meiden toch nog even snel kaarten kochten voor K3 aanstaande vrijdag!!!





En blij dat wij waren! Gelukkig vinden de meiden het ook leuk hoor…

Oh ja hoor! De speelgoedboekjes van Sinterklaas heb ik al dertig keer bekeken. Heb pas een tamagotchi van de Blokker in huis gehaald (jeugdsentiment :oops: ) en zo kan ik nog wel even doorgaan. :lol: