Sokjes aan in bed?

Hee hier was er een discussie over sokjes aan in bed. Volgens een kennis knellen sokjes de beentjes af dus moeten ze uit in bed.

Ik heb Sanna gewoon altijd sokjes aangegeven. Eigenlijk vanaf dat ze geboren is al, ze heeft ook altijd zo’n koude handen en voeten.



Nu was ik benieuwd wat jullie doen



groetjes Marleen

Ons meisje is ook een kouwkleum.



In de nacht gaan de sokjes uit, maar in de slaapjes overdag blijven ze lekker aan.Soms ook wel even een maillot, dat zit haar ook lekker.

De sokjes moeten uiteraard wel ruim zitten, maar daar ben je zelf voor bij toch?

In bed gaan ze altijd uit.

als hij een pyama zonder voetjes draagt heeft Xander blote voeten. Maar hij draagt ook wel eens pyama’s met voeten eraan. Zijn wel geen echte sokken… maar echte sokken draagt hij dus niet in bed.

Nooit sokjes aan gedaan in bed, heb ik zelf ook niet. Zou niet weten

waarom ik mijn dochter wel sokjes aan zou doen eigenlijk.

(nooit in mij opgekomen ook eerlijk gezegd.)

Daniël slaapt in een slaapzak, daar heeft hij heerlijk warme voetjes in!

Geen sokken hier in bed dus.

mischa slaapt regelmatig met sokjes aan in bed. Blijft ie lekker warm, dekens doet ie niet aan nl. Slaapzak wel, maar ach zo krijgt ie geen koude teentjes :mrgreen:

yep beide hier ook als beeb met sokjes aan in bed :mrgreen:

overdag heeft wessel sokjes aan in bed maar savonds niet hoor.

dan ligt hij in een slaapzak en onder dekens dus dan blijven zijn voetjes wel warm.

Nooit sokjes aan gedaan in bed, heb ik zelf ook niet. Zou niet weten
waarom ik mijn dochter wel sokjes aan zou doen eigenlijk.
(nooit in mij opgekomen ook eerlijk gezegd.)


dat was dus ook het eerste wat ik dacht. Hier dus ook niet.

MAyra niet (meer), Ian wel. Wel sokjes die los zitten zodat ze niet knellen.

normaal zou ik het niet doen…maar ik heb een klein peuterpubertje die perse de sokken aan wil in bed…nou ik laat haar lekker als ze het zelf wil… :mrgreen:

Knellen? Nog nooit sokjes gehad die knellen hier… ik kleed mijn baby niet om voor het slapengaan, dus die draagt 's nachts gewoon hetzelfde als overdag (zijn toch allemaal een soort pyamatjes, die pakjes)… dus ook sokjes. Lijkt me juist raar om het niet te doen eigenlijk, dan krijgen ze toch koude voejes? Die van mij hebben altijd sokjes gedragen in bed, het is eigenlijk juist nooit in me opgekomen ze uit te doen :think:

@GroeneVrouw wrote:

Knellen? Nog nooit sokjes gehad die knellen hier… ik kleed mijn baby niet om voor het slapengaan, dus die draagt 's nachts gewoon hetzelfde als overdag (zijn toch allemaal een soort pyamatjes, die pakjes)… dus ook sokjes. Lijkt me juist raar om het niet te doen eigenlijk, dan krijgen ze toch koude voejes? Die van mij hebben altijd sokjes gedragen in bed, het is eigenlijk juist nooit in me opgekomen ze uit te doen :think:




Hier precies hetzelfde. Mijn tweeling heeft altijd de hele dag hetzelfde aan. Ik ga ze dus niet nog eens omkleden voor het slapengaan (tenzij ze een spijkerbroek o.i.d. aan hebben, maar dat is nog bijna nooit zo). Ik heb er dus ook nog nooit bij na gedacht om de sokjes uit te doen.

ik slaap zelf niet met sokken dus Cleo ook niet, ik kleed haar ook altijd voor de nacht om.

alleen vlak na de geboorte kreeg ze altijd snachts een pyama aan met voetjes eraan vast.

Overdag heeft ze in bed gewoon aan wat ze de hele dag aan heeft. Dus ook haar sokjes.

Maar 's nachts ALTIJD een pyjama. Al vanaf haar geboorte.

wat een grappige vraag.

Hier wel sokjes, maar dat is geloof ik meer omdat de kraamverzorgsters het ook doen :think:

Ik heb me dus wel af zitten vragen (bij alledrie de meiden inmiddels :mrgreen: ) tot wanneer je dat eigenlijk doet.

Maar de meeste doen ze dus helemaal niet aan zie ik.

hier wel alleen dan verkeerd…!!



xxx

Vanaf dat Jasmijn 2 maanden was zijn we 's avonds haar een pyamaatje en slaapzak aan gaan geven en sindsdien heeft ze in bed ook geen sokjes meer aan.

als ze in haar combisleeper ligt dan niet, want dan heeft ze het warm genoeg. Of ik moet voelen dat ze koude voeten heeft. maar als die in de was gaat en ze krijgt een andere slaapzak aan, dan krijgt ze wel sokjes aan.