Welke sokken zijn fijn en blijven goed zitten?
Ik word er gek van. Steeds vallen die dingen uit :doh:
Volgens mij geen enkele. Slofjes erover hielp hier wel. Sokken trok (trekt :shifty: ) ze uit.
Bambino van de Kruidvat waren de enige die onze dame aan had (en hield) toen ze heel klein was.
Volgens mij maakt het soort sok niet veel uit. Idd wat Sis zegt, slofjes eroverheen.
Hier ook Bambino van het Kruidvat. Die blijven super goed zitten!
…
Ja hier ook ik heb wel 20 verschillende sokken gehad maar die van bambino blijven echt heel erg goed zitten…
daarom gebruiken we hier maillots :thumbup:
Als het koud is buiten; maillot, is het warm genoeg of blijven we binnen geen sokjes. Hij zit nu in de ‘voetzoekersfase’ dus hoe goed de sokjes normaal ook blijven zitten dan verdwijnen ze in de mond…en als ze toevallig wel (even) blijven zitten incl kauwen…zijn ze nat en geloof dat ze dan ook niet erg warm houden. We gaan iig wel op zoek naar zootjes oid.
Wij doen voor binnen ook gewoon geen sokjes aan, zijn toch binnen de kortste keren weer uit en in de kamer is het warm genoeg.
Voor buiten meestal sokjes met babyschoentjes erover, lekker warm.
die van prenatal blijven ook goed zitten!
h & m
:lol: Ik zou er geen energie aan besteden als ik jou was, rond de 6 maanden gaan ze de voetjes ontdekken en dan gaan ze hup uit .
En nog steeds… hoor je hnnnnnnnnggg… en laat 'ie vol trots zien dat 'ie z’n sokken weer uitgedaan heeft :mrgreen: :inlove:
Hier ook geen enkel paar sokken die aan de voeten blijven, jammer genoeg verkopen ze nog geen sokken met gratis ducktape erbij :mrgreen:
Wij hebben hier ook een tijd maillots gebruikt, idd bij een jongen. Zit toch een broekje overheen en ik kocht ze dan wel met jongens kleuren, zoals grijs/donkerblauw gestreept of beige/blauw. Ging echt super goed.
Nu heeft hij van die dikke antislip sokken aan van de H*ma. Die rollen we dan een keertje om, maar hij heeft er momenteel ook geen animo voor. Is veel te druk met andere dingen. Maar toen hij zo oud was als die van jou waren idd de maillots de oplossing.
Liefs,
Jantina
gewoon van die allstars aan doen :mrgreen:
maar idd wat al gezegd is… ze gaan hun voetjes ontdekken… dus ik zou binnen lekker geen sokjes aandoen…
Dave is 3 en trekt nog steeds zijn sokjes uit als hij zijn schoenen uit heeft…vind hij veel lekkerder…nou is goed hoor…
Jade van 3 mnd heeft ook niet altijd sokjes aan…het is binnen warm genoeg… :mrgreen: