hmmm de sokken van de wibra die in krantje staan blijven dus niet aan :wall:
Hier blijven ook geen sokken aan. Alles is zo uitgetrokken of uit getrappeld.
@cees77 wrote:
@lydia wrote:daarom gebruiken we hier maillots :thumbup:
ook bij een jongen :think: :lol: :mrgreen:
Waarom niet? Genoeg leuke jongens maillots te krijgen hoor en het geeft ze een stuk meer bewegingsvrijheid binnenshuis, hier is het broek uit en lekker in de maillot kruipen en lopen, bij beide kids
sokjes van hans textiel werken hier ook goed
Geen enkele, alles trekt ze uit. Ook slofjes of schoentjes… :roll:
Tygo zit nog niet in de fase van uittrekken, maar hij heeft wel van die ouderwetse gebreidde slofjes, die je met en touwtje rond de enkel vast moet knopen. Die krijgen zo volgens mij niet zomaar uit!
Ik heb twee setjes, een heb ik gekregen in een tiendagenpakket en die waren volgens mij gewoon ergens in en winkel gekocht. Het andere paar kreeg ik van een collega die ze zelf breidde. Dus misschien kun je een handige oma nog lief aankijken?
Toen ze kleiner was, had ik altijd sokjes van Kruidvat…die bleven goed zitten.
Nu is er geen houden meer aan en zit mevrouwtje eigenlijk altijd op blote voeten :mrgreen: . Op het KDV trek ik haar altijd slofjes aan, ze heeft nog niet door hoe ze die uit kan krijgen 8)
Gebreide sokjes met een koordje om het enkel ook geprobeerd, zelfs die krijgt ze uit.
Ze trekt net zolang totdat ze uit zijn. :eh:
@Cariska wrote:
@bianca&? wrote:h & m
ja die van hello kitty!!
Nou, bij die van mij niet hoor :evil: :lol: …
Heb het maar opgegeven, dan maar geen sokjes aan
De oplossing tegen afzakkende en uitgetrokken sokken: Sock ons! Ik heb ze voor Sem in het WKZ winkeltje gekocht en hij kreeg zijn sokken niet meer uit en ze zakken ook niet meer af! En voor de handige mama’s (of papa’s) denk ik ook wel heel makkelijk te maken is heel simpel in elkaar gezet eigenlijk…
Hier gaat ook alles uit en daarom heeft Tes standaard “schoentjes” aan.
Ik heb vanmiddag bij prenatal “Sock Ons” gekocht --> hélemaal geweldig álle sokken blijven zitten :thumbup:
Je doet ze over de sokjes.
Wat een grappig idee zeg.
Als het weer wat beter word dan zal ik ze ook eens gaan halen deze week ze lijken me indd wel handig !!
Tgg wat een gek ding!
En je betaald er waarschijnlijk ook meer voor dan een malloit.
Zonde van de centen dus!
Ik zou lekker een malloit aan trekken en als je denk dat dat te warm is, gewoon lekker laten plarken op de blote voetjes! :thumbup:
Ik deed er van die grote stoffen haarelastieken om destijds. Precies groot genoeg om niet af te knellen, en precies klein genoeg om de sokken aan te houden!!!
hier blijft ook geen enkele sok zitten…
Dan maar niet binnen hoeft dat van mij ook niet perse…
vandaag op een verjaardag de sock ons gezien! ze zaten bij Jessie heel goed en het valt nauwelijks op. ik ga ze van de week ook halen, ze kosten trouwens 5,95 euro. ik vind malloits nu onder een broek te warm, gebruik ze enkel onder een rokje/jurkje.
Idd ze zijn niet zo duur hoor! En ze hoeven niet zo vaak gewassen te worden als een maillot , je hebt genoeg aan één paar. En dan nog…ff s avonds in een sopje de volgende dag weer droog. Het KDV is ook erg te spreken over de socks’ons.
Ik denk alleen dat wanneer Jara zelf aan dr sokken gaat trekken, ze dan wel uit zullen gaan… :think: Maarja we hebben er iig al een paar maanden erg veel profijt vann gehad :thumbup:
Ik werk op een babygroep en idd altijd de sokken van de kinderen kwijt…wij op de groep hebben ook ‘sock ons’ gekocht ideaal :thumbup:
voor mijn eigen kinderen gebruikte ik altijd leren slofjes (bobux oid)
ik heb ook sock ons voor kleine P. Geweldig, want onze spartelkont is ook iedere dag zijn sokken tich keer kwijt. Ik vind het een reuze uitvinding. En duur, tja… misschien wel,… maar ze slijten amper, en je hebt er geen 4 paar van nodig hoor (ja wel als je net als ik zo’n mama bent die vind dat alles moet passen bij elkaar hihi)