sofaaaaaaaaaa

ja ik vind het ook wel leuk hoor…alleen mijn directe collega waar ik absoluut niet mee kan opschieten, die haar man is weer een oud-kennis van mijn hub…en ik heb echt GEEN zin dat die heel lang gaan bijkleppen…maar ja die collega heeft niemand anders want niemand mag haar dus ik voel de bui al hangen

oeps das minder idd :thumbdown: :roll:

hoi hoi

zijn de kids buiten spelen shoe?

hoi Ingrid :mrgreen:

Ben er zo vandoor.

Nog even in de tuin hangen :mrgreen:

Goedemiddag!

Lief dat jullie zo aan me denken vandaag maar ik heb pas maandag een afspraak :wall: . Onze eigen ha was er niet en omdat het redelijk goed gaat ga ik dan maandag wel. Ik ben gelukkig weer heel wat mobieler! Als het meer zeer had gedaan was is wel naar een andere ha gegaan maar het is dus goed uit te houden :dance:

wel fijn dat het iets beter gaat matsjo

ik heb WEEKEND

ik ga maar wat eerder naar huis

de zon roept me

alvast fijn weekend meiden :-*

fijn weekend sophie geniet ervan

sophie fijn weekend

over een uurtje werken

ztten 1050 gasten

werk ze alvast

lukt wel :mrgreen:

vast wel

marco heeft een briefje meegekregen waarin staat dat ze maandag naar kikker en zijn vriendjes gaan in de maaspoort in venlo

en hij had schilderij gemaakt van vicent van cogh die man die doodgeschoten is zei hij :mrgreen:

wat lief zeg

hoi hoi zit in de kamer en heb balkon deuren open heerlijk weer zon schijnt naar binnen en zie de vogels druk bezig in de grote boom voor het huis

hier hebben we hele dag buiten geweest, gefiets ook weer een heel blok ze kan erg goed al bochten nemen zelf remmen en stoppen en op en afstappen en zelf gangetje maken zowel langzaam als hard fietsen

papa en mama zijn nu thuis net

ik ben ook methet eten bezig