Sokjes aan in bed?

Hier alleen, als mevroue met hele koude voeten naar bed gaat!

Als ik mijn voeten koud heb, slaap ik ook niet, dus zo denk ik ook voor haar, en dat klopt ook wel.



Hier geen dikke slaapzak, dikke pyama, geen extra deken of de verwarming aan, zelfs geen kruik.

Lief is net zo warmbloedig dan me :mrgreen:

Dus dan mogen sokken wel :lol:

pyamabroek met voetjes :mrgreen:

Als het erg koud was, deed ik Lana wel sokjes aan. Dat waren badstofsokjes en het bovenste randje sloeg ik om tot op haar enkeltje om te voorkomen dat haar voetjes werden afgekneld.

nu t vriest krijgen ze wel sokken aan bed…

Heb ik namelijk ook :mrgreen:

Elise slaapt overdag in wat ze aan heeft, dus ook sokjes of maillot, 's avonds kleed ik r om in pyama en als het dan een pyama met voetjes is, heeft ze wel ongeveer sokjes, maar een gewony pyama zonder voetjes, dan heeft ze blote voetjes en ook geen sokjes eronder dan… Ze krijgt ook nog een slaapzak aan en gaat in bed onder een deken dus warm genoeg… Zelf draag ik ook geen sokjes, krijg ik zweetvoeten van in bed, dus wil ik voor Elise ook niet…



gr. Louise

Net hoe het uitkomt, ik vergeet ze wel eens uit te doen. Meestal trekt Bas ze zelf uit vandaar, bij het verschonen. Hij heeft erg snel koude voeten en handen, maar lijkt er geen problemen mee te hebben. 's ochtends heeft hij vaak in de combisleeper (waar ook nog een dekentje over heen gaat voor de nacht) erg koude voeten, maar hij wordt er niet eerder wakker van. Zelf met sokken aan heeft meneer wel eens koude voeten in bed.



Kwaad kan het in elk geval niet als inderdaad de sokken niet te straks zitten. Let er altijd op.



Grappig sokken om de handjes, dat heb ik nog nooit gedaan, maar bij z’n ukkie wel een oplossing.